مهاجرت به کانادا

مهاجرت به کانادا

مهاجرت به کانادا

مهاجرت به کانادا

کبک

کبک 
رودخانه 
اتاوا، کبک در غروب خورشید 
این ممکن می‌باشد به تیتر یک تعجب به برخی از آن کبک که استان بعدی با بیشینه و کمینه دما مرحله مهاجرت در کانادا است . در سال ۲۰۱۷، ۵۳،۱۹۹ ساکن همیشگی را عهده دار شد . چه طور این را رئیس کردید؟ معمولی از طرز برنامه های اقتصادی مثل برنامه فعالیت ماهر کبک (QSWP) . 

طبق خبر CIC، کبک اعلام کرد که مایل هست تا سال ۲۰۱۹ تا ۴۰،۰۰۰ بومی دائمی تازه را صادر نماید که ۵۹ درصد آن از نحوه QSWP انجام می شود . 

کبک همینطور هدف ها خویش را در تعدادی از برنامه های سفر تجاری نظیر برنامه سرمایه گذاری مسافرت کبک، برنامه کارآفرین کبک و برنامه کاری کارفرمای خود در کبک، برای جذب ۳۲۰۰ درخواست کننده دیگر که می توانند شرکت های برد آمیز استان را ایجاد کنند، تنظیم می نماید . 

سایمون جلین بری، وزیر مهاجرت، اذعان کرد که طرح تازه سفر سال ۲۰۱۹ “اطمینان حاصل خواهد کرد که افرادی که پذیرفته شده اند خوب تر در استان فرانسوی بلندتر ادغام شده و در عین درحال حاضر اطمینان حاصل شود که کارفرمایان دسترسی به کارگران حرفه ای را نیز داشته باشند .” 

آلبرتا 
کانرمور، 
آلبرتا استان 
آلبرتا سومین در لیست ماست و دارای یک عدد از بیشترین و کمترین دما مرحله هجرت از ۴۴،۰۹۱ نفر همیشگی است! بیش از نیمی از ساکنان جدید خویش را از شیوه برنامه های اقتصادی به این استان سفر کردند: 
جریان 
مجال آلبرتا؛ برنامه 
نامزد هجرت آلبرتا؛ آلبرتا 
اکسپرس ورود؛ و جریان 
اشتغال کشاورزان خود در‌صورتی‌که می خواهید اکثر در مسئله این برنامه های هجرت کانادا بخش اعظم بدانید، می توانید بخش اعظم در مورد برنامه نامزدی استان (PNP) در آلبرتا را محاسبه نمایید . 

بریتیش 
کلمبیا بریتیش 
کلمبیا، ویکتوریا، کانادا این استان ۳۵،۳۸۸ مستقر همیشگی در سال ۲۰۱۷ را به خود اختصاص داده و در جایگاه چهارم قرار داراست . بریتیش کلمبیا گزینش بزرگی از برنامه های هجرت کانادا ارائه می دهد که به طور مختص برای شغل ها قضیه نیاز پباده سازی گردیده اند . 

این برنامه ها از حرفه ای های بسیار رشته ای مثل مهاجرت مهارت (SI) – رشته ای بهداشت حرفه ای به سفر مهارت (SI) – سطح ورود و نصفه ماهر بسط می یابد . 

از آنجایی که استان می خواهد به مراقبت نیروی عمل جوان با استعداد کمک کند، همچنین گروه ای از برنامه های سفر برای فارغ التحصیلان دربین المللی و فارغ التحصیلان میان المللی که در این استان تحصیل کرده اند، ایجاد کرده است . از طرز این برنامه ها، فارغ التحصیلان استان مجال شغلی برای تبدیل شدن به ساکنان دائمی میهن را مهیا می آورند تا وقتی که همگی حالت قضیه نیاز برنامه ها را برآورده سازند . 

