مهاجرت به کانادا

مهاجرت به کانادا

مهاجرت به کانادا

مهاجرت به کانادا

درخواست برای PNP انتاریو


درخواست 
برای PNP انتاریو فارغ از سفارش شغلی انتاریو است که حتما محبوب ترین استان کانادا هست . بنابراین، به طور طبیعی، برنامه های زیادی برای مهاجرت از نقاط گوناگون دنیا می گیرد . با توجه به رشد رو به پرورش آن، انتاریو نیاز روزافزونی به متخصص ها داراست که بتوانند موضع های کلیدی در اقتصادهای محلی را بپذیرند و به طور فعال به آن یاری کنند . به همین دلیل هست که کارگران ماهر فرصتی برای حرکت به استان چه بسا فارغ از پیشنهاد شغلی در دست ارائه می دهند . توجه داشته باشید که این تنها برای افراد انتخاب گردیده در دسترس هست بنابراین، پیشین از درخواست، اطمینان حاصل فرمایید که عمل شما در Ontario مورد نیاز هست . 
پس از اطمینان از این که فعالیت شما در استان موضوع نیاز مردمی است، بایستی یک سری از روند را برای درخواست هجرت دنبال فرمایید . 
اینجا اند: 
برای 
PNP انتاریو بدون پیشنهاد شغلی درخواست کنید 
درخواست 
هجرت کانادا فارغ از توصیه شغلی یک 
نمای ورود اکسپرس ایجاد کنید برنامه اکسپرس محل ورود پباده سازی شده می‌باشد تا به مردم اذن دهد به سرعت و به راحتی به کانادا مسافرت کنند . تمام PNP ها به غیر از کبک، انتخاب خویش را برای سفر از طرز این برنامه گزینش می نمایند . بدین ترتیب او‌لین کاری که باید انجام دهید اینست که به وب وبسایت IRCC آنلاین بروید و پروفایل ساخت کنید . شما بایستی در موضوع خودتان از قبیل سن، تحصیلات، بضاعت و توان زبان، تجربه کاری و غیره به موردها خاصی بپردازید . اطمینان حاصل نمایید که اطلاعاتی که ارائه می دهید با سندها تأیید شود . در غیر این صورت، درخواست سفر شما ممکن میباشد رد شود هنگامی که آن‌ها از کانادا می خواهند که شما می خواهید تکان کنید، انتاریو را انتخاب فرمائید . 

پیدا 
کردن یک شغل وقتی که شما مشخصات ورود اکسپرس خود را ساخته اید، شما به طور قلم به Pool Job وارد می گردید . شما می توانید از این استخر برای جستجوی شغل مطلوب به کار گیری فرمایید . به استثنای ماهرانه و یا فراوان مؤثر بودن، داشتن مبداء ثابت درآمد بهترین رویکرد برای اطمینان از این می‌باشد که شما بتوانید به راحتی در هر مرزو بوم سکونت داشته باشید و همچنین برای کانادا نیز همچنین هست . با این حال، شما همچنین می توانید فارغ از پیشنهاد شغلی به انتاریو بروید و برای آن، می بایست از شیوه جریان شغل در تقاضا درخواست نمایید . 

درخواست 
به OINP برنامه نامزد مسافرت انتاریو یا OINP پورتال مخصوص آنلاین برای سفر به استان انتاریو میباشد . بنابراین، در حالتی که بخواهید برای مهاجرت به انتاریو درخواست بدهید، می خواهید نیاز به خصوصیات خود را در اینترنت وب سایت خود داشته باشید . به وب وبسایت بروید و پروفایل را ساخت فرمایید . همان گونه که با مشخصات ورودی اکسپرس، مجددا نیاز دارید اطلاعاتی درباره خودتان نظیر سن، تحصیلات، بضاعت و توان زبان، تجربه کاری و غیره ارائه دهید . همینطور در حالتی که رابطه خاصی با انتاریو دارید مثل یک نسل که در آنجا زندگی می کند، آن را ذکر فرمایید به تیتر این به شما امتیاز مازاد به ارمغان بیاورد . 

به چنگ آوردن 
نامزدی استان پس از این‌که ویژگی ها پروفیل OINP را ساخت کردید، مقامات مهاجرتی انتاریو می خواهند آن را آنالیز و بر مبنا سیستم مبتنی بر نقطه برآورد کنند . در حالتی که شما فراتر از حد معمول، که معمولا دربین ۶۰ تا ۶۹ از ۱۰۰ است، به شما امتیاز می دهیم، به شما یک نامزد ولایتی داده می شود . این نامزد ۶۰۰ عدد نمایه اکسپرس شما را ارائه خواهد داد و در اصل تضمین خواهد کرد که بعدا گزینش نمایید که اکسپرس ورودی تساوی را تعیین کند . با این حال، قبل از اینکه بسته کیسه های خود را آغاز کنید، باید طاقت نمایید تا دعوت نامه یا ITA درخواست شود . 

گزینش 
برای سفر در قرعه کشی اکسپرس
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.