مهاجرت به کانادا

مهاجرت به کانادا

مهاجرت به کانادا

مهاجرت به کانادا

شرایط اخذ ویزای اقامت موقت کانادا

شرایط 
اخذ ویزای اقامت موقت کانادا اکثری از افراد در نقاط گوناگون جهان هستند که اشتیاق زیادی به مسافرت و بازدید از شگفتی ها و مناطق بکر ارگانیک در تمام نقاط عالم را دارا هستند . کانادا یکی از شایسته ترین کشورها برای مهاجرت و بازدید از شگفتی ها دیدنی و طبیعت خارق العاده و تحسین آمیز می باشد .برای سفر به کانادا به تیتر یک گردش گر نیاز به دریافت ویزای توریستی کانادا ( ویزای اقامت موقت کانادا ) دارید . 

در حالتی که قصد مسافرت به کانادا برای دیدار از اقوام و دوستان، یا برای گردشگری دارید، می بایست از سفارت کانادا در سرزمین محل اقامت خویش ویزای مولتی پل (ویزای اقامت موقت )بگیرید . 

ویزای 
اقامت موقت کانادا 
مدارک 
موضوع نیاز برای دریافت ویزای اقامت موقت (ویزای ویزیتور یا توریستی)کانادا عبارتند از: 
داشتن گذرنامه معتبرو اصل آن با داشتن حداقل شش ماه اعتبار؛به طولانی تر همگی گذرنامه های قدیمی ترجمه شناسنامه و سند تزویج در شرای همسرتان یار شمادر مهاجرت باشد . 
مدرک 
لشتغال به علم آموزی فرزندان در صورت ملازمت در سفر تنظیم 
و ترجمه رزومه و اسناد ملکی و ورقه ها اتومبیل ارایه 
و ترجمه مدارک شغلی معتبر در صنف های مختلف ارایه 
و ترجمه مدارک مالی دال بر داشتن تمکن مالی مکفی از پاراگراف گردش حساب بانکی ؛اوراق بهادار و… 
برخورداری از سالم جسمی ارایه دعوت نامه در فیس امکان که شامل ویژگی ها درخواست کننده و نسبت و عوارض سفر توضیح داده گردیده باشد .(Notary Public) دعوتنامه پس از تهیه باید به مهر و امضای محل کار تصویب Canadian Birth /Canadian Citizenship Card)رسیده باشد . 
زمانی 
که درخواست کننده دعوتنامه نداشته باشد ، تنظیم و ارائه رزرو هتل و شرح برنامه مسافرت به یار رزرو بلیط رفت و برگشتبرای هجرت به کانادا الزامیست 
داشتن منابع مالی کافی برای هزینه هایتان در طول زمان اقامت در کانادا سازمان مهاجرت کانادا بایستی قانع شود که شما در نقطه نهایی سفرتان قصد بازگشت به مرزوبوم خویش را دارید . 
داشتن پایبندی کافی (مانند شغل دائمی، املاک،خانواده، و غیره در کشورتان که از نظر سازمان مهاجرت کانادا، هدف کافی برای بازگشت شما از کانادا فراهم کند، اضطراری است . 

۵٫ 
داشتن روادیدِ شینگن اروپا 
۶٫داشتن 
سفرهای متعدد به اروپا و کشورهای مجاور(تراول هیستوری قوی) 
در ارتفاع آنالیز درخواست برای ویزا، ممکن است که برای مذاکره به سفارت کانادا دعوت شوید . 

چک درخواست ویزای توریستی کانادا برهه زمانی زیادی می برد .مقطع رسیدگی به این نوع درخواست در سفارت کانادا در تهران هم اکنون در حدود سه ماه هست . 

انواع 
ویزا برای ورود به کانادا عبارتند از: ویزای 
توریستی (visitor visas) ویزای 
کار(work visas) روادیدِ 
مهاجرتی (permanent Residency visas) 
ویزای تحصیلی یا این که ویزای دانشجویی (Visas Student) برای کسب داده ها و مشورت بدون‌پول با ما در تماس باشید .۰۲۱-۲۶۱۱۶۶۹۸ 
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.