اهداف 
سفر کانادا برای PNP برای سال ۲۰۱۹ چیست؟ برآورد 
برای PNP در سال ۲۰۱۹ آلبرتا 
۵۶۰۰ بریتیش 
کلمبیا ۶،۲۵۰ مانیتوبا 
۵،۷۰۰ انتاریو 
۶،۶۰۰ نیوفاندلند 
و لابرادور ۱،۰۵۰ نیوبرانزویک 
۱،۰۵۰ مرز و بوم 
های شمال غربی ۲۵۰ آوا 
اسکوشیا ۱،۳۵۰ جزیره 
پرنس ادوارد ۸۵۰ ساسکاچوان 
۵،۷۵۰ یوکون 
۲۵۰ 
چه 
برنامه های هجرت کانادا می تواند برای شما واجد موقعیت باشد؟ بیش از ۷۰ جریان و مدل مهاجرتی گوناگون برای درخواست تقاضا وجود دارد . درصورتی که نمی دانید که کدام یک از رویه حل های مناسب برای نیازهای مسافرت شماست، می توانیم به شما امداد کنیم . صرفا فرم تماس ما را کامل شدن فرمائید و ما شخصا شما را در موضوع درخواست شما دعوت می کنیم و خوشحال خوا هیم شد که به هر دسته سؤالی که ممکن می‌باشد دربارۀ این پروسه داشته باشید جواب دهید . 

معرفی ایالت آلبرتا ایالت آلبرتا

معرفی 
ایالت آلبرتا ایالت آلبرتا در غرب سه استان کاناداقرار دارااست . از شمال به ۶۰ مایل (عرض ۶۰ مرتبه N) مرز آن با مرزوبوم های شمال غربی می برسد ، از شرق به ۱۱۰ (طول جغرافیایی ۱۱۰ سکو W) مرز نصف النهار با همسایگی خود، ساسکاچوان، از سمت جنوب، موازی ۴۹ فرم مرز میان المللی با ایالت مونتانا و در غرب مرز با بریتیش کلمبیا به وسیله مریدین ۱۲۰ و کوه های راکی می برسد . این استان حدود ۷۵۰ مایل (۱۲۰۰ کیلومتر) از شمال به جنوب و حدود ۴۰۰ مایل (۶۴۰ کیلومتر) حداکثر در عرض دارااست . آلبرتا به عنوان حوزه‌ ای از قلمروهای شمال غربی در سال ۱۸۸۲ تأسیس شد و در سال ۱۹۰۵ به مرزهای کنونی آن تبدیل شد . و دولت استانی در ادمونتون جای گرفت . در شرای قصد سفر به کانادا را دارید ایالت آلبرتا می تواند یکی از گزینه های انتخابی شما باشد . 

پس از اولی پژوهش ها به وسیله خرید و فروش گران خز، حل و فصل مناطق زراعتی و پارک های آلبرتا (که از ناحیه گذار جنگل های ساحلی به جنوب تا مرز با ایالات متحده توسعه می یابد) سبب به توسعه کشاورزی شد . بهره برداری بعد از منابع بی نیاز نفت، گاز، زغال سنگ و بیشه به پرورش جمعیت بیشتر باعث شد، با ارتقاء شهرنشینی و صنعتی شدن . با این حال، این استان به ندرت جمعیت دارد و انزوا نسبی از مناطق پرجمعیت شرق مرزو بوم مانع گسترش صنایع مسئله نیاز بازارهای انبوه شده میباشد . با مسیرهای طبیعی به شمال، آلبرتا تبدیل به یک نقطه اصلی برای بسط بخش های قطب شمال و جنوب عربستان کانادا شده می باشد . مناظر بوستان های کوهستانی در غرب از حیث میان المللی شناخته گردیده می‌باشد . مساحت ۲۵۵،۵۴۱ مایل مربع (۶۶۱،۸۴۸ کیلومتر مربع) هست . 

معرفی 
ایالت آلبرتا معرفی 
ایالت آلبرتا زمین 
زهکشی و خاک کوه کلمبیا (۱۲۴۷ مترمربع) در کوه های راکی بالاترین نقطه آلبرتا می باشد و بسیاری از قله های دیگر هم از ۱۱ هزار فوت (۳۳۵۰ متر) عبور می کنند . یک حیطه پهناور باریک کوه ها را به سمت شرق می کوبد . فراتر از آن، دشتهای داخلی از جنوب غربی به کمتر از ۱۰۰۰ فوت (۳۰۰ متر) در شمال شرقی، که در آن سنگهای پیشکامبرین باستان در تبادلات کانادایی تباه می شوند، از ۳۰۰ متر (۹۰۰ متر) سقوط می کنند . ردپاها از زمین های بالاتر دربرگیرنده تپه Cypress و Swan و کوه های Caribou می باشند . 

