مهاجرت به کانادا

مهاجرت به کانادا

مهاجرت به کانادا

مهاجرت به کانادا

مهاجرت به کانادا و تحصیل در رشته ی پر طرفدار پزشکی در دانشگاه های کانادا

شورای 
طبابت کانادا (MCC) سازمانی هست که مسئول نظارت داوطلبین پزشکی، ارزشیابی پزشکان از شیوه امتحان و اعطای مدرکی با تیتر جواز شورای پزشکی کانادا (LMCC) به اشخاصی پروانه طبابت در کانادا را اعطا می نماید . ولی این پروانه به این معنی نمی‌باشد که شخص با آن قادر به استارت فعالیت می باشد . LMCC جواز اشتغال در رشته طبی نمی‌باشد و صادر کردن جواز عمل وظیفه ی نظام طبابت کانادا است . در عوض داشتن LMCC عموما قسمتی از نیازمندی های اخذ جواز اشتغال در حرفه ی طبابت می‌باشد . 

نظام 
پزشکی کانادا (ارائه مجوز کار) همگی ی رزیدنت های زمان های Postgraduate و کلیه ی پزشکان برای اشتغال در این رشته بایستی از نظام طبابت استان یا ناحیه ای که در آن تحصیل کرده یا این که قصد کار در آنجا را دارند، یک مجوز تحصیلی یا این که مجوز فعالیت داشته باشند . 

کالج 
سلطنتی پزشکان و جراحان کانادا (Royal College) رویال دانشکده انجمنی از پزشکان علاقمند به برقراری استانداردهای ملی برای یادگرفتن طبی و تحصیلات پیوسته در ککانادا برای ۸۰ تخصص طبی است . در واقع رویال دانش گاه نه هیئت اعطای جواز و نه یک هیئت نظم دهند است . 

در عوض یک یاری می نماید که یادگرفتن و ارزشیابی تخصصص های پزشکی و جراحی و سه دوره ی مختص استانداردهای کیفی خاصی را محافظت کند . تمامی ی متخصصین کانادا جز پزشکان خانواده باید گذشته از دریافت مجوز کار استانی یا این که ناحیه ای بوسیله رویال دانش گاه تایید شوند . 

به جز استان کبک که رویال دانشکده یگانه خویش کبک را دارد .یک پزشک برای تایید شدن در این دانش گاه بایستی آزمون آنجا را با پیروزی پشت سر بگذراند . معمولا بعد از گذراندن عصر ی رزیدنتی می بضاعت در این امتحان کمپانی کرد . 

مسیرهای 
ارزیابی فارغ التحصیلان فی مابین المللی طبی در رویال کالج مسیر حوزه های تایید شده: یگانه فارغ التحصیلان دربین المللی که تخصص خویش را در خارج از کانادا در حوزه های تایید شده گذارنده اند . 
مسیر واجد وضعیت بودن کار برای متخصصان: مختص پزشکان علم آموزی کرده در خارج از کانادا که فارغ از گواهی رویال دانش گاه راجع به کانادا به عنوان کارشناس کار می کنند . 
تحلیل های فراهم فعالیت: خاص فارغ التحصیلان فی مابین المللی در کانادا دارای سند از حوزه قلمرو بین المللی که از روش هیئت مجوز استانی برای آنالیز عمل اپلای کرده اند . 
هزینه 
ی علم آموزی در رشته طبی کانادا داده ها انجمن AFMC نشان می دهد که هزینه ی شهریه در سال نخستین به تنهایی چه بسا برای دانشجو ها کانادایی هم فراوان دوچندان هست . 

و حتما این هزینه برای دانشجویان دربین المللی به مراتب اکثر می باشد . 

در برخی از کالج های همانند کالج طبی کبک هزینه ی دانشجوها بین المللی تقریبا ۸ برابر بیشتر است . 

شهریه 
رشته طبابت در کانادا شهریه های ذکر شده شهریه های سالیانه (به فیس تقریبی) می باشند . 

