مهاجرت به کانادا

مهاجرت به کانادا

مهاجرت به کانادا

مهاجرت به کانادا

به چه شکل می توانید برای ویزای حمایت از همسر برای مهاجرت به کانادا اقدام کنید؟

به چه شکل 

می توانید برای ویزای حمایت از همسر برای مهاجرت به کانادا اقدام کنید؟ همانگونه که تمامی ما می دانیم که کانادا شایسته ترین کشور است که با خانواده خویش در ارتباط میباشد و از یک رویه زندگی با کیفیت عالی برخوردار است . روادیدِ حمایت گردیده از خانواده برجسته ترین برنامه سفر در کانادا میباشد که اجازه می دهد شهروندان و اقامت دائم کانادا بتوانند از اعضای خانواده اش که واجد حالت می باشند حمایت کنند . چگونه 

می توانید برای ویزای حمایت از همسر برای هجرت به کانادا مبادرت کنید؟ 


این مشتمل بر پدربزرگ و مادربزرگ، والدین، فرزندان وابسته، همسر و غیره میباشند . آن ها می توانند در بازه دریافت امداد مالی ویزای اقامت دایم کانادا اخذ کنند . برنامه حمایت از همسران به تیتر دوست داستنی ترین گروه در بخش هجرت کانادا شناخته شده می‌باشد . هر ساله، حدود میلیون ها نفر، برای روادیدِ حمایت از همسران در کانادا درخواست می نمایند . 


چگونه 

می توانید برای روادیدِ حمایت از همسر برای کانادا حمایت کنید؟ این برنامه به عنوان زیرمجموعه برنامه حمایت از خانواده شناخته گردیده است که اجازه می دهد اقامت دائم و شهروندان کانادا برای حمایت از سهم دار زندگی مشترک خود یا همسر برای به دست آوردن حالت اقامت دائم در مملکت . حامیان ویزای جایگاه اقامت کانادا می بایست توسط پناهندگان هجرت و شهروندی کانادا مجاز به انجام این کار باشند . این تخصیص فارغ از روادید به افراد تحت حمایت را تضمین می نماید . 


چه 

کسی می تواند کاندید یک ویزای مسیحی به کانادا باشد؟ برای 

حمایت از ویزای حمایت از همسر، می بایست به فردی که به عنوان یک، 

سهم دار 

رسمی مشترک همسر 

سهیم 

همجنسگر مقوله 

های با اهمیت برنامه حمایت از همسر برای سفر کانادا چیست؟ انواع 

حمایت مالی چیست؟ به 

طور کلی، دو دسته حمایت از همسران در کانادا وجود داراست - حمایت مالی داخلی و حمایتی خارج از محدوده 

حمایت 

داخلی برای ویزای دوقلو مسیر داخلی به عنوان یکی دیگر از گزینه های با اهمیت برای درخواست برنامه حمایت از همسر شناخته شده است . در این وضعیت، هر دو شرکا می بایست در کانادا باقی بمانند و شرکای پایین حمایت روادیدِ موقت کانادا . شخصی که برای روادیدِ حمایت مالی همسر حمایت می شود، می تواند برای مجوز عمل گشوده در کانادا درخواست دهد، در حالی که روادیدِ حمایت از همسر در حالا انجام می‌باشد . 


حمایت 

از بیرون از میهن برای ویزای مسیحی به کانادا حمایت از همسر به عنوان حمایت از طرح اصلی شناخته می شود در شرای شرکای حمایت کننده از کانادا بیرون رود . درخواست های خارج از میهن به طور کلی پردازش گردیده و توسط محل کار روادیدِ سرزمین اقامت درخواست کننده پذیرفته شده میباشد . متقاضی حمایت از فضاهای خارج از مرز و بوم همچنین می تواند در کانادا نیز درخواست کمک هزینه های اضافی را نیز داشته باشد . 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.