آلبرتا 
مرجع دو رودخانه Icefield Columbia مرجع دو رودخانه حساس آلبرتا، Athabasca و شمال ساسکاچوان میباشد . اولین جریان شمال شرقی به دریاچه آتاباسکا، جایی که آن را رودخانه برده می شود . بعد از آن آن توسط رودخانه صلح و آشتی ضمیمه و به سمت شمال اقیانوس اطلس تکان می کند . کمترین نقطه آلبرتا (۵۷۳ فوت (۱۷۵ متر) در دره رودخانه برده صورت می دهد . به جز یک ناحیه کوچکی که توسط رودخانه شیر به میسوری رانده می شود، بخش جنوبی این استان پایین تأثیر سیستم رودخانه ساسکاچوان قرار دارااست . رودخانه های Oldman و Bow ترکیبی از ساسکاچوان جنوبی میباشد که بوسیله رودخانه به وجود می آید و پیشین از رسیدن به شرق با ساسکاچوان شمالی به سمت خلیج هادسون . عمده رودخانه های آلبرتا در دره هایی عمیقا بریده شده جریان می یابند، که در آن مناظر فرسوده و ناپایدار به نام ناهنجاری ها ممکن می باشد توسعه یابد . اشخاصی که از گوزن قرمز به یاد ذخایر غنی خود از بقایای دایناسور معروف هستند . این استان حدود ۶،۵۰۰ مایل مربع (۱۶،۸۰۰ کیلومتر مربع) آب شیرین دارد . 

شرایط اخذ ویزای اقامت موقت کانادا

شرایط 
اخذ ویزای اقامت موقت کانادا اکثری از افراد در نقاط گوناگون جهان هستند که اشتیاق زیادی به مسافرت و بازدید از شگفتی ها و مناطق بکر ارگانیک در تمام نقاط عالم را دارا هستند . کانادا یکی از شایسته ترین کشورها برای مهاجرت و بازدید از شگفتی ها دیدنی و طبیعت خارق العاده و تحسین آمیز می باشد .برای سفر به کانادا به تیتر یک گردش گر نیاز به دریافت ویزای توریستی کانادا ( ویزای اقامت موقت کانادا ) دارید . 

در حالتی که قصد مسافرت به کانادا برای دیدار از اقوام و دوستان، یا برای گردشگری دارید، می بایست از سفارت کانادا در سرزمین محل اقامت خویش ویزای مولتی پل (ویزای اقامت موقت )بگیرید . 

ویزای 
اقامت موقت کانادا 
مدارک 
موضوع نیاز برای دریافت ویزای اقامت موقت (ویزای ویزیتور یا توریستی)کانادا عبارتند از: 
داشتن گذرنامه معتبرو اصل آن با داشتن حداقل شش ماه اعتبار؛به طولانی تر همگی گذرنامه های قدیمی ترجمه شناسنامه و سند تزویج در شرای همسرتان یار شمادر مهاجرت باشد . 
مدرک 
لشتغال به علم آموزی فرزندان در صورت ملازمت در سفر تنظیم 
و ترجمه رزومه و اسناد ملکی و ورقه ها اتومبیل ارایه 
و ترجمه مدارک شغلی معتبر در صنف های مختلف ارایه 
و ترجمه مدارک مالی دال بر داشتن تمکن مالی مکفی از پاراگراف گردش حساب بانکی ؛اوراق بهادار و… 
برخورداری از سالم جسمی ارایه دعوت نامه در فیس امکان که شامل ویژگی ها درخواست کننده و نسبت و عوارض سفر توضیح داده گردیده باشد .(Notary Public) دعوتنامه پس از تهیه باید به مهر و امضای محل کار تصویب Canadian Birth /Canadian Citizenship Card)رسیده باشد . 
زمانی 
که درخواست کننده دعوتنامه نداشته باشد ، تنظیم و ارائه رزرو هتل و شرح برنامه مسافرت به یار رزرو بلیط رفت و برگشتبرای هجرت به کانادا الزامیست 
داشتن منابع مالی کافی برای هزینه هایتان در طول زمان اقامت در کانادا سازمان مهاجرت کانادا بایستی قانع شود که شما در نقطه نهایی سفرتان قصد بازگشت به مرزوبوم خویش را دارید . 
داشتن پایبندی کافی (مانند شغل دائمی، املاک،خانواده، و غیره در کشورتان که از نظر سازمان مهاجرت کانادا، هدف کافی برای بازگشت شما از کانادا فراهم کند، اضطراری است . 

۵٫ 
داشتن روادیدِ شینگن اروپا 
۶٫داشتن 
سفرهای متعدد به اروپا و کشورهای مجاور(تراول هیستوری قوی) 
در ارتفاع آنالیز درخواست برای ویزا، ممکن است که برای مذاکره به سفارت کانادا دعوت شوید . 

