مهاجرت به کانادا

مهاجرت به کانادا

مهاجرت به کانادا

مهاجرت به کانادا

برنامه سفر به کانادا

برنامه 
سفر به کانادا میان سال های ۲۰۱۹تا ۲۰۲۱ بیش از یک میلیون نفر از اشخاص در طول سه سال ( از سال ۲۰۱۹ تا ۲۰۲۱ ) به کانادا سفر خواهند کرد ، این برنامه در ۳۱ اکتبر ۲۰۱۸ بوسیله برنامه مهاجرتی، پناهندگان و شهروندی کانادا (IRCC) اعلام گردیده است . 

در مجموع، کانادا قصد دارد تا حدود ۱۰۲۱۸۰۰ نفر از افرادی که قصد اقامت دائم را دارا هستند و در این زمان سه ساله به این مرز و بوم اعزام می شوند پذیرش کند . طبق این برنامه در سال ۲۰۱۹ , ۳۳۰۸۰۰ نفر و سال ۲۰۲۰ , ۳۴۱۰۰۰نفر و در سال ۲۰۲۱ , ۳۵۰۰۰۰ نفر قصد هجرت به کانادا و دریافت اقامت دایم را دارند . 
از این تعداد افراد بیش از ۵۰ درصد برای مسائل اقتصادی مهاجرت می کنند که مشتمل بر برنامه هایی در مرحله فدرال می باشد . شناخته ترین برنامه اقتصادی فدرال تحت سیستم ورودی اکسپرس که برای به دست اوردن مستخدم ماهر می باشد . 

شمار نو واردانی که هجرت به کانادا را از طرز یک برنامه نامزدی استانی (PNP) انجام داده اند، هر ساله ارتقا می یابد . استان های کانادا مشتاق به بهره گیری از زمان هایی که بوسیله دولت فدرال برای آنان مهیا کرده می باشد می باشد، با استقبال از برنامه های کاربردی در سراسر دامنه گسترده و پرطرفدار جریان های PNP، بعضی از آنها با ورود اکسپرس هماهنگ گردیده اند و برخی از آن ها بیرون از سیستم فدرال می باشند . شما می توانید آیتم های PNP خویش را از شیوه وکلا و مجموعه رشته ای موسسه حقوقی پاد پی گیری فرمایید . نسبتاً ۱۹ درصد کسانی که به کانادا هجرت می کنند از طرز برنامه های PNP این عمل را انجام می دهند . 

اشکال 
برنامه های متفاوت برای مهاجرت به کانادا برنامه 
های مختلفی برای مهارجرت به کانادا وجود داراست که در پایین به آن ها اشاره می کنیم: 
برنامه 
اقتصادی برنامه فعالیت حرفه ای فدرال (FSW) : این برنامه مدیر اکسپرس برای مهاجرانی که دارای تحصیلات لازم، تجربه کار، مهارت در زبان انگلیسی و یا فرانسوی می باشند می توانند از نحوه برنامه مهاجرتی اقتصادی به کانادا مسافرت نمایند . 

کلاس تجاری فدرال (FSTC) : کلاس تجاری حرفه ای فدرال پایین مدیر اکسپرس برای کارگران فرنگی هست ابن برنامه برای اشخاصی هست که دارنده تخصص در یک برنامه تجاری فدرال میباشند . 

کلاس تجربه کانادا (CEC) : کلاس تجربه کانادایی به وسیله سیستم ورود اکسپرس سازمان می شود و از کارگران خارجی با تجربه کاری در کانادا و یا فارغ التحصیلان جدید عمل از شرکت ها آموزشی کانادا که در این مرزو بوم عمل می کنند علاقه نشان می دهد . 

برنامه آزمایشی هجرت اقیانوس اطلس (AIPP) : هجرت اقیانوس اطلس اذن می دهد کارفرمایان تعیین گردیده به استخدام کارگران حرفه ای خارجی یا فارغ التحصیلان میان المللی در ناحیه آتلانتیک کانادا (نیوفاندلند و لابرادور، جزیره‌ها پرنس ادوارد، آهنگ اسکوشیا و نیوبرانزویک) بپردازند . 

