مهاجرت به کانادا

مهاجرت به کانادا

مهاجرت به کانادا

مهاجرت به کانادا

جدول امتیاز بندی برنامه نیروی متخصص استان کبک تغییر کرد

جدول 

امتیاز بندی برنامه نیروی متخصص استان کبک تغییر و تحول کرد به 

اشتراک بگذارید و امتیاز بگیرید! پنج 

شنبه ۱۱ امرداد ماه ۱۳۹۷ ( August 02, 2018 ) توجه: از تاریخ نگارش این مقاله بیش از شش ماه می گذرد . لطفا توجه داشته باشید که محتوای این مطلب ممکن است مشمول گذر دوران شده باشد و بعضا اطلاعات آن دیگر ظریف نباشد . 

مهاجرت به کانادا

جدول امتیاز بندی برنامه نیروی کارشناس استان کبک تغییر کرد جدول 

امتیاز بندی برنامه نیروی متخصص استان کبک تغییر تحول کرد فهرست رشته های قضیه نیاز برنامه نیروی کارشناس کبک به روز رسانی شد و جدول امتیازات هم تغییر کرد . 

Star2 Star3 Star4 Star5 Star 11 

لحاظ - نظر شما چیست؟ این 

مطلب جالب بود؟ از 

مطالب دارای ربط باخبر شوید! گروه 

نویسندگان کنپارس 

وزارت هجرت استان کبک صبح روز پنج روز شنبه 2 آگوست 2018 تغییرات جدیدی را در برنامه نیروی کارشناس این استان اعمال کرد . 


براساس تغییرات جدید، فهرست رشته های موضوع نیاز برنامه نیروی کارشناس کبک به روز رسانی شد و جدول امتیازات هم تغییر و تحول کرد که در ذیل می توانید جدول نو امتیازات را مشاهده کنید . 


گفتنی میباشد که پیش از این نیز وزارت مسافرت استان کبک اعلام کرده بود که از تاریخ 2 آگوست ۲۰۱۸ سیستم تولید پروفایل و مبادرت برای برنامه نیروی متخصص این استان به رخ ثبت درخواست علاقه مندی (Expression of Interest) خواهد بود و گنجایش مشخصی برای این برنامه اعلام نمی شود .بدین ترتیب که متقاضی ها ابتدا می بایست درخواست عشق مندی خود را برای اقدام از شیوه برنامه نیروی متخصص استان کبک ارسال نمایند و در صورت واجد حالت بودن از طرف استان دعوت نامه دریافت می کنند و بعد از آن از اخذ دعوت نامه می توانند مدارک خود را ارسال کنند . 


فهرست سابق فن های قضیه نیاز برنامه نیروی کارشناس استان کبک را اینجا ببینید . همچنین جدول دیرین امتیاز بندی را می توانید اینجا مشاهده نمایید . 


جدول 

امتیازبندی برنامه نیروی کارشناس استان کبک

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.