چک درخواست ویزای توریستی کانادا برهه زمانی زیادی می برد .مقطع رسیدگی به این نوع درخواست در سفارت کانادا در تهران هم اکنون در حدود سه ماه هست . 

انواع 
ویزا برای ورود به کانادا عبارتند از: ویزای 
توریستی (visitor visas) ویزای 
کار(work visas) روادیدِ 
مهاجرتی (permanent Residency visas) 
ویزای تحصیلی یا این که ویزای دانشجویی (Visas Student) برای کسب داده ها و مشورت بدون‌پول با ما در تماس باشید .۰۲۱-۲۶۱۱۶۶۹۸ 

محاسبه مدارک تحصیلی (ECA)

محاسبه 
مدارک تحصیلی (ECA) معادل سازی و چک مدارک تحصیلی (ECA) برای مهاجرت به کانادا ومدرک تحصیلی (ECA) یک گواهی محسوب می شود که اعتبار کانادایی یک گواهی خارجی، دیپلم، گواهینامه یا این که بقیه مدارک تحصیلی را تایید می نماید . 
گزارش ECA بیان می کند که آیا مدارک تحصیلی شخصی متساوی استاندارد کانادا می‌باشد و برای اهداف مهاجرت کانادا دارای اعتبار می باشد . در صورتیکه گزارش ECA ابلاغ می نماید که مدارک تحصیلی فرنگی هم اندازه است، فرد ممکن می‌باشد اطلاعاتی را در نمایه اکسپرس خویش وارد نماید . 

چه 
کسی نیاز به یک ECA دارد؟ کاندیدانی که می خواهند در کلاس کارفرمای فدرال فدرال قرار بگیرند، گذشته از وارد شدن به استخر اکسپرس بایستی یک ECA داشته باشند، مگر این که گواهی تحصیلی آنان از یک موسسه در کانادا بدست آید . 

کاندیدانی که مایل به در نظر به چنگ آوردن طبقۀ فاکتور طبقۀ حرفه ای یا این که کلاس تجربه کانادایی در لحاظ گرفته می شوند، نیازی به کسب ECA ندارند . با این حال، در صورتیکه مایل به کسب امتیاز برای مدارک تحصیلی فرنگی خویش را زیر سیستم سکو بندی جامع (CRS)، یک ECA موضوع نیاز می‌باشد . نمره CRS بالاتر احتمال دارد که بخت فرد را از استخر ارتقاء دهد . 

همسر یا این که همسر مشترک رسمی یک نامزد برای هر یک از برنامه های تحت سیستم محل ورود اکسپرس همینطور باید ECA را برای تحصیلات فرنگی خود کسب کند، در شرای وی مایل به درخواست نقاط CRS باشد . یک ECA برای همسر یا این که همسر همراهش نیافریده است، با این وجود، هیچ نقدی نمی توان سوای ارائه ECA اعطا نمود . 

یک نامزد و همسر یا این که همسر (در صورت لزوم) باید ECA را برای هر سند دریافت فرمائید که وی مایل است داعیه کند . به تیتر مثال، در صورتی‌که یک داوطلب دبیرستان، سند لیسانس و دیپلم فارغ التحصیل را به نقطه نهایی برساند، وی می تواند امتیاز بیشتری را در CRS کسب کند، در صورتی‌که او ECA را برای مدرک کارشناسی و دیپلم فارغ التحصیل می کند، از این که در‌صورتی‌که وی فقط سند کارشناسی ارشد داشت . 

آنالیز 
مدارک برای مسافرت به کانادا 
چگونگی 
محاسبه و معادل سازی مدارک تحصیلی برای مهاجران به کانادا وگرفتن ECA برای کسب گزارش ECA، یک نامزد (و یار همسر یا همسرش، در رخ لزوم) مدارک موضوع نیاز را به اداره انتخاب شده توسط مهاجرت، پناهندگان و شهروندی کانادا (IRCC) ارسال می کند . این سازمان ها غیروابسته از دولت کانادا فعالیت می نمایند . مدارک مورد نیاز ممکن می باشد دربرگیرنده رونوشت و مدرک طومار باشد . 