برنامه مراقبتی : کانادا اجازه می دهد خارجیان مجاز به مراقبت از کودک ها و کسانی که دارای نیازهای طبی بالایی هستند، اذن اقامت دایم کانادا را در این میهن به دست آورند . 

کسب و کار فدرال (برنامه روادیدِ استارت و فردی کارمند) : برنامه های کسب و عمل فدرال اجازه می دهد که خارجی هایی که موقعیت حتمی را کسب می کنند، مجال کسب و فعالیت جدید یا پیش از این موجود در کانادا را داشته باشند . 

برنامه نامزد استان (PNP) : این برنامه به استانهایی اذن می دهد تا نامزدهای هجرت پذیر را برای اقامت دائم کانادا انتخاب نمایند . 

برنامه عمل حرفه ای کبک و کسب و عمل در این ایالت : استان کبک سفر خود را به خارج از سیستم فدرال می موفقیت . مرحله برنامه ریزی دولت کبک برای سال های ۲۰۱۹ تا ۲۰۲۱ تا کنون گزینش نشده می‌باشد . 


برنامه 
های کلاس خانواده برنامه های کلاس خانواده حمایت 
از سهیم زندگی مشترک / قانون مشترک و فرزند وابسته 
برنامه 
پدر و مادر , پدربزرگ و مادربزرگ 
پناهندگان 
و اشخاص مراقبت شده، بشردوستانه و غیره 
اشخاص 
مراقبت گردیده در کانادا و وابستگان خارج از کشور 

با 
نگاه به آتی با نگاه به آینده یک برنامه سه ساله برای سطح ها گوناگون مهاجرت، تمرکز مداوم دولت کانادا در قضیه نیاز به تشویق مسافرت به این کشور و نقش سفر در برنامه ریزی اقتصادی و بقیه برنامه ها را نشان می دهد . دولت کانادا معتقد میباشد که مهاجران به ابداع و حمایت از بازار عمل داخلی یاری می نمایند و در عین اکنون یاری به رسیدگی به واقعیت های جمعیت شناختی نیروی انسانی تندرست میباشد . سطوح هدف برای کلاس های خانواده و پناهندگان از تعهد کانادا به احیای مجدد خانواده و مساله در میان المللی بشر دوستانه حمایت می کند . 

ارتقا محبوبیت کانادا

ارتقا 

محبوبیت کانادا در میان دانشجو یان در بین اللمللی آنالیز جدید از فرایند ورود دانشجو یان بین المللی به کانادا، نشان می دهد که کانادا بخش اعظم از ایالات متحده ایالات متحده و بریتانیا به عنوان یکی از دوستداشتنی ترین مقصد های عالم برای جوانانی که به دنبال علم آموزی در بیرون از مرزوبوم هستند، تبدیل شده میباشد . نظرسنجیهای اخیر نشان می دهد که کانادا می تواند در رقابت با بریتانیا ، بر آن غلبه نماید و دومین قضیه محبوب در در میان متقاضیان تحصیل، پس از ایالات متحده باشد .کارشناسان این تغییر‌و تحول را به عنوان یک واکنش به تغییرات سیاسی در هر دو مملکت توصیف می کنند . در حالی که ایالات متحده تحت تاثیر سیاستهای ضد هجرت دونالد ترامپ است، بریتانیا به خروج از عضویت از اتحادیه اروپا رأی داده است . در همین حال، سیاستهای کانادا بر ارتقا سفر متمرکز گردیده می‌باشد . سیاست دولت مرکزی لیبرال فدرال بر این اساس می‌باشد که فارغ التحصیلان بین المللی را به ماندن و ساختن شغل خویش در کانادا تشویق کند . 


