مهاجرت به کانادا

مهاجرت به کانادا

مهاجرت به کانادا

مهاجرت به کانادا

موزیک اسکوشیا حسابرسان مالی

موزیک 
اسکوشیا حسابرسان مالی و حسابداران را از استخر اکسپرس اینتری تعیین می کند Nova 
Scotia draws financial auditors and accountants from Express Entry pool فعالیت مهاجرت به کانادا برنامه نوین اسکات ایالت اسکان می گیرد . جریان اولویت های بازار کار جدید، ۳۱۴ دعوت جدید برای صدور نامزدی استانی صادر کرد . موزیک اسکوشیا حسابرسان مالی و حسابداران را از استخر اکسپرس اینتری انتخاب می نماید درخواست دعوت برای نامزدی برای اقامت دائم را از نحوه جریان اولویت های بازار فعالیت خویش درخواست کرده است . 
اکسپرس نامزد ورود دعوت از نحوه آوا اسکوشیا بازار عمل اولویت در ۲۴ ژانویه قضیه نیاز بود به دستکم پنج سال سوابق فعالیت در کمیته ملی المپیک ۱۱۱۱ – حسابرسان مالی و حسابداری – تحت دولت طبقه بندی کانادا شغلی ملی (NOC) 2016 . 

داوطلبانی که برای نامزدی استانی تحت این جریان ثبت خواهد مازاد ۶۰۰ سیستم جایگاه بندی جامع (CRS) به دست آوردن امتیاز به طور موءثر در حال حرکت به جلو از خط برای دعوت به درخواست (ITA) اقامت دایم کانادا در یک اکسپرس ورود قرعه کشی آتی می‌باشد . 

برای اخذ نامه قضیه علاقه در این جریان، تجربه کاری که در نمای ورود اکسپرس معلوم گردیده هست بایستی شرح شغلی را برای شغل هدفمند ذکر گردیده در NOC 2016 دولت فدرال همخوانی دهد . 

نامزدهای 
گزینش گردیده به وسیله نوا اسکوشیا در مورخ ۲۴ ژانویه مجبور به ملاقات معیارهای بیشتری از جمله: 
ارسال 
نمایه محل ورود اکسپرس در تاریخ ۱ ژوئیه ۲۰۱۸ یا این که سپس از آن؛ یک 
سیستم مرتبه بندی جامع (CRS) در بین ۴۰۰ تا ۴۵۰؛ یک 
مدرک مدرک لیسانس OR یک برنامه سه یا این که تعدادی ساله را در یک دانشگاه، کالج، تجارت یا این که دانش گاه فنی یا یک موسسه دیگر به نقطه پایان رسانده است؛ معیار 
گویش کانادایی (CLB) سطح مهارت ۷ یا بالاتر در زبان انگلیسی یا فرانسوی برای سخن کردن، گوش دادن، قرائت و نوشتن؛ و پنج سال یا اکثر از تجربه کاری در NOC 0، A یا B و ارائه مدارک کارفرمایان برای نشان دادن مدرک حداقل ۵ سال تجربه کاری در NOC 1111 . 
کاندیدان 
انتخابی مجبورند نامه های منبع از کارفرمای قبل با جزئیات تحت را ارائه دهند: 
سربرگ 
شرکت؛ امضا 
بوسیله مسئول مسئول منابع انسانی، سرپرست یا این که مدیر؛ آدرس 
کامل شرکت، شماره تلفن، آدرس پست الکترونیک و آدرس اینترنت تارنما و مهر مهر رسمی کمپانی (در صورت لزوم)؛ و دربرگیرنده 
تمام داده ها پایین در یک مدرک است: دوره 
خاص استخدام با شرکت موقعیت 
هایی که در ارتفاع مقطع استخدام و مدت صرف گردیده در هر موقعیت انجام می شود مسئولیت 
ها و وظایف اساسی در هر موقعیت مزایای 
هر ساله علاوه بر منافع در هر موقعیت تعداد 
سا‌عتها عمل در هر هفته در هر موقعیت ثابت این که تجربه عمل با بیانیه سرب و اکثریت (حداقل ۵۱٪) وظیفه های دارای اهمیت مطابق با NOC 2016 هم خوانی دارد . 
کاندیداهای اکسپرس ورودی که از طرف NSOI طومار ای دریافت کرده اند، ۳۰ روز برای ارسال یک درخواست بی نقص برای نامزدی استان ترانه اسکوشیا ۳۰ روز دارند . 

