مهاجرت به کانادا

مهاجرت به کانادا

مهاجرت به کانادا

مهاجرت به کانادا

۶ دلیل این که بازار املاک در کانادا یک مکان امن برای سرمایه گذاری است

۶ 

دلیل این که بازار املاک در کانادا یک مکان امن برای سرمایه گذاری است ۶ 

REASONS WHY CANADIAN REAL ESTATE MARKET IS A SAFE HAVEN TO INVEST در این مطلب قصد داریم تا اگه قصد مهاجرت به کانادا را دارید شما را با ۶ عامل این‌که بازار املاک در کانادا یک مکان امن برای سرمایه گذاری هوشمند برای خرید هست آشنا کنیم . این نتایج در طولانی بازه نشان داده شده می باشد و همچنان یک عدد از مورد های عملی و کارآمد برای سرمایه گذار می باشد . گفته می شود کانادا مزایای فراوانی دارااست که به طور مستقیم و غیر بدون واسطه بر خط پایین شما تأثیر می گذارد . 


بازار 

املاک و مستغلات کانادا دارای رشد بلند مقطع است با وجود پشت راز نیز حباب تورنتو در سال گذشته، قیمت املاک و مستغلات کانادا کماکان به رویش افزایشی در دوره های ۳، ۵ و ۱۰ ساله ادامه می دهد . حتی در سال ۲۰۰۸، زمانی که بازار آمریکا شاهد انفجار و موقعیت بدی بود، بازار کانادایی توانست به سرعت نسبت به پس انداز و خسارت های کمتری برسد . حکومت فدرال برنامه اقدام اقتصادی را اجرا کرد که در صورتیکه چه پرورش ارزش ها در هم اکنون کاهش است، محرک های ارزشمندی ارائه بخشید و اقتصاد را به موقعیت خوب تر حرکت داد . 

در رابطه املاک و مستغلات در کانادا سرمایه گذاری فرمائید . 

مهاجرت به کانادا

بازار 

املاک و مستغلات کانادا دارنده پرورش بلند برهه زمانی است بازار 

املاک و مستغلات کانادا دارنده پرورش بلند دوران است مسافرت 

رو به رشد کانادا با توجه به تجدید لحاظ خویش به تیتر یک محل امن و قابل اطمینان برای زندگی، کانادا یکی از مهاجران زیادی می باشد که به دنبال ایجاد وضعیت زندگی خوبتر برای خویش هستند . نزدیک به ۳۰۰،۰۰۰ مهاجر در سال ۲۰۱۷ به کانادا می آیند، با یک سوم فرود در انتاریو – ۹۸،۴۰۹ و یک چهارم در کبک – ۵۳،۱۹۹٫ این مجال های فراوانی برای توسعه و شکوفایی جوامع نو در GTA ایجاد می کند، نیز برای اشخاص و هم برای کل حوزه‌ [۱] . 


عرضه 

کار رو به رشد کمپانی های برتر نیز عشق و علاقه مند به ثبات اقتصادی کانادا گردیده اند . در سال های اخیر، غول های فناوری آمازون و گوگل هر دو ابراز عشق و علاقه به بهره‌برداری دفتر کار مرکزی در اینجا – علامت ای از وضعیت پرورش مطلوب هست . در درحال حاضر حاضر در شهرهای نظیر ونکوور و اتاوا، علامت ها به رویش مداوم در سرزمین اشاره داراست . در‌صورتی‌که پیشرفت اکثر فیس دهد، این فرصتی برای اشتغال و حمله متخصص ها علم آموزی کرده در بازار کانادا تولید می کند . تقاضا برای مسکن ارتقا خواهد یافت، همچنان لبخند بر روی فیس سرمایه گذاران خواهد بود . 


توانا 

و قابل اعتماد با سیستم بانکی تحت در دست گرفتن خزانه کانادا سیستم بانکداری کانادا که بوسیله خزانه مرکزی سازمان می شد، یکی از عارضه ها دارای اهمیت رشد اقتصادی کانادایی بود که از بی حرکتی اقتصادی سال ۲۰۰۸ نسبتا قلیل بود . بر بر خلاف ایالات متحده، بانک های کانادا به شدت تهیه و تنظیم می شوند و در اختیار گرفتن های واجب برای خودداری از اعطای وام به خارج از در دست گرفتن دارا‌هستند . این رویه عملگرایانه، هر چندین که به ابتکار ها کندتر شد، به اقتصاد کانادا اجازه بخشید تا موقعیت نامساعدی را که رخ داد، مقاومت کند . 


نرخ 

های ذیل نرخ بهره در ده سال گذشته، نرخ منفعت کانادایی در تمام سطح های ذیل بوده می‌باشد . با افت شدید در سال ۲۰۰۸، این نرخ تحت به کانادایی ها اذن می داد تا قدرت خرید را محافظت نمایند و پس از رکود اقتصادی سریعا وضعیت اقتصادی را تقویت کنند . این به بازار املاک و مستغلات کار کشته و مجال های متعددی برای سرمایه گذاران تبدیل گردیده می‌باشد . گرچه نرخ ها از بازه زمانی صعود به طور پیوسته، با مقایسه های تاریخی بسیار ذیل هستند و هنوز هم خریداران را قادر می سازد تا پول را با سهولت نسبی به دست بیاورند . 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.