تقسیم 

بندی کشورها بر اساس درصد رغبت دانشجو ها خارجی *برگرفته 

شده از آمار تحقیقاتی QS در سال ۲۰۱۸ 

۱ ایالات 

متحده امریکا ۴۲% ۶ فرانسه ۱۴% ۲ بریتانیا ۳۴% ۷ سوییس ۱۱% 

۳ کانادا ۳۳% ۸ هلند ۱۰% 

۴ استرالیا ۲۶% ۹ اسپانیا ۹% 

۴ آلمان ۲۴% ۱۰ نیوزلند ۹% 

بر اساس گزارش QS APPLICATION ، در شرای چه کانادا در سکو سوم قرار دارد، البته نسبت به جذب علم آموز از اکثری از کشورها از ایالات متحده و بریتانیا دوچندان برنده خیس عمل کرده می‌باشد .این گزارش در ادامه می گوید: “کانادا سو‌مین میهن محبوب برای علم آموزی محسوب می شود و در بخش اعظمی از مورد ها از بریتانیا و ایالات متحده در مقایسه با کشورهای منطقه، به ویژه در ناحیه خاورمیانه، برتر هست .” داده های دولت ایالات متحده نشان می دهد مجوز علم آموزی برای دانش آموزان فرنگی کاهش شدید داشته می‌باشد . به طوری که این رقم در ارتفاع سال ۲۰۱۷ ، ۱۷ درصد کاهش داشته هست . 

مهاجرت به کانادا

این در حالی می‌باشد که در همین مقطع زمانی، دانشکده های کانادا شاهد ارتقا ۱۱ درصدی در تعداد دانشجویان بین المللی خویش بوده اند، که نشان می دهد کانادا دست کم دست ناچیز تعدادی از متقاضیانی که امکان تحصیل در ایالات متحده را ندارند، جذب می کند . 


در سیستم مهاجرتی کانادا در درحال حاضر حاضر یک پروسه سه سطح ای ایجاد گردیده که دانشجوها در میان المللی را قضیه اعتنا قرار می دهد . اول، آنان اجازه علم آموزی به رخ تمام وقت دارا‌هستند . دوم، آن گاه از فارغ التحصیلی واجد حالت برای دریافت مجوز کار می‌باشند و سوم، آنان می توانند از تمام تجربه عده آوری گردیده خود برای اخذ اقامت دایم به کارگیری نمایند .این وضعیت مرزوبوم کانادا را یک عدد از دیدنی ترین کشورهای جهان برای دانشجویان فرنگی با اعتنا به گزینه های تحصیلی خویش کرده هست . ارقام مربوط به آمار دانش کده های کانادا نشان می دهد که در کل، ۱۰ .۷ درصد ارتقاء در تعداد دانشجو ها بین المللی در سراسر مرزوبوم وجود دارااست . 


استان افزایش 

در سال ۲۰۱۷(%) آلبرتا ۸ .۸ 

بریتیش کلمبیا ۱۵ .۶ 

مانیتوبا ۵ .۶ 

نیوفاندلند و لابرادور ۱۰ .۵ 

نیوبرانزویک -۵ .۷ 

ترانه اسکوشیا ۴ .۲ 

انتاریو ۱۲ .۷ 

جزیره پرنس ادوارد ۱۲ .۸ 

کبک ۹ .۱ 

ساسکاچوان ۲ 

کانادا ۱۰ .۷ 

*برگرفته 

شد از وب وبسایت Universities Canada 

اتاوا به تازگی اعلام کرده که در طی سه سال آینده نزدیک به یک میلیون نفر مهاجران خواهد عهده دار شد و انتظار می رود که دانشجوها میان المللی که فارغ التحصیلان دانش کده های کانادا هستند، بخش عظیمی از این مهاجرین را تشکیل دهند . دولت فدرال کانادا، دانشجو یان بین اللمللی این مرزو بوم را به عنوان ساکنان همیشگی جدید می بیند: جوانانی با سابقه تحصیل در سیستم آموزش و رویش کانادا، دور اندیشی به یک عدد از زبان های رسمی، اغلب با تجربه کار در کانادا و دوراندیشی از شیوه زندگی در کانادا . در اکنون حاضر این مورد ها آنها را در مسیر یکپارچگی با جامعه و فرهنگ کانادایی قرار می دهد، امری که برای سازمان مهاجرت و شهروندی کانادا بسیار حائز اهمیت محسوب می شود . 


