مهاجرت به کانادا

مهاجرت به کانادا

مهاجرت به کانادا

مهاجرت به کانادا

پروفایل express entry

ملی 
سازی : 
در پروفایل express entryو درخواست برای اقامت دائم، اتباع فرنگی که دارای معلولیت فرضی یا جسمی میباشند که مانع از کامل شدن تمام چهار بخش امتحان گویش آنان می شود قادر به ملی سازی نمره ی زبان از دست رفته ی خود می باشند ، یعنی یک میانگین را محاسبه نمایند ونمره بر اساس نمرات کامل شدن شده با استعمال از اتومبیل اکانت آنلاین IRCCدر مظر گرفته میشود . 
شخصی 
که نیاز به حفاظت دارد: “شخصی 
که نیازمند حفاظت است” یک شخص در کانادا می باشد که به میهن خود و کشورهایی که دارنده تابعیت می باشند و یا این که در صورتیکه میهن ملیتی ندارند، کشوری که تا قبل از این در آن اقامت دائم داشته اند شخصا آنها را : در 
معرض خطر، بر شالوده های قابل مراعات ای که وجود دارد، یا شکنجه به عبارتی طور که در ماده ی 1 از کنوانسیون ضد شکنجه مفهوم گردیده می‌باشد یا خطر در معاش آنان و یا این که خطر درمان و مجازات اگر: این 
فرد ناتوان باشد یا به ادله این ریسک نمی خواهد خویش را از حفاظت از آن سرزمین سود مند سازد؛ این 
خطر ممکن است در هر جای میهن وجود داشته باشد و شخص با آن روبه رو شود و ممکن هست به طور کلی دیگر افراد با آن مواجه نشوند؛ این ریسک به استدلال تحریم های رسمی ذاتی و غیرقابل اجتناب است، مگر آنکه با رعایت استانداردهای پذیرفته شده فی مابین المللی اعمال شود . 
این خطر سبب ساز عدم بضاعت این مرز و بوم در ارائه حفظ بهداشتی مطلوب یا حفظ های پزشکی نمیباشد . 
داوطلب 
بالقوه: اشاره به یک ملیتی خارجی دارد که هنوز در تیم ی express نمیباشد . 

طرز 
مسافرت به کانادا و پورتال P / T نحوه سفر به کانادا : یک پورتال امن و مبتنی بر اینترنت که از طریق آن ایالت ها میهمانان بخش ها (PT) توانمند به دسترسی به داطلبان expressخواهند بود . PT جایی میباشد برای تأیید شماره پروفایل express که به وسیله نامزد ارائه گردیده است، برای شناسایی داوطلبان موضوع عشق و علاقه خود از PNP مربوطه؛ و برای پیگیری کار های خود در گروه و اقدامات داوطلبان برای اشخاصی که که مدرک داوطلبی را صادر کرده اند . 
برنامه 
ی ویژه ی دعوت نامه ها 
IRCC کنترل مینماید که چه تعداد داوطلب برای درخواست اقامت دایم دعوت میشوند . . دعوت ها فورا انجام می‌گردد و در یک‌سری انجام می شود که به ظرفیت پردازش IRCC و مقاصد هر ساله مربوط می شود . “برنامه ویژه دعوت نامه ها” مشتمل بر تنها کاندیداهای دارنده مرتبه مشخص و معلوم شده و برای رعایت الزامات واجد حالت برنامه مشخص گردیده (به عنوان مثال، فقط کاندیدان کلاس بالاتری در کانادا) .در لحاظ گرفته می‌شوند . 

طریق 
سفر به کانادا گواهی صلاحیت ایالت یا حوزه‌ : طریق مهاجرت به کانادا : این یک گواهی صادر گردیده به وسیله کسی است که معاملات در یک ایالت یا این که حوزه‌ را اداره می کند . این ثابت می کند که یک فرد واجد موقعیت عمل در یک خرید و فروش مختص ماهر است، به عنوان مثال، آن‌ها یک آزمون گواهینامه را گذراندند و تمام الزامات را برای انجام تجارت خویش در آن ایالت یا این که حیطه انجام دادند . بسته به ایالت ، این سند ممکن هست “گواهی صلاحیت” یا این که “گواهینامه صلاحیت” نامیده شود . 
فرد 
مراقبت شده: یک فرد محافظت شده فردی می باشد که پایین حفاظت و پناهنده شدن A95 (1)) قرار گرفته و ادعای او پس از آن مطابق با (A108 (3) یا این که A109 (3) رد نمی شود و یا این که درخواست پناهنده شدن خود را رد کرده است A114 (4) [A95 (2)] . 
ساکنان 
موقت حفاظت گردیده : یک 
فرنگی ،یک مهاجر موقت حفاظت گردیده و یکی از اعضای کلاس PTR است در حالتی که خارجی یک جواز اقامت موقت داشته باشد و پس از تهیه ادعای حفاظت از پناهندگان در خارج از کانادا تحت A99، به دلیل عامل اقامت موقت یا مجوز وزیر زیر بخش 37 ضابطه دیرین پس از درخواست ورود به کانادا در بخش 7 ضوابط قبلی یا بخش 4 قانون ها کلاس های بشردوستانه گزینش گردیده [R151 .1] صادر شد . 

پیشنهاد 
واجد شرایط برای تهیه اشتغال طریق سفر به کانادا: روش هجرت به کانادا : در express، یک توصیه واجد وضعیت برای تهیه شغل به این مضمون‌ است که کارفرما چک تاثیرات بازار کار را به دست آورده می‌باشد . کاندیدانی که دارای سفارش واجد وضعیت می باشند 600 امتیاز اضافی در سیستم رتبه بندی جامع دریافت خواهند کرد . اطلاعات عمده در مسئله قانون ها ارائه گردیده در دستورالعمل های تحویل برنامه expressیافت می شود . 
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.