مهاجرت به کانادا

مهاجرت به کانادا

مهاجرت به کانادا

مهاجرت به کانادا

محاسبه مدارک تحصیلی (ECA)

محاسبه 
مدارک تحصیلی (ECA) معادل سازی و چک مدارک تحصیلی (ECA) برای مهاجرت به کانادا ومدرک تحصیلی (ECA) یک گواهی محسوب می شود که اعتبار کانادایی یک گواهی خارجی، دیپلم، گواهینامه یا این که بقیه مدارک تحصیلی را تایید می نماید . 
گزارش ECA بیان می کند که آیا مدارک تحصیلی شخصی متساوی استاندارد کانادا می‌باشد و برای اهداف مهاجرت کانادا دارای اعتبار می باشد . در صورتیکه گزارش ECA ابلاغ می نماید که مدارک تحصیلی فرنگی هم اندازه است، فرد ممکن می‌باشد اطلاعاتی را در نمایه اکسپرس خویش وارد نماید . 

چه 
کسی نیاز به یک ECA دارد؟ کاندیدانی که می خواهند در کلاس کارفرمای فدرال فدرال قرار بگیرند، گذشته از وارد شدن به استخر اکسپرس بایستی یک ECA داشته باشند، مگر این که گواهی تحصیلی آنان از یک موسسه در کانادا بدست آید . 

کاندیدانی که مایل به در نظر به چنگ آوردن طبقۀ فاکتور طبقۀ حرفه ای یا این که کلاس تجربه کانادایی در لحاظ گرفته می شوند، نیازی به کسب ECA ندارند . با این حال، در صورتیکه مایل به کسب امتیاز برای مدارک تحصیلی فرنگی خویش را زیر سیستم سکو بندی جامع (CRS)، یک ECA موضوع نیاز می‌باشد . نمره CRS بالاتر احتمال دارد که بخت فرد را از استخر ارتقاء دهد . 

همسر یا این که همسر مشترک رسمی یک نامزد برای هر یک از برنامه های تحت سیستم محل ورود اکسپرس همینطور باید ECA را برای تحصیلات فرنگی خود کسب کند، در شرای وی مایل به درخواست نقاط CRS باشد . یک ECA برای همسر یا این که همسر همراهش نیافریده است، با این وجود، هیچ نقدی نمی توان سوای ارائه ECA اعطا نمود . 

یک نامزد و همسر یا این که همسر (در صورت لزوم) باید ECA را برای هر سند دریافت فرمائید که وی مایل است داعیه کند . به تیتر مثال، در صورتی‌که یک داوطلب دبیرستان، سند لیسانس و دیپلم فارغ التحصیل را به نقطه نهایی برساند، وی می تواند امتیاز بیشتری را در CRS کسب کند، در صورتی‌که او ECA را برای مدرک کارشناسی و دیپلم فارغ التحصیل می کند، از این که در‌صورتی‌که وی فقط سند کارشناسی ارشد داشت . 

آنالیز 
مدارک برای مسافرت به کانادا 
چگونگی 
محاسبه و معادل سازی مدارک تحصیلی برای مهاجران به کانادا وگرفتن ECA برای کسب گزارش ECA، یک نامزد (و یار همسر یا همسرش، در رخ لزوم) مدارک موضوع نیاز را به اداره انتخاب شده توسط مهاجرت، پناهندگان و شهروندی کانادا (IRCC) ارسال می کند . این سازمان ها غیروابسته از دولت کانادا فعالیت می نمایند . مدارک مورد نیاز ممکن می باشد دربرگیرنده رونوشت و مدرک طومار باشد . 

سازمان 
های کنونی که توسط IRCC برای گزارش گزارش های ECA تعیین شده اند عبارتند از: 
خدمات 
آموزشی جهانی (تاریخ گزینش شده: ۲۰۱۳ آوریل ۱۷) خدمات 
آموزشی مقایسه ای – کالج مطالعاتی کالج تورنتو (تاریخ تعیین شده: ۱۷ آوریل ۲۰۱۳) خدمات 
ارزشیابی فی مابین المللی کانادا (تاریخ گزینش شده: ۱۷ آوریل ۲۰۱۳) سرویس ها 
محاسبه دربین المللی (تاریخ تعیین شده: ۶ اوت ۲۰۱۵) سرویس ها 
ارزشیابی میان المللی (تاریخ گزینش شده: ۲۰۱۵ اوت ۶) شورای 
پزشکی کانادا (بدن حرفه ای برای پزشکان) (تاریخ انتخاب شده: ۱۷ آوریل ۲۰۱۳) انجمن 
داروسازی بررسی انجمن کانادا (بدن رشته ای برای داروسازان) (تاریخ انتخاب شده: ۲۰۱۴ ژانویه ۶) ECA می بایست در مورخ یا این که آنگاه از تاریخی که IRCC خدمت را گزینش کرده است صادر شود . علاوه بر این، ECA نباید بیش از پنج سال سن در تاریخی باشد که IRCC خصوصیات ورودی اکسپرس نامزد و درخواست اقامت دایم دریافت می نماید . 

حیاتی میباشد که دقت داشته باشیم که یک ECA مدارک اعتباربخشی یا جواز در یک رشته مجاز نمی باشد . اعتباربخشی حرفه ای از پروسهارزیابی مدارک تحصیلی (ECA) قطع هست و به وسیله مقامات نظارتی در هر استان تعیین می شود . 
داده ها بیشتر در موضوع سرویس ها محاسبه مدارک خارجی کانادا 
محاسبه مدارک تحصیلی (ECA) تایید می نماید که آیا درجه یا این که دیپلم طبابت شما با یک کانادایی قابل مقایسه هست یا خوبی . اگر شما درخواست برنامه های مهاجرت، پناهندگان و شهروندی کانادا (IRCC) مانند برنامه کارگران حرفه ای ماهر (FSWP) یا این که کلاس تجربه کانادایی (CEC) را بدهید، برای تکمیل مشخصات ورود اکسپرس خود، ممکن است به گزارش ECA نیاز داشته باشید . 

از 
کجا می توانم محاسبه مدارک تحصیلی (ECA) را اخذ کنم؟ شما می توانید یک ECA را در هر یک از اداره های انتخاب شده ذکر شده در ذیل دریافت فرمایید . ما تنها چک های این اداره ها را پذیرش می کنیم . 

زمانی که تحصیلات خود را نظارت می کنند، آنها یک گزارش می دهند که به شما می گوید که تحصیلات شما در کانادا برابر هست . 

ما فقط محاسبه هایی صادر می شود که در تاریخ یا آنگاه از تاریخ تعیین سازمان برای گزارشات ECA برای اهداف هجرت گزینش گردیده اند . درصورتی که گزارش قبل از آن تاریخ داشته باشید، با اداره تماس بگیرید تا ببیند آیا مجددا آن را منتشر خواهد کرد . 

این 
محاسبه به شما یاری می کند تا: – 
ببینید که آیا سند شما برابر استاندارهای کاری کانادا در حرفه شما هست – 
آیا نیاز به آموزش، تحصیل، کسب تخصص در فن فعالیت زمینه نظر هستید – 
چه شغلی را در کانادا با اعتنا به سند بررسی شده می توانید داشته باشید – 
به کارفرماها امداد کنید تا تخصص شما را فهم کنند – 
نهایی سند تحصیلی خود را قبل از ادامه علم آموزی به دانشگاه های کانادا نشان دهید – 
برای کسب امتیاز در برنامه های مهاجرتی اقدام کنید
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.