مهاجرت به کانادا

مهاجرت به کانادا

مهاجرت به کانادا

مهاجرت به کانادا

کبک

کبک 
رودخانه 
اتاوا، کبک در غروب خورشید 
این ممکن می‌باشد به تیتر یک تعجب به برخی از آن کبک که استان بعدی با بیشینه و کمینه دما مرحله مهاجرت در کانادا است . در سال ۲۰۱۷، ۵۳،۱۹۹ ساکن همیشگی را عهده دار شد . چه طور این را رئیس کردید؟ معمولی از طرز برنامه های اقتصادی مثل برنامه فعالیت ماهر کبک (QSWP) . 

طبق خبر CIC، کبک اعلام کرد که مایل هست تا سال ۲۰۱۹ تا ۴۰،۰۰۰ بومی دائمی تازه را صادر نماید که ۵۹ درصد آن از نحوه QSWP انجام می شود . 

کبک همینطور هدف ها خویش را در تعدادی از برنامه های سفر تجاری نظیر برنامه سرمایه گذاری مسافرت کبک، برنامه کارآفرین کبک و برنامه کاری کارفرمای خود در کبک، برای جذب ۳۲۰۰ درخواست کننده دیگر که می توانند شرکت های برد آمیز استان را ایجاد کنند، تنظیم می نماید . 

سایمون جلین بری، وزیر مهاجرت، اذعان کرد که طرح تازه سفر سال ۲۰۱۹ “اطمینان حاصل خواهد کرد که افرادی که پذیرفته شده اند خوب تر در استان فرانسوی بلندتر ادغام شده و در عین درحال حاضر اطمینان حاصل شود که کارفرمایان دسترسی به کارگران حرفه ای را نیز داشته باشند .” 

آلبرتا 
کانرمور، 
آلبرتا استان 
آلبرتا سومین در لیست ماست و دارای یک عدد از بیشترین و کمترین دما مرحله هجرت از ۴۴،۰۹۱ نفر همیشگی است! بیش از نیمی از ساکنان جدید خویش را از شیوه برنامه های اقتصادی به این استان سفر کردند: 
جریان 
مجال آلبرتا؛ برنامه 
نامزد هجرت آلبرتا؛ آلبرتا 
اکسپرس ورود؛ و جریان 
اشتغال کشاورزان خود در‌صورتی‌که می خواهید اکثر در مسئله این برنامه های هجرت کانادا بخش اعظم بدانید، می توانید بخش اعظم در مورد برنامه نامزدی استان (PNP) در آلبرتا را محاسبه نمایید . 

بریتیش 
کلمبیا بریتیش 
کلمبیا، ویکتوریا، کانادا این استان ۳۵،۳۸۸ مستقر همیشگی در سال ۲۰۱۷ را به خود اختصاص داده و در جایگاه چهارم قرار داراست . بریتیش کلمبیا گزینش بزرگی از برنامه های هجرت کانادا ارائه می دهد که به طور مختص برای شغل ها قضیه نیاز پباده سازی گردیده اند . 

این برنامه ها از حرفه ای های بسیار رشته ای مثل مهاجرت مهارت (SI) – رشته ای بهداشت حرفه ای به سفر مهارت (SI) – سطح ورود و نصفه ماهر بسط می یابد . 

از آنجایی که استان می خواهد به مراقبت نیروی عمل جوان با استعداد کمک کند، همچنین گروه ای از برنامه های سفر برای فارغ التحصیلان دربین المللی و فارغ التحصیلان میان المللی که در این استان تحصیل کرده اند، ایجاد کرده است . از طرز این برنامه ها، فارغ التحصیلان استان مجال شغلی برای تبدیل شدن به ساکنان دائمی میهن را مهیا می آورند تا وقتی که همگی حالت قضیه نیاز برنامه ها را برآورده سازند . 

اهداف 
سفر کانادا برای PNP برای سال ۲۰۱۹ چیست؟ برآورد 
برای PNP در سال ۲۰۱۹ آلبرتا 
۵۶۰۰ بریتیش 
کلمبیا ۶،۲۵۰ مانیتوبا 
۵،۷۰۰ انتاریو 
۶،۶۰۰ نیوفاندلند 
و لابرادور ۱،۰۵۰ نیوبرانزویک 
۱،۰۵۰ مرز و بوم 
های شمال غربی ۲۵۰ آوا 
اسکوشیا ۱،۳۵۰ جزیره 
پرنس ادوارد ۸۵۰ ساسکاچوان 
۵،۷۵۰ یوکون 
۲۵۰ 
چه 
برنامه های هجرت کانادا می تواند برای شما واجد موقعیت باشد؟ بیش از ۷۰ جریان و مدل مهاجرتی گوناگون برای درخواست تقاضا وجود دارد . درصورتی که نمی دانید که کدام یک از رویه حل های مناسب برای نیازهای مسافرت شماست، می توانیم به شما امداد کنیم . صرفا فرم تماس ما را کامل شدن فرمائید و ما شخصا شما را در موضوع درخواست شما دعوت می کنیم و خوشحال خوا هیم شد که به هر دسته سؤالی که ممکن می‌باشد دربارۀ این پروسه داشته باشید جواب دهید . 
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.