دولت لیبرال از بازه ورود به قدرت در پاییز سال ۲۰۱۵، همت کرده می‌باشد تا مسیر دانشجو یان در بین المللی برای به دست آوردن اقامت همیشگی را سهل تر نمایند .مسافرت در مرحله فدرال، که تحت محاسبه سیستم ورود پیشتاز و یا همان Canada Express Entry قرار گرفته، در نوامبر سال ۲۰۱۶، شاهد تغییراتی به نفع دانشجو ها فی مابین اللملی بود . امتیازات سیستم سکو بندی جامع برای مدارج تحصیلی دیپلم های سه سال پس از سند کارشناسی ، مدرک کارشناسی ارشد و دکترا (۳۰ امتیاز) و دیپلمهای یک یا دو ساله سپس از دوره دبیرستان (۱۵ امتیاز) طولانی تر شد . برای تحصیلات دبیرستانی کانادایی و یا کمتر از آن نمره ای اهدا نمی شود . این فرمان به اکثری از فارغ التحصیلان امداد می کند تا امتیاز بهتری برای گزینش شدن در درون سیستم را داشته باشند . 


روش فارغ التحصیل بین المللی استان کبک که چکیده از برنامه تجربی کبک است، صرفا برنامه استانی است که مهاجرت مستمر به فارغ التحصیلان مدرک کارشناسی فارغ از پیشنهاد شغلی را ارائه می دهد .این جور بندی نیاز به ترقی شفاهی فرانسوی دارد، ولی در شرای این نکته را نادیده بگیرید، فرد درخواست کننده باید نیمی از مطالعات تحصیلی خویش را در کبک انجام دهد تا این استان بتواند حالت فرد را برای سفر به رسمیت بشناسد . داوطلبان برای به دست آوردن اقامت دائم بایستی مطالعات خود را در فرانسه کامل شدن کنند . 


برنامه نامزدی سفر انتاریو هم یک سیستمی شبیه را فارغ از نیاز به سفارش شغلی دارد، البته صرفا به فارغ التحصیلان مقاطع کارشناسی ارشد و دکترا تعلق می گیرد . در این سیستم حالت تحصیلی بسیار با اهمیت بوده و کاندیدا باید دانش لهجه انگلیسی یا فرانسه مساوی CLB ۷ را داشته باشد . این راه در طول سال و به رخ زمان ای گشوده می شوند . 


علم آموزان بین المللی می توانند پس از فارغ التحصیلی در کانادا فعالیت کنند . آنها می توانند تجربه با قیمت فعالیت کانادایی را از نحوه اجازه کار ویژه ای که معمولا به ارتفاع دوران برنامه تحصیلی ، برای حداکثر ۳ سال صادر شده است، بدست آورند . آن‌گاه از این تجربه فعالیت کانادایی می توانند در یکی از رویکرد های فوق برای قبول اقامت دایم زمینه به کارگیری قرار دهند . 

هجرت به رویکرد سرمایه گذاری کبک

هجرت 

به رویکرد سرمایه گذاری کبک جهت مهاجرت به استان کبک در کانادا، مدیران و صاحبان شغل ها می توانند از خط مش سرمایه گذاری کبک در سریع ترین برهه زمانی و بدون دانش لهجه انگلیسی و یا این که فرانسه اقامت دایم خویش را کسب کنند . 