سازمان 
های کنونی که توسط IRCC برای گزارش گزارش های ECA تعیین شده اند عبارتند از: 
خدمات 
آموزشی جهانی (تاریخ گزینش شده: ۲۰۱۳ آوریل ۱۷) خدمات 
آموزشی مقایسه ای – کالج مطالعاتی کالج تورنتو (تاریخ تعیین شده: ۱۷ آوریل ۲۰۱۳) خدمات 
ارزشیابی فی مابین المللی کانادا (تاریخ گزینش شده: ۱۷ آوریل ۲۰۱۳) سرویس ها 
محاسبه دربین المللی (تاریخ تعیین شده: ۶ اوت ۲۰۱۵) سرویس ها 
ارزشیابی میان المللی (تاریخ گزینش شده: ۲۰۱۵ اوت ۶) شورای 
پزشکی کانادا (بدن حرفه ای برای پزشکان) (تاریخ انتخاب شده: ۱۷ آوریل ۲۰۱۳) انجمن 
داروسازی بررسی انجمن کانادا (بدن رشته ای برای داروسازان) (تاریخ انتخاب شده: ۲۰۱۴ ژانویه ۶) ECA می بایست در مورخ یا این که آنگاه از تاریخی که IRCC خدمت را گزینش کرده است صادر شود . علاوه بر این، ECA نباید بیش از پنج سال سن در تاریخی باشد که IRCC خصوصیات ورودی اکسپرس نامزد و درخواست اقامت دایم دریافت می نماید . 

حیاتی میباشد که دقت داشته باشیم که یک ECA مدارک اعتباربخشی یا جواز در یک رشته مجاز نمی باشد . اعتباربخشی حرفه ای از پروسهارزیابی مدارک تحصیلی (ECA) قطع هست و به وسیله مقامات نظارتی در هر استان تعیین می شود . 
داده ها بیشتر در موضوع سرویس ها محاسبه مدارک خارجی کانادا 
محاسبه مدارک تحصیلی (ECA) تایید می نماید که آیا درجه یا این که دیپلم طبابت شما با یک کانادایی قابل مقایسه هست یا خوبی . اگر شما درخواست برنامه های مهاجرت، پناهندگان و شهروندی کانادا (IRCC) مانند برنامه کارگران حرفه ای ماهر (FSWP) یا این که کلاس تجربه کانادایی (CEC) را بدهید، برای تکمیل مشخصات ورود اکسپرس خود، ممکن است به گزارش ECA نیاز داشته باشید . 

از 
کجا می توانم محاسبه مدارک تحصیلی (ECA) را اخذ کنم؟ شما می توانید یک ECA را در هر یک از اداره های انتخاب شده ذکر شده در ذیل دریافت فرمایید . ما تنها چک های این اداره ها را پذیرش می کنیم . 

زمانی که تحصیلات خود را نظارت می کنند، آنها یک گزارش می دهند که به شما می گوید که تحصیلات شما در کانادا برابر هست . 

ما فقط محاسبه هایی صادر می شود که در تاریخ یا آنگاه از تاریخ تعیین سازمان برای گزارشات ECA برای اهداف هجرت گزینش گردیده اند . درصورتی که گزارش قبل از آن تاریخ داشته باشید، با اداره تماس بگیرید تا ببیند آیا مجددا آن را منتشر خواهد کرد . 

این 
محاسبه به شما یاری می کند تا: – 
ببینید که آیا سند شما برابر استاندارهای کاری کانادا در حرفه شما هست – 
آیا نیاز به آموزش، تحصیل، کسب تخصص در فن فعالیت زمینه نظر هستید – 
چه شغلی را در کانادا با اعتنا به سند بررسی شده می توانید داشته باشید – 
به کارفرماها امداد کنید تا تخصص شما را فهم کنند – 
نهایی سند تحصیلی خود را قبل از ادامه علم آموزی به دانشگاه های کانادا نشان دهید – 
برای کسب امتیاز در برنامه های مهاجرتی اقدام کنید

مهاجرت به کانادا و تحصیل در رشته ی پر طرفدار پزشکی در دانشگاه های کانادا

شورای 
طبابت کانادا (MCC) سازمانی هست که مسئول نظارت داوطلبین پزشکی، ارزشیابی پزشکان از شیوه امتحان و اعطای مدرکی با تیتر جواز شورای پزشکی کانادا (LMCC) به اشخاصی پروانه طبابت در کانادا را اعطا می نماید . ولی این پروانه به این معنی نمی‌باشد که شخص با آن قادر به استارت فعالیت می باشد . LMCC جواز اشتغال در رشته طبی نمی‌باشد و صادر کردن جواز عمل وظیفه ی نظام طبابت کانادا است . در عوض داشتن LMCC عموما قسمتی از نیازمندی های اخذ جواز اشتغال در حرفه ی طبابت می‌باشد . 

