مهاجرت به کانادا

مهاجرت به کانادا

مهاجرت به کانادا

مهاجرت به کانادا

اقامت دائم کاناد


حرفه ای سفر کانادا دارنده تجربه گسترده ای میباشد که به شما یاری می کند تا اقامت دائم کانادا را اخذ نمایید و می توانید از هر کشوری در عالم از نمایه اکسپرس محل ورود خود برای به حداکثر رساندن بخت پذیرش خویش استفاده فرمایید . 
می خواهید بدانید کدام PNP کانادا برای شما مناسب است؟ برای مشورت ی مجانی همین روز جاری با ما تماس بگیرید . 

وقتی که از طریق اکسپرس محل ورود ارسال می شود، برنامه های کاربردی PR کانادا به طور قابل توجهی سریع خیس پردازش می شوند درخواست های سنتی برای تبدیل شدن به یک اقامت دایم کانادا می تواند به دوران ۲۴ ماه پردازش شود . با این حال، ذیل کانادا ورود به اکسپرس، درخواست اقامت دائم کانادا معمولا نسبتاً همیشه به وسیله کارمندان CIC در شش ماه یا این که کمتر پردازش می شود . 

علاقه مند به درخواست برای برنامه نامزدهای استان کانادا (PNP) از طریق ورود اکسپرس؟ با ما تماس بگیرید . 

چه طور 
می توانید یک برنامه اکسپرس ورود کانادا نامزد استان را اخذ کنید دو رویه اثرگذار برای درخواست نامزدی برنامه نامزدی استان کانادا وجود داراست . راه اول برای یک مهاجر احتمالی به طور بدون واسطه با یک برنامه نامزدی کانادا تماس گرفته می شود و برای نامزدی ذیل جریان محل ورود اکسپرس استان اعمال می شود . 

در حالتی که او با موفقیت توسط PNP کانادا نامزد شود، آن ها می توانند خصوصیات نمایشی اکسپرس تولید کنند و نامزدی را از طریق اکانت MyCIC خود به رخ الکترونیکی دریافت نمایند . 

خط مش دوم ابتدا با ساخت یک نمایه اکسپرس محل ورود که نشان می دهد کدام استان ها و سرزمین های مهاجر احتمالی را دوست دارید عمل نمائید و در آن معاش می فرمایید استارت فرمایید . 

در‌صورتی‌که شما از یک عدد از این استان ها اطلاع دارید، می توانید پس از ورود اکسپرس خویش جریان، و در صورتیکه چیره باشد، می توانید نامزد را از روش اکانت MyCIC خود پذیرش کنید . 

آیا 
یک PNP کانادا نامزد می شود به شما اجازه می دهد تا فورا در کانادا کار کنید؟ هنگامی که یک استان شما را برای اقامت دائم نامزد می کند، شما مجاز به عمل در مرزو بوم نیستید مگر این که جواز کار دارای اعتبار داشته باشید . تا وقتی که یک مهاجر آتی نویسی یک کارت اقامت دایم کانادا صادر نکرده باشد، او نمیتواند در کانادا فعالیت کند مگر این که آن‌ها از موقعیت فعالیت قانونی مسافرت و سفر کانادا (CIC) بدست آورند . 

ارتقاء 
قیمت ورقه ها PNP کانادا در ماه نوامبر سال ۲۰۱۶، مهاجرت، پناهندگان و شهروندی کانادا (IRCC) سیستم مرتبه بندی اکسپرس را به میزان قابل توجهی کاهش داده و تعداد امتیازاتی که برای اشتغال آراسته گردیده اند را مشتمل بر می شود که مشتمل بر ارزیابی تاثیر مثبت بازار کار (LMIA) است . 

در نتیجه، کاندیداهای اکسپرس ورود با شغل ها مبتنی بر LMIA در نمره اکسپرس ورودی خود را تا ۵۵۰ امتیاز از دست دادند . سند نامزدی از برنامه نامزدی استانی کانادا در حالا حاضر بسیار با اهمیت ترین استدلال در درخواست برای مهاجرت اکسپرس ورود به کانادا میباشد . 

طبق آمار کانادا ورود اکسپرس، تقریبا ۵۰ درصد از مهاجران احتمالی که دعوت نامه برای درخواست اقامت دائم در سال ۲۰۱۵ صادر کردند، توصیه شغلی حمایت از LMIA داشتند . با الگوریتم نو به روز گردیده ۲۰۱۸ Express Entry، نامزد فارغ از توصیه شغلی LMIA ممکن می باشد دوچندان رقابتی خیس شود . 
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.