مهاجرت به کانادا

مهاجرت به کانادا

مهاجرت به کانادا

مهاجرت به کانادا

معرفی ایالت آلبرتا ایالت آلبرتا

معرفی 
ایالت آلبرتا ایالت آلبرتا در غرب سه استان کاناداقرار دارااست . از شمال به ۶۰ مایل (عرض ۶۰ مرتبه N) مرز آن با مرزوبوم های شمال غربی می برسد ، از شرق به ۱۱۰ (طول جغرافیایی ۱۱۰ سکو W) مرز نصف النهار با همسایگی خود، ساسکاچوان، از سمت جنوب، موازی ۴۹ فرم مرز میان المللی با ایالت مونتانا و در غرب مرز با بریتیش کلمبیا به وسیله مریدین ۱۲۰ و کوه های راکی می برسد . این استان حدود ۷۵۰ مایل (۱۲۰۰ کیلومتر) از شمال به جنوب و حدود ۴۰۰ مایل (۶۴۰ کیلومتر) حداکثر در عرض دارااست . آلبرتا به عنوان حوزه‌ ای از قلمروهای شمال غربی در سال ۱۸۸۲ تأسیس شد و در سال ۱۹۰۵ به مرزهای کنونی آن تبدیل شد . و دولت استانی در ادمونتون جای گرفت . در شرای قصد سفر به کانادا را دارید ایالت آلبرتا می تواند یکی از گزینه های انتخابی شما باشد . 

پس از اولی پژوهش ها به وسیله خرید و فروش گران خز، حل و فصل مناطق زراعتی و پارک های آلبرتا (که از ناحیه گذار جنگل های ساحلی به جنوب تا مرز با ایالات متحده توسعه می یابد) سبب به توسعه کشاورزی شد . بهره برداری بعد از منابع بی نیاز نفت، گاز، زغال سنگ و بیشه به پرورش جمعیت بیشتر باعث شد، با ارتقاء شهرنشینی و صنعتی شدن . با این حال، این استان به ندرت جمعیت دارد و انزوا نسبی از مناطق پرجمعیت شرق مرزو بوم مانع گسترش صنایع مسئله نیاز بازارهای انبوه شده میباشد . با مسیرهای طبیعی به شمال، آلبرتا تبدیل به یک نقطه اصلی برای بسط بخش های قطب شمال و جنوب عربستان کانادا شده می باشد . مناظر بوستان های کوهستانی در غرب از حیث میان المللی شناخته گردیده می‌باشد . مساحت ۲۵۵،۵۴۱ مایل مربع (۶۶۱،۸۴۸ کیلومتر مربع) هست . 

معرفی 
ایالت آلبرتا معرفی 
ایالت آلبرتا زمین 
زهکشی و خاک کوه کلمبیا (۱۲۴۷ مترمربع) در کوه های راکی بالاترین نقطه آلبرتا می باشد و بسیاری از قله های دیگر هم از ۱۱ هزار فوت (۳۳۵۰ متر) عبور می کنند . یک حیطه پهناور باریک کوه ها را به سمت شرق می کوبد . فراتر از آن، دشتهای داخلی از جنوب غربی به کمتر از ۱۰۰۰ فوت (۳۰۰ متر) در شمال شرقی، که در آن سنگهای پیشکامبرین باستان در تبادلات کانادایی تباه می شوند، از ۳۰۰ متر (۹۰۰ متر) سقوط می کنند . ردپاها از زمین های بالاتر دربرگیرنده تپه Cypress و Swan و کوه های Caribou می باشند . 

آلبرتا 
مرجع دو رودخانه Icefield Columbia مرجع دو رودخانه حساس آلبرتا، Athabasca و شمال ساسکاچوان میباشد . اولین جریان شمال شرقی به دریاچه آتاباسکا، جایی که آن را رودخانه برده می شود . بعد از آن آن توسط رودخانه صلح و آشتی ضمیمه و به سمت شمال اقیانوس اطلس تکان می کند . کمترین نقطه آلبرتا (۵۷۳ فوت (۱۷۵ متر) در دره رودخانه برده صورت می دهد . به جز یک ناحیه کوچکی که توسط رودخانه شیر به میسوری رانده می شود، بخش جنوبی این استان پایین تأثیر سیستم رودخانه ساسکاچوان قرار دارااست . رودخانه های Oldman و Bow ترکیبی از ساسکاچوان جنوبی میباشد که بوسیله رودخانه به وجود می آید و پیشین از رسیدن به شرق با ساسکاچوان شمالی به سمت خلیج هادسون . عمده رودخانه های آلبرتا در دره هایی عمیقا بریده شده جریان می یابند، که در آن مناظر فرسوده و ناپایدار به نام ناهنجاری ها ممکن می باشد توسعه یابد . اشخاصی که از گوزن قرمز به یاد ذخایر غنی خود از بقایای دایناسور معروف هستند . این استان حدود ۶،۵۰۰ مایل مربع (۱۶،۸۰۰ کیلومتر مربع) آب شیرین دارد . 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.