نظام 
پزشکی کانادا (ارائه مجوز کار) همگی ی رزیدنت های زمان های Postgraduate و کلیه ی پزشکان برای اشتغال در این رشته بایستی از نظام طبابت استان یا ناحیه ای که در آن تحصیل کرده یا این که قصد کار در آنجا را دارند، یک مجوز تحصیلی یا این که مجوز فعالیت داشته باشند . 

کالج 
سلطنتی پزشکان و جراحان کانادا (Royal College) رویال دانشکده انجمنی از پزشکان علاقمند به برقراری استانداردهای ملی برای یادگرفتن طبی و تحصیلات پیوسته در ککانادا برای ۸۰ تخصص طبی است . در واقع رویال دانش گاه نه هیئت اعطای جواز و نه یک هیئت نظم دهند است . 

در عوض یک یاری می نماید که یادگرفتن و ارزشیابی تخصصص های پزشکی و جراحی و سه دوره ی مختص استانداردهای کیفی خاصی را محافظت کند . تمامی ی متخصصین کانادا جز پزشکان خانواده باید گذشته از دریافت مجوز کار استانی یا این که ناحیه ای بوسیله رویال دانش گاه تایید شوند . 

به جز استان کبک که رویال دانشکده یگانه خویش کبک را دارد .یک پزشک برای تایید شدن در این دانش گاه بایستی آزمون آنجا را با پیروزی پشت سر بگذراند . معمولا بعد از گذراندن عصر ی رزیدنتی می بضاعت در این امتحان کمپانی کرد . 

مسیرهای 
ارزیابی فارغ التحصیلان فی مابین المللی طبی در رویال کالج مسیر حوزه های تایید شده: یگانه فارغ التحصیلان دربین المللی که تخصص خویش را در خارج از کانادا در حوزه های تایید شده گذارنده اند . 
مسیر واجد وضعیت بودن کار برای متخصصان: مختص پزشکان علم آموزی کرده در خارج از کانادا که فارغ از گواهی رویال دانش گاه راجع به کانادا به عنوان کارشناس کار می کنند . 
تحلیل های فراهم فعالیت: خاص فارغ التحصیلان فی مابین المللی در کانادا دارای سند از حوزه قلمرو بین المللی که از روش هیئت مجوز استانی برای آنالیز عمل اپلای کرده اند . 
هزینه 
ی علم آموزی در رشته طبی کانادا داده ها انجمن AFMC نشان می دهد که هزینه ی شهریه در سال نخستین به تنهایی چه بسا برای دانشجو ها کانادایی هم فراوان دوچندان هست . 

و حتما این هزینه برای دانشجویان دربین المللی به مراتب اکثر می باشد . 

در برخی از کالج های همانند کالج طبی کبک هزینه ی دانشجوها بین المللی تقریبا ۸ برابر بیشتر است . 

شهریه 
رشته طبابت در کانادا شهریه های ذکر شده شهریه های سالیانه (به فیس تقریبی) می باشند . 