دانش گاه 
تورنتو : ۲۷,۸۵۰ دلار دانشگاه 
بریتیش کلمبیا: ۱۷,۷۵۵٫۳۸ دلار دانش گاه 
آلبرتا: ۱۲,۰۴۴٫۱۶ دلار دانش گاه 
کلگری: ۱۵,۹۸۶ دلار دانشکده 
دالهاوزی: ۱۷,۶۱۶ دلار تا ۱۸,۳۰۰ دلار کالج 
لاوال: ۱۶,۵۵۹٫۱۹ تا ۱۹,۹۷۱٫۹۶ دلار دانشگاه 
ساسکاچوان: ۱۶,۲۳۶ دلار دانش کده 
شربروک: ۱۲,۶۶۰ دلار دانشکده 
کویین : ۲۴,۲۶۰ دلار دانش گاه 
وسترن آنتاریو: ۲۶,۴۵۶٫۱۰‌دلار دانشگاه 
اتاوا: ۲۲,۵۰۰ دلار کالج 
مک مستر : ۲۷,۵۳۱ دلار برای دانشجویان کانادایی( دوره سه ساله) / شهریه کل عصر برای دانشجو یان در بین المللی : ۹۵,۹۵۵٫۰۲ دلار دانش کده 
مک گیل : ۳۷,۳۹۶٫۱۷ دلار دانش گاه 
مموریال نیوفاند لند: ۸,۲۵۰ دلار سالیانه برای شهروندان کانادایی/ ۳۰,۰۰۰‌ دلار برای دانشجو ها در بین المللی کالج 
لیک هد : ۲۳,۴۳۲ دلار کالج 
مونترال: ۱۴,۳۱۰ دلار خدمت 
OMSAS انتاریو کانادا ۶ دانشکده طبی استان انتاریو کانادا از OMSAS به کار گیری می کنند که که یک سرویس متمرکز پروسه درخواست برای اخذ قبول از کالج های انتاریو می‌باشد . به این ترتیب متقاضی ها برای دریافت پذیرش از این دانشگاه ها به جای این‌که برای هر کالج پزشکی به فیس مجزا تقاضا دهند، صرف نظر از تعداد دانش کده هایی که اپلای می کنند فقط یک خصوصی ورقه ها تحصیلی ارائه می کنند . هر دانشگاه به طور جدا در زمینه گزینش خویش تصمیم گیری می نماید . هزینه سرویس خدمات ۲۲۰ دلار به بیش تر ی یک هزینه ی مازاد برای هر دانشگاه ای که اپلای می کنیم می باشد . 

فارغ 
التحصیلان رشته ی MD در پزشکی دکتران پزشکی (MD ها) در کانادا، پزشکانی می‌باشند که در بیمارستان ها،‌ کلینیک ها، مرکزها طبی و یا به رخ خصوصی عمل می کنند . MD ها بیماری ها و جراحات مردم را درمان می کنند . 

آنان همچنین داروها و آزمایش هایی را برای تشخیص بیماری ها تجویز کرده و سوابق مریض را ثبت می کنند . 

دکترای طبی اکثر زمان ها در یکی از حوزه های عمومی، پزشک زنان، امراض پوستی، دکتر اطفال، استخوانپزشکی و یا این که اکثری از حوزه های دیگر تخصص دارا‌هستند . شغل فارغ التحصیلان عصر های MD بر حسب تخصص و محیط کار تفاوت دارد . 

در حالیکه پزشکان مرکز ها فوریت های اضطراری با سرعت بالا عمل می کنند، در محیط های کم استرس، همانند پزشک معالج خانواده می توانند دوران بندی خاص خویش را در حفظ های طبی سری داشته باشند . 

دستمزد 
و دستمزد فن طبابت در کانادا طبابت در کانادا از پردرآمدترین شغل ها میباشد . طبق آمار بانک شغلی کانادا، در سال ۲۰۱۶، متوسط درآمد پزشکان خانواده و پزشکان همگانی در کانادا، ۱۲۵,۰۰۰ دلار در سال هست . 

این متوسط از مقطع ی درآمد ۴۱,۲۱۶ تا ۲۹۴,۴۰۵ دلار در بخش های گوناگون کانادا بدست آمده می باشد . 

آمار سال ۲۰۱۶ نشان می دهد که دکتر خانواده بالاترین حقوق را در استانساسکاچوان دارد . به علاوه رزیدنت های طبابت هم نظیر بیشتر کشورهای عالم در طی این دوره از حقوق برخوردار هستند . 

ولی میزان این حقوق با اعتنا به محل رزیدنتی فرد متغیر است . برای نمونه رزیدنت ها درآمد بیشتری نسبت به رزیدنت های انتاریو یا این که بریتیش کلمبیا دارا هستند . درآمد پزشکان در اواخر مسیر شغلیشان جهش بسیار متعددی داراست . پزشکان عمده درآمد خویش را از عنوان دکتر خانواده کسب می کنند . 

بر طبق جدیدترین ارقام، بیشینه و کمینه دما حقوق ساعتی درانتاریو با ۷۷٫۵۲ دلار و پایینترین حقوق مربوط در ونکوور، بریتیش کلمبیا با ۵۴٫۷۲ دلار در ساعت میباشد . 

هجرت 
پزشکان به کانادا کد شغلی فن طبی در طبقه بندی شغل ها کانادا (NOC) 3112 می باشد . عنوان شغلی و وظیفه های ظریف این رشته متغیر هست . 

