مهاجرت به کانادا

مهاجرت به کانادا

مهاجرت به کانادا

مهاجرت به کانادا

برخی از نکات با اهمیت در زمینه جواز کار موقت در کانادا


برخی 

از نکات با اهمیت در زمینه جواز کار موقت در کانادا مدت این اجازه فعالیت موقت در کانادا می تواند از یک‌سری روز تا حتی چندین سال متغیر باشد . علاوه بر این، فقط برای آن شرکت مختص که برای اذن عمل کارگر درخواست داده است دارای اعتبار می‌باشد . 


اگر خدمتکار مایل به ارائه پیشنهاد شغلی دیگر در کانادا بدون داشتن روادیدِ اقامت دائم باشد، می بایست جواز کار موقت جدید درخواست نماید . 

مهاجرت به کانادا

در‌صورتی‌که چه قدم های اول برای اخذ جواز عمل موقت برای همه کارگران فرنگی شبیه است البته گاهی وقت ها ممکن می باشد بسته به ملیت، شغل و بقیه عوامل مرتبط با اشتغال در کانادا متفاوت باشد . در بعضا از موردها خاص، اما موارد مجوز فعالیت باز هم وجود دارد که مبتنی بر صاحبکار نیستند، البته این هم به عامل ها بسیاری بستگی دارااست به ماهیت کار و همینطور جزئیات فردی و مسئله کارگر . 


جواز عمل موقت فقط برای مقطع وقتی مشخص و معلوم گردیده میباشد اگر‌چه که این قضیه در زمینه نیاز به توسعه می‌باشد . 


جواز فعالیت موقت برای کارگران موقت، کارگران قراردادی، افراد بازرگانی مانند کمپانی های انتقال دهنده داخل شرکت، داد و ستد گران و سرمایه گذاران، دانشجویان، کارگران دائمی، مراقبین و کارگران کشاورزی نیز قابل استعمال میباشد . 


فرایند درخواست، هزینه ها، فرم ها، دوران پردازش و سایر کارداران مربوط به اخذ جواز فعالیت موقت در کانادا، با این حالا به اندازه مشخصی برای کارگران ناشی از این حوزه های متفاوت متعدد خواهد بود . 

سیستم 

مرتبه بندی جامع اکسپرس اینتری کانادا Canada 

Express Entry Eligibility واجد شرایط بودن سیستم درجه بندی جامع اکسپرس اینتری کانادا  با به کارگیری از یک سیستم مبتنی بر نقطه مخصوص به فرد به اسم سیستم درجه بندی جامع اکسپرس (CRS) مهاجرت به کانادا انتخاب می شود . 


کانادا ورود به سیستم CRS برای شناسایی مهاجران بالقوه میباشد که ممکن است تا زمانی که در کانادا زندگی می کنند، از نظر اقتصادی چیره شوند . 


برای انجام این فعالیت به طور موثر، CRS اکسپرس محل ورود امتیازات را برای کارداران که شهروندی و هجرت کانادا (CIC) پیدا کرده اند به مثبت با برد اقتصادی آینده برای مهاجرین نو به کانادا پیوست . 


دست اندرکاران سنوات ورود به کانادا عبارتند از سن، سطح تحصیلات، موقعیت تحصیلی فرانسوی یا انگلیسی و همینطور تجربه عمل گذشته در کانادا . 


هر فردی که نیازهای برنامه کار حرفه ای فدرال، کلاس تجربه کانادایی یا این که برنامه تجاری ماهر فدرال را برآورده می کند واجد شرایط برای تولید نمایه محل ورود اکسپرس میباشد . حداقل نمره برای واجد شرایط قبول کانتی کانادا وجود ندارد . 


با این حال، تنها مهاجران احتمالی با اکسپرس محل ورود به اندازه کافی برای درخواست اقامت دایم کانادا دعوت خواهند شد . برای امداد به تعیین نمره واجد موقعیت بودن اکسپرس، ما فرمول جامع درجه بندی سیستم را در زیر ارائه کرده ایم . 


پس از محاسبه تعداد موردها اکسپرس ورودی که واجد حالت هستند، می توانید این شماره را به دستکم امتیاز CRS مسئله نیاز از نهایی قرعه کشی قرعه کشی کانادا منتقل فرمائید . 


در شرای امتیاز نمره اکسپرس محل ورود CRS شما نزدیک یا فراتر از دست کم قضیه نیاز از آخرین قرعه کشی باشد، ممکن است یک نامزد مضاعف رقابتی می باشد . در‌صورتی‌که نمره اکسپرس محل ورود شما به طور قابل توجهی کمتر از نمره حداقل برش از تساوی قبل باشد، ولی اقبال دریافت درخواست دعوت به درخواست (ITA) برای اقامت دائم در کانادا ممکن هست ضعیف باشد . 


سن 

(حداکثر 110 امتیاز) کاندیداهای مسافرت کانادا که به صندوق اکسپرس ورودی فارغ از همسر یا این که شریک معاش مشترک می رسند تا 110 امتیاز در این واحد سنجش از سیستم رتبه بندی اکسپرس ورودی واجد وضعیت می باشند . نامزدهای با همسر یا شریک معاش مشترک دارای 100 امتیاز می باشند . کانادا مهاجران جوان ترجیح می دهد و نامزدان آینده نگر در ده سال ی 20 خود بیشترین امتیاز را در این استدلال واجد حالت دریافت می کنند . مهاجران بالقوه ای که 45 سال و بالاتر هستند، هیچ نمایش برای ورود به سیستم CRS برای سنشان اخذ نمی کنند . 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.