دانش گاه 
تورنتو : ۲۷,۸۵۰ دلار دانشگاه 
بریتیش کلمبیا: ۱۷,۷۵۵٫۳۸ دلار دانش گاه 
آلبرتا: ۱۲,۰۴۴٫۱۶ دلار دانش گاه 
کلگری: ۱۵,۹۸۶ دلار دانشکده 
دالهاوزی: ۱۷,۶۱۶ دلار تا ۱۸,۳۰۰ دلار کالج 
لاوال: ۱۶,۵۵۹٫۱۹ تا ۱۹,۹۷۱٫۹۶ دلار دانشگاه 
ساسکاچوان: ۱۶,۲۳۶ دلار دانش کده 
شربروک: ۱۲,۶۶۰ دلار دانشکده 
کویین : ۲۴,۲۶۰ دلار دانش گاه 
وسترن آنتاریو: ۲۶,۴۵۶٫۱۰‌دلار دانشگاه 
اتاوا: ۲۲,۵۰۰ دلار کالج 
مک مستر : ۲۷,۵۳۱ دلار برای دانشجویان کانادایی( دوره سه ساله) / شهریه کل عصر برای دانشجو یان در بین المللی : ۹۵,۹۵۵٫۰۲ دلار دانش کده 
مک گیل : ۳۷,۳۹۶٫۱۷ دلار دانش گاه 
مموریال نیوفاند لند: ۸,۲۵۰ دلار سالیانه برای شهروندان کانادایی/ ۳۰,۰۰۰‌ دلار برای دانشجو ها در بین المللی کالج 
لیک هد : ۲۳,۴۳۲ دلار کالج 
مونترال: ۱۴,۳۱۰ دلار خدمت 
OMSAS انتاریو کانادا ۶ دانشکده طبی استان انتاریو کانادا از OMSAS به کار گیری می کنند که که یک سرویس متمرکز پروسه درخواست برای اخذ قبول از کالج های انتاریو می‌باشد . به این ترتیب متقاضی ها برای دریافت پذیرش از این دانشگاه ها به جای این‌که برای هر کالج پزشکی به فیس مجزا تقاضا دهند، صرف نظر از تعداد دانش کده هایی که اپلای می کنند فقط یک خصوصی ورقه ها تحصیلی ارائه می کنند . هر دانشگاه به طور جدا در زمینه گزینش خویش تصمیم گیری می نماید . هزینه سرویس خدمات ۲۲۰ دلار به بیش تر ی یک هزینه ی مازاد برای هر دانشگاه ای که اپلای می کنیم می باشد . 

فارغ 
التحصیلان رشته ی MD در پزشکی دکتران پزشکی (MD ها) در کانادا، پزشکانی می‌باشند که در بیمارستان ها،‌ کلینیک ها، مرکزها طبی و یا به رخ خصوصی عمل می کنند . MD ها بیماری ها و جراحات مردم را درمان می کنند . 

آنان همچنین داروها و آزمایش هایی را برای تشخیص بیماری ها تجویز کرده و سوابق مریض را ثبت می کنند . 

دکترای طبی اکثر زمان ها در یکی از حوزه های عمومی، پزشک زنان، امراض پوستی، دکتر اطفال، استخوانپزشکی و یا این که اکثری از حوزه های دیگر تخصص دارا‌هستند . شغل فارغ التحصیلان عصر های MD بر حسب تخصص و محیط کار تفاوت دارد . 

در حالیکه پزشکان مرکز ها فوریت های اضطراری با سرعت بالا عمل می کنند، در محیط های کم استرس، همانند پزشک معالج خانواده می توانند دوران بندی خاص خویش را در حفظ های طبی سری داشته باشند . 

دستمزد 
و دستمزد فن طبابت در کانادا طبابت در کانادا از پردرآمدترین شغل ها میباشد . طبق آمار بانک شغلی کانادا، در سال ۲۰۱۶، متوسط درآمد پزشکان خانواده و پزشکان همگانی در کانادا، ۱۲۵,۰۰۰ دلار در سال هست . 

این متوسط از مقطع ی درآمد ۴۱,۲۱۶ تا ۲۹۴,۴۰۵ دلار در بخش های گوناگون کانادا بدست آمده می باشد . 

آمار سال ۲۰۱۶ نشان می دهد که دکتر خانواده بالاترین حقوق را در استانساسکاچوان دارد . به علاوه رزیدنت های طبابت هم نظیر بیشتر کشورهای عالم در طی این دوره از حقوق برخوردار هستند . 

ولی میزان این حقوق با اعتنا به محل رزیدنتی فرد متغیر است . برای نمونه رزیدنت ها درآمد بیشتری نسبت به رزیدنت های انتاریو یا این که بریتیش کلمبیا دارا هستند . درآمد پزشکان در اواخر مسیر شغلیشان جهش بسیار متعددی داراست . پزشکان عمده درآمد خویش را از عنوان دکتر خانواده کسب می کنند . 

بر طبق جدیدترین ارقام، بیشینه و کمینه دما حقوق ساعتی درانتاریو با ۷۷٫۵۲ دلار و پایینترین حقوق مربوط در ونکوور، بریتیش کلمبیا با ۵۴٫۷۲ دلار در ساعت میباشد . 

هجرت 
پزشکان به کانادا کد شغلی فن طبی در طبقه بندی شغل ها کانادا (NOC) 3112 می باشد . عنوان شغلی و وظیفه های ظریف این رشته متغیر هست . 

بعضا از عنا وین آن شامل دکتر معالج عمومی، کارورز عمومی (GP) و پزشک معالج خانواده است . این فن در حال حاضر یکی از مشاغل شغلی واجد شرایط در زیرگروه نیروهای متخصص فدرال (FSW) و نیروی متخصص استانی سیستم اکسپرس اینتری می باشد . 