درخواست برای PNP انتاریو


درخواست 
برای PNP انتاریو فارغ از سفارش شغلی انتاریو است که حتما محبوب ترین استان کانادا هست . بنابراین، به طور طبیعی، برنامه های زیادی برای مهاجرت از نقاط گوناگون دنیا می گیرد . با توجه به رشد رو به پرورش آن، انتاریو نیاز روزافزونی به متخصص ها داراست که بتوانند موضع های کلیدی در اقتصادهای محلی را بپذیرند و به طور فعال به آن یاری کنند . به همین دلیل هست که کارگران ماهر فرصتی برای حرکت به استان چه بسا فارغ از پیشنهاد شغلی در دست ارائه می دهند . توجه داشته باشید که این تنها برای افراد انتخاب گردیده در دسترس هست بنابراین، پیشین از درخواست، اطمینان حاصل فرمایید که عمل شما در Ontario مورد نیاز هست . 
پس از اطمینان از این که فعالیت شما در استان موضوع نیاز مردمی است، بایستی یک سری از روند را برای درخواست هجرت دنبال فرمایید . 
اینجا اند: 
برای 
PNP انتاریو بدون پیشنهاد شغلی درخواست کنید 
درخواست 
هجرت کانادا فارغ از توصیه شغلی یک 
نمای ورود اکسپرس ایجاد کنید برنامه اکسپرس محل ورود پباده سازی شده می‌باشد تا به مردم اذن دهد به سرعت و به راحتی به کانادا مسافرت کنند . تمام PNP ها به غیر از کبک، انتخاب خویش را برای سفر از طرز این برنامه گزینش می نمایند . بدین ترتیب او‌لین کاری که باید انجام دهید اینست که به وب وبسایت IRCC آنلاین بروید و پروفایل ساخت کنید . شما بایستی در موضوع خودتان از قبیل سن، تحصیلات، بضاعت و توان زبان، تجربه کاری و غیره به موردها خاصی بپردازید . اطمینان حاصل نمایید که اطلاعاتی که ارائه می دهید با سندها تأیید شود . در غیر این صورت، درخواست سفر شما ممکن میباشد رد شود هنگامی که آن‌ها از کانادا می خواهند که شما می خواهید تکان کنید، انتاریو را انتخاب فرمائید . 

پیدا 
کردن یک شغل وقتی که شما مشخصات ورود اکسپرس خود را ساخته اید، شما به طور قلم به Pool Job وارد می گردید . شما می توانید از این استخر برای جستجوی شغل مطلوب به کار گیری فرمایید . به استثنای ماهرانه و یا فراوان مؤثر بودن، داشتن مبداء ثابت درآمد بهترین رویکرد برای اطمینان از این می‌باشد که شما بتوانید به راحتی در هر مرزو بوم سکونت داشته باشید و همچنین برای کانادا نیز همچنین هست . با این حال، شما همچنین می توانید فارغ از پیشنهاد شغلی به انتاریو بروید و برای آن، می بایست از شیوه جریان شغل در تقاضا درخواست نمایید . 

درخواست 
به OINP برنامه نامزد مسافرت انتاریو یا OINP پورتال مخصوص آنلاین برای سفر به استان انتاریو میباشد . بنابراین، در حالتی که بخواهید برای مهاجرت به انتاریو درخواست بدهید، می خواهید نیاز به خصوصیات خود را در اینترنت وب سایت خود داشته باشید . به وب وبسایت بروید و پروفایل را ساخت فرمایید . همان گونه که با مشخصات ورودی اکسپرس، مجددا نیاز دارید اطلاعاتی درباره خودتان نظیر سن، تحصیلات، بضاعت و توان زبان، تجربه کاری و غیره ارائه دهید . همینطور در حالتی که رابطه خاصی با انتاریو دارید مثل یک نسل که در آنجا زندگی می کند، آن را ذکر فرمایید به تیتر این به شما امتیاز مازاد به ارمغان بیاورد . 

به چنگ آوردن 
نامزدی استان پس از این‌که ویژگی ها پروفیل OINP را ساخت کردید، مقامات مهاجرتی انتاریو می خواهند آن را آنالیز و بر مبنا سیستم مبتنی بر نقطه برآورد کنند . در حالتی که شما فراتر از حد معمول، که معمولا دربین ۶۰ تا ۶۹ از ۱۰۰ است، به شما امتیاز می دهیم، به شما یک نامزد ولایتی داده می شود . این نامزد ۶۰۰ عدد نمایه اکسپرس شما را ارائه خواهد داد و در اصل تضمین خواهد کرد که بعدا گزینش نمایید که اکسپرس ورودی تساوی را تعیین کند . با این حال، قبل از اینکه بسته کیسه های خود را آغاز کنید، باید طاقت نمایید تا دعوت نامه یا ITA درخواست شود . 