این برنامه جهت گسترش و تولید اشتغال در کبک با جذب سرمایۀ مهاجرانی که دارنده تجربۀ تجاری، بیزینسی و یا این که توانایی مدیریتی میباشند به وجود آمده میباشد . 


به تیتر یک فرد مهاجر سرمایه گذار، شما و خانواده تان می توانید با سرمایه گذاری مبلغ ۸۰۰٫۰۰۰$ کانادا به زمان ۵ سال در برنامه سرمایه گذاری مهاجرت به کبک، اقامت دایم به دست آورید . 

مهاجرت به کانادا

این برنامه سرمایه گذاری به وسیله دولت کبک ضمانت گردیده هست و دولت تضمین می دهد آن گاه از ۵ سال پول شما به طور بدون نقص بدون سود گشوده پرداخت شود . 


همینطور این قابلیت و امکان برای درخواست کنندگان رویه سرمایه گذاری کبک وجود داراست تا با پرداخت صرفا ۲۲۰٫۰۰۰$ در عوض ۸۰۰٫۰۰۰$ از مزایای این شیوه مهاجرتی برخوردار گردند . با این تفاوت که در فیس استفاده متقاضی از طرح ۲۲۰٫۰۰۰ دلاری، این مبلغ فارغ از بازگشت می باشد . 


مزیت 

های این روش: جهت مهاجرت به کبک از شیوه سرمایه گذاری، درخواست کننده الزامی به داشتن مهارت در مورد لهجه انگلیسی و فرانسه ندارد . 

درخواست کننده تعهدی در موضوع ساخت رشته و بیزینس نخواهد داشت . 

دریافت اقامت دائم و بدون شرط برای متقاضی، همسر و فرزندان . 

انجام گفتمان در کمتر از یک سال (ویژه پرونده های ارسال گردیده سپس از آگست ۲۰۱۷) . 

موقعیت 

مهاجرتی کبک از طریق سرمایه گذاری: موقعیت 

لازم روش سرمایه گذاری کبک مقصد استان 

کبک دست کم 

دارایی ۱٫۶۰۰٫۰۰۰ $ کانادا – قانوناً کسب گردیده باشد سوابق 

سهام داری یا مدیریت مدیریت تمام وقت یا مالکیت گوشه ای از یک بیزینس یا شرکت، دست کم ۲ سال در ۵ سال گذشته تحصیلات دارا 

بودن دست کم دیپلم متوسطه الزامی می باشد سرمایه 

گذاری ۸۰۰٫۰۰۰ $ کانادا به مدت ۵ سال با تضمین مدنی فارغ از نتیجه و یا ۲۲۰٫۰۰۰$ کانادا سوای بازگشت موردها 

دیگر انجام آزمایشات پزشکی و ارائه عدم سوء پیشینه جهت آنالیز وضعیت خود جهت هجرت به کانادا از این روش، لطفا فرم تحلیل رایگان را تکمیل کرده و یا با یک عدد از دفترها ما تماس بگیرید . 

مدرک زبان برا ی مهاجرت به کبک

فرم 

های ضمیمه 

در صورتیکه رشته شما نظام مند هست کامل شدن این فرم الزامیست . هر کدام از طرفین دارای فن تحصیلی یا این که تخصص دارای ربط با یکی از موردها ذکر شده در لیست می باشند باید بصورت جداازهم فرم مربوطه را لبریز نمایند . 

لیست 

فن های نظام مند: گروه1) مهندسی و فن ای گروه2) مالی گروه3) صنعت تولید و ساز گروه 4) فنی و رشته ای 

در صورتیکه حرفه شما در گروه پزشکی قرار داراست و بیرون از کانادا تحصیل کرده اید مالامال کردن این فرم الزامیست . 

در صورتیکه معلمی خوانده اید، پر کردن این فرم الزامیست . 

در حالتی که از وکیل یا این که مشاور به کار گیری می کنید فرم یا این که فرم را پر فرمایید . 