دیده انداز شغلی رشته پزشکی در کانادا آمار نشان داده اند که آینده ی شغلی پزشکان و دکتر معالج همگانی در کانادا خوب می باشد . 

دولت پیش بینی کرده می باشد که به علت سالخوردگی جمعیت کانادا تقاضا برای این فن در آتی ای نزدیک با رویش دیده گیری رو به رو خواهد شد . مشاورین پاد با دسترسی به داده ها گونه نخستین در مورد تحصیل در رشته طبابت در کانادا مهیا همکاری با شما عزیزان می باشند . 

وظیفه های 
شغلی فن طبابت در کانادا مشورت 
و چک بیماران و آنالیز بهداشت فیزیکی و روانی آنها تجویز 
و مدیریت داروها و درمان ها اجرای 
جراحی های جزئی ارجاع 
دادن بیمار به سایر خدمات بهداشتی در چهره نیاز توصیه 
های حفظ های بهداشتی و پیشگیری از بیماری شاخه 
های اصلی رشته پزشکی: * 
علم ها مبنا ی پزشکی: آناتومی- بیوشیمی- بیومکانیک- بیوستاتیک- بیوفیزیک- یاخته شناسی- رویان شناسی، باطن ریزشناسی- همگی گیرشناسی- ژنتیک- بافت شناسی- ایمنی شناسی- فیزیک پزشکی- میکروب شناسی- بیولوژی مولکولی- عصب شناسی- علم ها غذایی- جراحت شناسی- داروشناسی- فوتوبیولوژی- فیزیولوژی- رادیولوژی- سم شناسی 
* تخصص ها: پزشکی در معنا گسترده ی خود، شامل تخصص های بسیار متفاوتی است . با توجه به تحقیقات انجام شده بوسیله گروه قبول ما در دانش گاه های کانادا، در کانادا بیشتر تخصص ها دانش کده مخصوص خویش را دارند که گروه ی آنان به تیتر Royal Colleges شناخته می شود . 

تخصص ها معمولا با یک عدد از دو حوزه ی : طبی یا جراحی تناسب دارااست . پزشکی به کارایی غیرعملیاتی اشاره دارد و عمده تخصص های آن تهیدست یادگرفتن اولیه در طبابت داخلی هستند . 

جراحی به سعی عملیاتی اشاره داراست و بخش اعظم تخصص های آن مستمند فراگیری نخستین در جراحی همگانی می‌باشند . 

– 
تخصص های جراحی: 
در برخی از مرکزها تخصص بی هوشی قسمتی از جراحی است اگر چه بخشی از شاخه ی جراحی محسوب نمی شود . 

تخصص های طبابت دیگر همانند چشم طبی و پوست شناسی ممکن می‌باشد از روندهای جراحی به کار گیری نمایند ولی به خودی خویش به تیتر تخصص های جراحی در نظر گرفته نمی شوند . 

جراحی 
عمومی درماتولوژی 
ارتوپدی، 
جراحی همه و مجاری ادراری- تناسلی جراحی 
مغز و اعصاب دیده 
پزشکی چراحی 
زنان و زایمان گوش 
و حلق و بینی اروانکولوژی 
ارولوژی 
اطفال استرابیسم 
پیوند 
کلیه جراحی 
سر و گردن جراحی 
عرویق قرنیه 
گلوکوم 
جراحی 
اطفال توراکس 
جراحی 
قلب و عروق جراحی 
پلاستیک – 
تخصص های داخلی: 
بیماری 
های قلب و عروق بیماری 
های قلب اطفال اینترونشنال 
کاردیولوژی طب 
اورژانس توده 
درون ریز و متابولیسم غدد 
اطفال گوارش 
داخلی گوارش 
اطفال بیماری 
های اعصاب بیماری 
عفونی گرمسیری روماتولوژی 
نفرولوژی 
بیماری 
های ریه خون 
و سرطان و بالغین – 
تخصص های دربین حرفه ای: 
پزشکی 
اعتیاد- اخلاق پزشکی- مهندسی بیوپزشکی- فارماکولوژی بالینی- طبابت قانونی- زشکی مبتنی بر جنسیت و بسیاری از فن های دیگر 
جهت مشاوره با ماتماس بگیرید .۰۲۱۲۶۱۱۶۶۹۱