گزینش 
برای سفر در قرعه کشی اکسپرس

به چه شکل می توانید برای ویزای حمایت از همسر برای مهاجرت به کانادا اقدام کنید؟

به چه شکل 

می توانید برای ویزای حمایت از همسر برای مهاجرت به کانادا اقدام کنید؟ همانگونه که تمامی ما می دانیم که کانادا شایسته ترین کشور است که با خانواده خویش در ارتباط میباشد و از یک رویه زندگی با کیفیت عالی برخوردار است . روادیدِ حمایت گردیده از خانواده برجسته ترین برنامه سفر در کانادا میباشد که اجازه می دهد شهروندان و اقامت دائم کانادا بتوانند از اعضای خانواده اش که واجد حالت می باشند حمایت کنند . چگونه 

می توانید برای ویزای حمایت از همسر برای هجرت به کانادا مبادرت کنید؟ 


این مشتمل بر پدربزرگ و مادربزرگ، والدین، فرزندان وابسته، همسر و غیره میباشند . آن ها می توانند در بازه دریافت امداد مالی ویزای اقامت دایم کانادا اخذ کنند . برنامه حمایت از همسران به تیتر دوست داستنی ترین گروه در بخش هجرت کانادا شناخته شده می‌باشد . هر ساله، حدود میلیون ها نفر، برای روادیدِ حمایت از همسران در کانادا درخواست می نمایند . 


چگونه 

می توانید برای روادیدِ حمایت از همسر برای کانادا حمایت کنید؟ این برنامه به عنوان زیرمجموعه برنامه حمایت از خانواده شناخته گردیده است که اجازه می دهد اقامت دائم و شهروندان کانادا برای حمایت از سهم دار زندگی مشترک خود یا همسر برای به دست آوردن حالت اقامت دائم در مملکت . حامیان ویزای جایگاه اقامت کانادا می بایست توسط پناهندگان هجرت و شهروندی کانادا مجاز به انجام این کار باشند . این تخصیص فارغ از روادید به افراد تحت حمایت را تضمین می نماید . 


چه 

کسی می تواند کاندید یک ویزای مسیحی به کانادا باشد؟ برای 

حمایت از ویزای حمایت از همسر، می بایست به فردی که به عنوان یک، 

سهم دار 

رسمی مشترک همسر 

سهیم 

همجنسگر مقوله 

های با اهمیت برنامه حمایت از همسر برای سفر کانادا چیست؟ انواع 

حمایت مالی چیست؟ به 

طور کلی، دو دسته حمایت از همسران در کانادا وجود داراست - حمایت مالی داخلی و حمایتی خارج از محدوده 

حمایت 

داخلی برای ویزای دوقلو مسیر داخلی به عنوان یکی دیگر از گزینه های با اهمیت برای درخواست برنامه حمایت از همسر شناخته شده است . در این وضعیت، هر دو شرکا می بایست در کانادا باقی بمانند و شرکای پایین حمایت روادیدِ موقت کانادا . شخصی که برای روادیدِ حمایت مالی همسر حمایت می شود، می تواند برای مجوز عمل گشوده در کانادا درخواست دهد، در حالی که روادیدِ حمایت از همسر در حالا انجام می‌باشد . 


حمایت 

از بیرون از میهن برای ویزای مسیحی به کانادا حمایت از همسر به عنوان حمایت از طرح اصلی شناخته می شود در شرای شرکای حمایت کننده از کانادا بیرون رود . درخواست های خارج از میهن به طور کلی پردازش گردیده و توسط محل کار روادیدِ سرزمین اقامت درخواست کننده پذیرفته شده میباشد . متقاضی حمایت از فضاهای خارج از مرز و بوم همچنین می تواند در کانادا نیز درخواست کمک هزینه های اضافی را نیز داشته باشد . 

اقامت دائم کاناد


حرفه ای سفر کانادا دارنده تجربه گسترده ای میباشد که به شما یاری می کند تا اقامت دائم کانادا را اخذ نمایید و می توانید از هر کشوری در عالم از نمایه اکسپرس محل ورود خود برای به حداکثر رساندن بخت پذیرش خویش استفاده فرمایید . 
می خواهید بدانید کدام PNP کانادا برای شما مناسب است؟ برای مشورت ی مجانی همین روز جاری با ما تماس بگیرید . 