بعضا از عنا وین آن شامل دکتر معالج عمومی، کارورز عمومی (GP) و پزشک معالج خانواده است . این فن در حال حاضر یکی از مشاغل شغلی واجد شرایط در زیرگروه نیروهای متخصص فدرال (FSW) و نیروی متخصص استانی سیستم اکسپرس اینتری می باشد . 


دیده انداز شغلی رشته پزشکی در کانادا آمار نشان داده اند که آینده ی شغلی پزشکان و دکتر معالج همگانی در کانادا خوب می باشد . 

دولت پیش بینی کرده می باشد که به علت سالخوردگی جمعیت کانادا تقاضا برای این فن در آتی ای نزدیک با رویش دیده گیری رو به رو خواهد شد . مشاورین پاد با دسترسی به داده ها گونه نخستین در مورد تحصیل در رشته طبابت در کانادا مهیا همکاری با شما عزیزان می باشند . 

وظیفه های 
شغلی فن طبابت در کانادا مشورت 
و چک بیماران و آنالیز بهداشت فیزیکی و روانی آنها تجویز 
و مدیریت داروها و درمان ها اجرای 
جراحی های جزئی ارجاع 
دادن بیمار به سایر خدمات بهداشتی در چهره نیاز توصیه 
های حفظ های بهداشتی و پیشگیری از بیماری شاخه 
های اصلی رشته پزشکی: * 
علم ها مبنا ی پزشکی: آناتومی- بیوشیمی- بیومکانیک- بیوستاتیک- بیوفیزیک- یاخته شناسی- رویان شناسی، باطن ریزشناسی- همگی گیرشناسی- ژنتیک- بافت شناسی- ایمنی شناسی- فیزیک پزشکی- میکروب شناسی- بیولوژی مولکولی- عصب شناسی- علم ها غذایی- جراحت شناسی- داروشناسی- فوتوبیولوژی- فیزیولوژی- رادیولوژی- سم شناسی 
* تخصص ها: پزشکی در معنا گسترده ی خود، شامل تخصص های بسیار متفاوتی است . با توجه به تحقیقات انجام شده بوسیله گروه قبول ما در دانش گاه های کانادا، در کانادا بیشتر تخصص ها دانش کده مخصوص خویش را دارند که گروه ی آنان به تیتر Royal Colleges شناخته می شود . 

تخصص ها معمولا با یک عدد از دو حوزه ی : طبی یا جراحی تناسب دارااست . پزشکی به کارایی غیرعملیاتی اشاره دارد و عمده تخصص های آن تهیدست یادگرفتن اولیه در طبابت داخلی هستند . 

جراحی به سعی عملیاتی اشاره داراست و بخش اعظم تخصص های آن مستمند فراگیری نخستین در جراحی همگانی می‌باشند . 

– 
تخصص های جراحی: 
در برخی از مرکزها تخصص بی هوشی قسمتی از جراحی است اگر چه بخشی از شاخه ی جراحی محسوب نمی شود . 

تخصص های طبابت دیگر همانند چشم طبی و پوست شناسی ممکن می‌باشد از روندهای جراحی به کار گیری نمایند ولی به خودی خویش به تیتر تخصص های جراحی در نظر گرفته نمی شوند . 

جراحی 
عمومی درماتولوژی 
ارتوپدی، 
جراحی همه و مجاری ادراری- تناسلی جراحی 
مغز و اعصاب دیده 
پزشکی چراحی 
زنان و زایمان گوش 
و حلق و بینی اروانکولوژی 
ارولوژی 
اطفال استرابیسم 
پیوند 
کلیه جراحی 
سر و گردن جراحی 
عرویق قرنیه 
گلوکوم 
جراحی 
اطفال توراکس 
جراحی 
قلب و عروق جراحی 
پلاستیک – 
تخصص های داخلی: 
بیماری 
های قلب و عروق بیماری 
های قلب اطفال اینترونشنال 
کاردیولوژی طب 
اورژانس توده 
درون ریز و متابولیسم غدد 
اطفال گوارش 
داخلی گوارش 
اطفال بیماری 
های اعصاب بیماری 
عفونی گرمسیری روماتولوژی 
نفرولوژی 
بیماری 
های ریه خون 
و سرطان و بالغین – 
تخصص های دربین حرفه ای: 
پزشکی 
اعتیاد- اخلاق پزشکی- مهندسی بیوپزشکی- فارماکولوژی بالینی- طبابت قانونی- زشکی مبتنی بر جنسیت و بسیاری از فن های دیگر 
جهت مشاوره با ماتماس بگیرید .۰۲۱۲۶۱۱۶۶۹۱ 
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.