مهاجرت به کانادا

مهاجرت به کانادا

مهاجرت به کانادا

مهاجرت به کانادا

مقررات تازه اسپانسر پدر و مادر کانادا

مقررات 

تازه اسپانسر پدر و مادر کانادا ۲۶ 

آذر ۱۳۹۵ خبر ها سفر در ضوابط نو اسپانسر پدر و مادر به کانادا مربوط به سال ۲۰۱۷ اعلام شد . این ضوابط از مدلی که قبلا در آن هر که زودتر پرونده را سابمیت می کرد در حق تقدم بود خارج گردیده و به گونه دعوتنامه ای تبدیل شده هست که در آن همگی درخواست کنندگان در سیستم ثبت اسم آنلاین درخواست حامی مالی والدین، عشق خود را به اسپانسر کردن والدین اعلام میکنند و در صورتی که از طرف سازمان هجرت کانادا دعوتنامه دریافت کنند، می‌توانند درخواست اقامت دایم کانادای والدین خود را تصویب نمایند . 




برنامه اسپانسرشیپ والدین، کانادا به اشخاص مقیم کانادا و سیتیزن ها این اذن را می‌دهد که برای پدر و مادر (پدر و مامان و پدر تعالی و مامان بزرگ)‌ خویش اقامت دائم کانادا را دریافت نمایند . 




اظهار 

رغبت اول به فیس آنلاین برای تکمیل فرم آنلاین مربوط به ابراز رغبت به حامی مالی کردن والدین، درخواست کنندگان میتوانند از تاریخ ۳ ژانویه ۲۰۱۷ ساعت ۱۲ شبکه‌های‌اجتماعی EST تا همین ساعت در روز ۳ فوریه ۲۰۱۷ اقدام کنند . پس از آن امکان ثبت اسم برای متقاضیان وجود نخواهد داشت . پس از این ۳۰ روز تصویب نام اولیه، اداره هجرت کانادا به صورت تصادفی و قرعه کشی، ۱۰ هزار پرونده را برای سابمیت درخواست اقامت دایم اعلان خواهد کرد . اما همه متقاضی ها از نحوه ایمیل اطلاع رسانی می‌شوند که آیا پذیرفته شده اند یا خیر و آنهایی که گزینش نشده اند می توانند رغبت خویش را برای سال ۲۰۱۸ اعلام کنند . 

مهاجرت به کانادا



مدارک 

اضطراری برای اسپانسر کردن والدین به کانادا مدارک زیادی برای درخواست پرونده اسپانسرشیپ کانادا مورد نیاز می باشد . این مدارک شامل مدارک شناسایی و مدارک درآمد و مالیات فرد اسپانسر در کانادا و بخش اعظمی مدارک دیگر هست . در صورتی که رغبت به استعمال از سرویس ها مشاورین قانونی هجرت برای تشکیل پرونده دارید، لطفا با ما تماس بگیرید . 




تاریخچه 

تقاضاهای اسپانسرشیپ پدر و مادر پس از بازگشایی این برنامه در سال ۲۰۱۴، متقاضیان بی شماری به دنبال استفاده از مجال حامی مالی پدر و مادر در این برنامه بوده اند . در سال ۲۰۱۶ در سه روز اولیه گشوده شدن برنامه اسپانسرشیپ والدین، ۱۴ هزار پرونده به سازمان مسافرت کانادا پست شد که زیاد بخش اعظم از تعداد پرونده های مسئله نیاز بود . در حقیقت گزینش پرونده ها به شکل یک لاتاری غیر رسمی بود که از سال ۲۰۱۷ به صورت یک لاتاری قانونی درآمد . 




وزیر سازمان هجرت کانادا پیشتر اعلام کرد: ما به سخن درخواست کنندگان اسپانسرشیپ کانادا گوش کرده و مراحل را برای تمامی منصفانه تر ارائه کرده ایم تا همگی از شانس هم اندازه برخوردار باشند . 




موقعیت 

واجب برای اسپانسر والدین حالت اسپانسر شیپ پدر و مادر به صورت گذشته بوده و چیزی تغییر و تحول نکرده می باشد . لطفا جهت مشاهده موقعیت اضطراری برای اسپانسر کردن پدر و مادر به صفحه اسپانسرشیپ کانادا مراجعه فرمائید . در حالتی که در کبک معاش میکنید، شرایط مستقل ای برای حامی مالی کردن والدین از نظر مدارک مورد نیاز مالی وجود دارد . 


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.