وقتی که از طریق اکسپرس محل ورود ارسال می شود، برنامه های کاربردی PR کانادا به طور قابل توجهی سریع خیس پردازش می شوند درخواست های سنتی برای تبدیل شدن به یک اقامت دایم کانادا می تواند به دوران ۲۴ ماه پردازش شود . با این حال، ذیل کانادا ورود به اکسپرس، درخواست اقامت دائم کانادا معمولا نسبتاً همیشه به وسیله کارمندان CIC در شش ماه یا این که کمتر پردازش می شود . 

علاقه مند به درخواست برای برنامه نامزدهای استان کانادا (PNP) از طریق ورود اکسپرس؟ با ما تماس بگیرید . 

چه طور 
می توانید یک برنامه اکسپرس ورود کانادا نامزد استان را اخذ کنید دو رویه اثرگذار برای درخواست نامزدی برنامه نامزدی استان کانادا وجود داراست . راه اول برای یک مهاجر احتمالی به طور بدون واسطه با یک برنامه نامزدی کانادا تماس گرفته می شود و برای نامزدی ذیل جریان محل ورود اکسپرس استان اعمال می شود . 

در حالتی که او با موفقیت توسط PNP کانادا نامزد شود، آن ها می توانند خصوصیات نمایشی اکسپرس تولید کنند و نامزدی را از طریق اکانت MyCIC خود به رخ الکترونیکی دریافت نمایند . 

خط مش دوم ابتدا با ساخت یک نمایه اکسپرس محل ورود که نشان می دهد کدام استان ها و سرزمین های مهاجر احتمالی را دوست دارید عمل نمائید و در آن معاش می فرمایید استارت فرمایید . 

در‌صورتی‌که شما از یک عدد از این استان ها اطلاع دارید، می توانید پس از ورود اکسپرس خویش جریان، و در صورتیکه چیره باشد، می توانید نامزد را از روش اکانت MyCIC خود پذیرش کنید . 

آیا 
یک PNP کانادا نامزد می شود به شما اجازه می دهد تا فورا در کانادا کار کنید؟ هنگامی که یک استان شما را برای اقامت دائم نامزد می کند، شما مجاز به عمل در مرزو بوم نیستید مگر این که جواز کار دارای اعتبار داشته باشید . تا وقتی که یک مهاجر آتی نویسی یک کارت اقامت دایم کانادا صادر نکرده باشد، او نمیتواند در کانادا فعالیت کند مگر این که آن‌ها از موقعیت فعالیت قانونی مسافرت و سفر کانادا (CIC) بدست آورند . 

ارتقاء 
قیمت ورقه ها PNP کانادا در ماه نوامبر سال ۲۰۱۶، مهاجرت، پناهندگان و شهروندی کانادا (IRCC) سیستم مرتبه بندی اکسپرس را به میزان قابل توجهی کاهش داده و تعداد امتیازاتی که برای اشتغال آراسته گردیده اند را مشتمل بر می شود که مشتمل بر ارزیابی تاثیر مثبت بازار کار (LMIA) است . 

در نتیجه، کاندیداهای اکسپرس ورود با شغل ها مبتنی بر LMIA در نمره اکسپرس ورودی خود را تا ۵۵۰ امتیاز از دست دادند . سند نامزدی از برنامه نامزدی استانی کانادا در حالا حاضر بسیار با اهمیت ترین استدلال در درخواست برای مهاجرت اکسپرس ورود به کانادا میباشد . 

طبق آمار کانادا ورود اکسپرس، تقریبا ۵۰ درصد از مهاجران احتمالی که دعوت نامه برای درخواست اقامت دائم در سال ۲۰۱۵ صادر کردند، توصیه شغلی حمایت از LMIA داشتند . با الگوریتم نو به روز گردیده ۲۰۱۸ Express Entry، نامزد فارغ از توصیه شغلی LMIA ممکن می باشد دوچندان رقابتی خیس شود . 

برخی از نکات با اهمیت در زمینه جواز کار موقت در کانادا


برخی 

از نکات با اهمیت در زمینه جواز کار موقت در کانادا مدت این اجازه فعالیت موقت در کانادا می تواند از یک‌سری روز تا حتی چندین سال متغیر باشد . علاوه بر این، فقط برای آن شرکت مختص که برای اذن عمل کارگر درخواست داده است دارای اعتبار می‌باشد . 


اگر خدمتکار مایل به ارائه پیشنهاد شغلی دیگر در کانادا بدون داشتن روادیدِ اقامت دائم باشد، می بایست جواز کار موقت جدید درخواست نماید . 