در حالتی که هنگام مالامال کردن فرم ها متاهل میباشید اما متاسفانه در حال جدایی از همسر هستید بایستی از فرم حساس (dsc)یکی و آنهم خودتان پر فرمائید .یک یادداشت به انگلیسی تهیه و تنظیم فرمائید که محتوی آن فقط بودن شما در گفتمان می باشد .این ورقه را بایستی قبلا به سفارت کانادا برده(با حدودا 100 دلار)تا امضای آن تایید بشود .این صفحه را پیوست مدارک خود نمائید . 

از آنجایی که ممکن است فرمها پیدایش نباشند از شما تقاضا دارم برای دانلود فرمها از لینک اساسی وبسایت سازمان هجرت که در ذیل آمده هست دانلود فرمایید . 


2- 

هزینه درخواست مهاجرت واریز مبلغ 765 دلار کانادا برای متقاضی اصلی، 164 دلار کانادا برای همسر و 164 دلار کانادا برای هر بچه با کردیت کارت (تکمیل فرم) و یا مانی اردر . 



با دقت به این‌که هزینه ها ممکن میباشد تغییر‌و تحول کند پیشین از پرداخت به این پیوند مراجعه فرمایید . 



داده ها 

عمده در زمینه چگونگی صادر شدن مانی اردر در ایران، تاپیک پرداخت هزینه های مهاجرت 

3- 

رزومه شغلی رزومه شغلی خود را باید یار مدارک بفرستید . 


مثال ی رزومه های شغلی را در اینجا ملاحظه کنید . 


4- 

مدارک تحصیلی ترجمه ی دانشنامه تمام مقاطع تحصیلی گذرانده گردیده خویش و همسر (دیپلم، فوق دیپلم ،لیسانس، فوق و دکترا) + کپی برابر اصل بوسیله دفترخانه . 

ترجمه ی ریز نمرات تمام مقاطع تحصیلی (دانشگاهی) گذرانده شده خود و همسر (فوق دیپلم ،لیسانس، فوق و دکترا) + اسکن برابر اصل به وسیله دفترخانه . 


نکته: هیچ کدام از مدارک تحصیلی نباید پرس شده باشند زیرا در دوران مذاکره آفیسر قادر به تشخیص اصل بودن آنان نیست و احتمال نگه داشتن آن عدم صادر شدن CSQ جهت بررسی بیشتر مدارک وجود دارااست . 



ترجمه 

ی مدرک تحصیلی: 

الف)دانشگاه آزاد: قبل از مراجعه به دارالترجمه میبایست مدارک بوسیله سازمان مرکزی دانشکده آزاد تائید بشوند . 


ب) کالج های دولتی (رشته های غیرپزشکی): قبلی از مراجعه به دارالترجمه میبایست مدارک به وسیله اداره امور دانشجویان وزارت علم ها به نشانی تهران ، عرصه فردوسی، خیابان شهید موسوی (فرصت جنوبی)، جنب هتل اسکان (تلفن: 88828051) تائید شوند . 


پ) دانش کده های دولتی(رشته های پزشکی): گذشته از مراجعه به دارالترجمه میبایست مدارک توسط وزارت بهداشت تهران ، شهرک غرب ، میدان صنعت ، خیابان فلامک جنوبی، خیابان سیمای ایران تائید شوند . 


5- 

مدارک زبان توجه نمایید که صادر کردن مدرک گویش از مورخ 6 دسامبر 2011 الزامی شد و بهتر می باشد روز مصاحبه همراه خود داشته باشید .همینطور نیازی به ارسال اصل مدارک لهجه برای تشکیل پرونده کبک نیست، می‌توانید کپی آنرا ارسال نمائید . ولی در مقطع رای زنی می بایست اصل مدارک را یار داشته باشید . 


