مهاجرت به کانادا

مهاجرت به کانادا

مهاجرت به کانادا

مهاجرت به کانادا

موزیک اسکوشیا حسابرسان مالی

موزیک 
اسکوشیا حسابرسان مالی و حسابداران را از استخر اکسپرس اینتری تعیین می کند Nova 
Scotia draws financial auditors and accountants from Express Entry pool فعالیت مهاجرت به کانادا برنامه نوین اسکات ایالت اسکان می گیرد . جریان اولویت های بازار کار جدید، ۳۱۴ دعوت جدید برای صدور نامزدی استانی صادر کرد . موزیک اسکوشیا حسابرسان مالی و حسابداران را از استخر اکسپرس اینتری انتخاب می نماید درخواست دعوت برای نامزدی برای اقامت دائم را از نحوه جریان اولویت های بازار فعالیت خویش درخواست کرده است . 
اکسپرس نامزد ورود دعوت از نحوه آوا اسکوشیا بازار عمل اولویت در ۲۴ ژانویه قضیه نیاز بود به دستکم پنج سال سوابق فعالیت در کمیته ملی المپیک ۱۱۱۱ – حسابرسان مالی و حسابداری – تحت دولت طبقه بندی کانادا شغلی ملی (NOC) 2016 . 

داوطلبانی که برای نامزدی استانی تحت این جریان ثبت خواهد مازاد ۶۰۰ سیستم جایگاه بندی جامع (CRS) به دست آوردن امتیاز به طور موءثر در حال حرکت به جلو از خط برای دعوت به درخواست (ITA) اقامت دایم کانادا در یک اکسپرس ورود قرعه کشی آتی می‌باشد . 

برای اخذ نامه قضیه علاقه در این جریان، تجربه کاری که در نمای ورود اکسپرس معلوم گردیده هست بایستی شرح شغلی را برای شغل هدفمند ذکر گردیده در NOC 2016 دولت فدرال همخوانی دهد . 

نامزدهای 
گزینش گردیده به وسیله نوا اسکوشیا در مورخ ۲۴ ژانویه مجبور به ملاقات معیارهای بیشتری از جمله: 
ارسال 
نمایه محل ورود اکسپرس در تاریخ ۱ ژوئیه ۲۰۱۸ یا این که سپس از آن؛ یک 
سیستم مرتبه بندی جامع (CRS) در بین ۴۰۰ تا ۴۵۰؛ یک 
مدرک مدرک لیسانس OR یک برنامه سه یا این که تعدادی ساله را در یک دانشگاه، کالج، تجارت یا این که دانش گاه فنی یا یک موسسه دیگر به نقطه پایان رسانده است؛ معیار 
گویش کانادایی (CLB) سطح مهارت ۷ یا بالاتر در زبان انگلیسی یا فرانسوی برای سخن کردن، گوش دادن، قرائت و نوشتن؛ و پنج سال یا اکثر از تجربه کاری در NOC 0، A یا B و ارائه مدارک کارفرمایان برای نشان دادن مدرک حداقل ۵ سال تجربه کاری در NOC 1111 . 
کاندیدان 
انتخابی مجبورند نامه های منبع از کارفرمای قبل با جزئیات تحت را ارائه دهند: 
سربرگ 
شرکت؛ امضا 
بوسیله مسئول مسئول منابع انسانی، سرپرست یا این که مدیر؛ آدرس 
کامل شرکت، شماره تلفن، آدرس پست الکترونیک و آدرس اینترنت تارنما و مهر مهر رسمی کمپانی (در صورت لزوم)؛ و دربرگیرنده 
تمام داده ها پایین در یک مدرک است: دوره 
خاص استخدام با شرکت موقعیت 
هایی که در ارتفاع مقطع استخدام و مدت صرف گردیده در هر موقعیت انجام می شود مسئولیت 
ها و وظایف اساسی در هر موقعیت مزایای 
هر ساله علاوه بر منافع در هر موقعیت تعداد 
سا‌عتها عمل در هر هفته در هر موقعیت ثابت این که تجربه عمل با بیانیه سرب و اکثریت (حداقل ۵۱٪) وظیفه های دارای اهمیت مطابق با NOC 2016 هم خوانی دارد . 
کاندیداهای اکسپرس ورودی که از طرف NSOI طومار ای دریافت کرده اند، ۳۰ روز برای ارسال یک درخواست بی نقص برای نامزدی استان ترانه اسکوشیا ۳۰ روز دارند . 
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.