مهاجرت به کانادا

در‌صورتی‌که چه قدم های اول برای اخذ جواز عمل موقت برای همه کارگران فرنگی شبیه است البته گاهی وقت ها ممکن می باشد بسته به ملیت، شغل و بقیه عوامل مرتبط با اشتغال در کانادا متفاوت باشد . در بعضا از موردها خاص، اما موارد مجوز فعالیت باز هم وجود دارد که مبتنی بر صاحبکار نیستند، البته این هم به عامل ها بسیاری بستگی دارااست به ماهیت کار و همینطور جزئیات فردی و مسئله کارگر . 


جواز عمل موقت فقط برای مقطع وقتی مشخص و معلوم گردیده میباشد اگر‌چه که این قضیه در زمینه نیاز به توسعه می‌باشد . 


جواز فعالیت موقت برای کارگران موقت، کارگران قراردادی، افراد بازرگانی مانند کمپانی های انتقال دهنده داخل شرکت، داد و ستد گران و سرمایه گذاران، دانشجویان، کارگران دائمی، مراقبین و کارگران کشاورزی نیز قابل استعمال میباشد . 


فرایند درخواست، هزینه ها، فرم ها، دوران پردازش و سایر کارداران مربوط به اخذ جواز فعالیت موقت در کانادا، با این حالا به اندازه مشخصی برای کارگران ناشی از این حوزه های متفاوت متعدد خواهد بود . 

سیستم 

مرتبه بندی جامع اکسپرس اینتری کانادا Canada 

Express Entry Eligibility واجد شرایط بودن سیستم درجه بندی جامع اکسپرس اینتری کانادا  با به کارگیری از یک سیستم مبتنی بر نقطه مخصوص به فرد به اسم سیستم درجه بندی جامع اکسپرس (CRS) مهاجرت به کانادا انتخاب می شود . 


کانادا ورود به سیستم CRS برای شناسایی مهاجران بالقوه میباشد که ممکن است تا زمانی که در کانادا زندگی می کنند، از نظر اقتصادی چیره شوند . 


برای انجام این فعالیت به طور موثر، CRS اکسپرس محل ورود امتیازات را برای کارداران که شهروندی و هجرت کانادا (CIC) پیدا کرده اند به مثبت با برد اقتصادی آینده برای مهاجرین نو به کانادا پیوست . 


دست اندرکاران سنوات ورود به کانادا عبارتند از سن، سطح تحصیلات، موقعیت تحصیلی فرانسوی یا انگلیسی و همینطور تجربه عمل گذشته در کانادا . 


هر فردی که نیازهای برنامه کار حرفه ای فدرال، کلاس تجربه کانادایی یا این که برنامه تجاری ماهر فدرال را برآورده می کند واجد شرایط برای تولید نمایه محل ورود اکسپرس میباشد . حداقل نمره برای واجد شرایط قبول کانتی کانادا وجود ندارد . 


با این حال، تنها مهاجران احتمالی با اکسپرس محل ورود به اندازه کافی برای درخواست اقامت دایم کانادا دعوت خواهند شد . برای امداد به تعیین نمره واجد موقعیت بودن اکسپرس، ما فرمول جامع درجه بندی سیستم را در زیر ارائه کرده ایم . 


پس از محاسبه تعداد موردها اکسپرس ورودی که واجد حالت هستند، می توانید این شماره را به دستکم امتیاز CRS مسئله نیاز از نهایی قرعه کشی قرعه کشی کانادا منتقل فرمائید . 


در شرای امتیاز نمره اکسپرس محل ورود CRS شما نزدیک یا فراتر از دست کم قضیه نیاز از آخرین قرعه کشی باشد، ممکن است یک نامزد مضاعف رقابتی می باشد . در‌صورتی‌که نمره اکسپرس محل ورود شما به طور قابل توجهی کمتر از نمره حداقل برش از تساوی قبل باشد، ولی اقبال دریافت درخواست دعوت به درخواست (ITA) برای اقامت دائم در کانادا ممکن هست ضعیف باشد . 


سن 

(حداکثر 110 امتیاز) کاندیداهای مسافرت کانادا که به صندوق اکسپرس ورودی فارغ از همسر یا این که شریک معاش مشترک می رسند تا 110 امتیاز در این واحد سنجش از سیستم رتبه بندی اکسپرس ورودی واجد وضعیت می باشند . نامزدهای با همسر یا شریک معاش مشترک دارای 100 امتیاز می باشند . کانادا مهاجران جوان ترجیح می دهد و نامزدان آینده نگر در ده سال ی 20 خود بیشترین امتیاز را در این استدلال واجد حالت دریافت می کنند . مهاجران بالقوه ای که 45 سال و بالاتر هستند، هیچ نمایش برای ورود به سیستم CRS برای سنشان اخذ نمی کنند .