مدارک معتبر لهجه فرانسه (DELF, DALF, TEF, TCF, TEFAQ, TCFQ) 

-مدارک 

دارای اعتبار گویش انگلیسی (IELTS ) 


مربوط 

به مدرک زبان 

6- 

سابقه کار الف) کبک نیازی به مهر دادستانی و خارجه ندارد، ولی درصورتیکه مایل باشید ترجمه مدارک شغلی شما این مهرها را داشته باشد میبایست یاور با نامه سوابق شغلی ، آخرین خبر نامه رسمی شرکت ممهور به مهر شرکت نیز به دارالترجمه ارسال گردد . اعتنا کنید که روزنامه قانونی فقط برای ترجمه مدرک بوده و نیازی به ارسال آن به اداره هجرت نمی‌باشد . در صورتیکه تائید وزارت کارها خارجه را هم می گیرید، میبایست دفترچه بیمه شخص متقاضی نیز یار باشد . 


برای بدست آوردن خبرنامه های قانونی یک شرکت به وبسایت روزنامه رسمی ( نصیب بایگانی ) مراجعه فرمایید و اسم و عنوان کمپانی مسئله حیث را جستجو کنید . 


ب) در صورتیکه در طومار سوابق شغلی سمتی قید گردیده می‌باشد که احتیاج به گواهی خاصی دارد ، برای تایید دادستانی آن مدرک را هم ضمیمه نمایید . به عنوان مثال در شرای سمت "مهندس شیمی" قید شده باشد ، دادگستری برای تایید طومار سوابق عمل ، مدرک "مهندسی شیمی" را هم میخواهد(هرچند که کبک نیازی به مهر دادستانی ندارد) . 

مهاجرت به کانادا

ج) گواهی سابقه کاری سوای ارائه مدرکی جهت ثابت سوابق کار، فاقد قیمت می باشند . و شما به ازای همه سند های سابقه کار(چه پاره وقت و چه تمام وقت) بایستی یک مدرک برای ثابت درستی آن سوابق ارائه دهید . این گواهی قادر است سابقه بیمه تامین اجتماعی و یا مدرک های پرداخت مالیات و یا این که گواهی معاف از پرداخت بیمه یا مالیات صادر شده از اداره بیمه یا مالیات باشد . توجه داشته باشید که بهیچ وجه هیچ مدرک دیگری جز مورد ها ذکر گردیده برای اثبات سابقه کار قابل پذیرش نمیباشند . 


ترجمه قانونی مدرک سابقه عمل و بیمه بایستی به اصل یا این که نسخه برداری برابر اصل آن‌ها پیوست شود . 


توجه: خوبتر هست برای تسریع پرونده اصل گواهی سوابق عمل و بیمه را به ترجمه شان پیوست فرمائید . برابر اصل سند سابقه کار و سوابق بیمه خوب تر می باشد به وسیله صادر کننده آنها چهره گیرد، درصورتیکه امکان اینکار وجود ندارد می توانید آنها را بوسیله دفترخانه ورقه ها قانونی برابر اصل کنید . 


د) فرمت گواهی سوابق فعالیت : همگی سند های سابقه کار بایستی در سربرگ باشد و شامل: ارتفاع عصر کاری(تاریخ آغاز و پایان)، تعداد ساعتها عمل در هفته(تمام وقت یا پاره وقت بودن)، پستهایی که داشته اید هم پا ظول دوره وقتی که ئر آن پست سرگرم بکار بوده اید، شرح وظابف به ازای همه پست ها، طلاعات تماس کارفرما(اگر در سربرگ شماره گوشی تلفن ذکر گردیده کفایت میکنه)، اسم و نام خ فردی که سند را امضا کرده(بصورت تایپ شده)، امضا و مورخ . 

مقررات تازه اسپانسر پدر و مادر کانادا

مقررات 

تازه اسپانسر پدر و مادر کانادا ۲۶ 

آذر ۱۳۹۵ خبر ها سفر در ضوابط نو اسپانسر پدر و مادر به کانادا مربوط به سال ۲۰۱۷ اعلام شد . این ضوابط از مدلی که قبلا در آن هر که زودتر پرونده را سابمیت می کرد در حق تقدم بود خارج گردیده و به گونه دعوتنامه ای تبدیل شده هست که در آن همگی درخواست کنندگان در سیستم ثبت اسم آنلاین درخواست حامی مالی والدین، عشق خود را به اسپانسر کردن والدین اعلام میکنند و در صورتی که از طرف سازمان هجرت کانادا دعوتنامه دریافت کنند، می‌توانند درخواست اقامت دایم کانادای والدین خود را تصویب نمایند . 




برنامه اسپانسرشیپ والدین، کانادا به اشخاص مقیم کانادا و سیتیزن ها این اذن را می‌دهد که برای پدر و مادر (پدر و مامان و پدر تعالی و مامان بزرگ)‌ خویش اقامت دائم کانادا را دریافت نمایند . 




اظهار 

رغبت اول به فیس آنلاین برای تکمیل فرم آنلاین مربوط به ابراز رغبت به حامی مالی کردن والدین، درخواست کنندگان میتوانند از تاریخ ۳ ژانویه ۲۰۱۷ ساعت ۱۲ شبکه‌های‌اجتماعی EST تا همین ساعت در روز ۳ فوریه ۲۰۱۷ اقدام کنند . پس از آن امکان ثبت اسم برای متقاضیان وجود نخواهد داشت . پس از این ۳۰ روز تصویب نام اولیه، اداره هجرت کانادا به صورت تصادفی و قرعه کشی، ۱۰ هزار پرونده را برای سابمیت درخواست اقامت دایم اعلان خواهد کرد . اما همه متقاضی ها از نحوه ایمیل اطلاع رسانی می‌شوند که آیا پذیرفته شده اند یا خیر و آنهایی که گزینش نشده اند می توانند رغبت خویش را برای سال ۲۰۱۸ اعلام کنند . 

مهاجرت به کانادا



مدارک 

اضطراری برای اسپانسر کردن والدین به کانادا مدارک زیادی برای درخواست پرونده اسپانسرشیپ کانادا مورد نیاز می باشد . این مدارک شامل مدارک شناسایی و مدارک درآمد و مالیات فرد اسپانسر در کانادا و بخش اعظمی مدارک دیگر هست . در صورتی که رغبت به استعمال از سرویس ها مشاورین قانونی هجرت برای تشکیل پرونده دارید، لطفا با ما تماس بگیرید . 




تاریخچه 

تقاضاهای اسپانسرشیپ پدر و مادر پس از بازگشایی این برنامه در سال ۲۰۱۴، متقاضیان بی شماری به دنبال استفاده از مجال حامی مالی پدر و مادر در این برنامه بوده اند . در سال ۲۰۱۶ در سه روز اولیه گشوده شدن برنامه اسپانسرشیپ والدین، ۱۴ هزار پرونده به سازمان مسافرت کانادا پست شد که زیاد بخش اعظم از تعداد پرونده های مسئله نیاز بود . در حقیقت گزینش پرونده ها به شکل یک لاتاری غیر رسمی بود که از سال ۲۰۱۷ به صورت یک لاتاری قانونی درآمد . 




وزیر سازمان هجرت کانادا پیشتر اعلام کرد: ما به سخن درخواست کنندگان اسپانسرشیپ کانادا گوش کرده و مراحل را برای تمامی منصفانه تر ارائه کرده ایم تا همگی از شانس هم اندازه برخوردار باشند . 




موقعیت 

واجب برای اسپانسر والدین حالت اسپانسر شیپ پدر و مادر به صورت گذشته بوده و چیزی تغییر و تحول نکرده می باشد . لطفا جهت مشاهده موقعیت اضطراری برای اسپانسر کردن پدر و مادر به صفحه اسپانسرشیپ کانادا مراجعه فرمائید . در حالتی که در کبک معاش میکنید، شرایط مستقل ای برای حامی مالی کردن والدین از نظر مدارک مورد نیاز مالی وجود دارد .