مهاجرت به کانادا

مهاجرت به کانادا

مهاجرت به کانادا

مهاجرت به کانادا

سفر به ساسکاچوان کانادا در ۲۰۱۹ Saskatchewan

سفر 

به ساسکاچوان کانادا در ۲۰۱۹ Saskatchewan 

Immigration 2019 ساسکاچوان یک استان در راس کانادا میباشد که به لطف فراوانی از مواد معدنی، نفت، گاز ارگانیک و پتاس، دارای رشد اقتصادی است . با جوامع دوستانه، هزینه های معقول زندگی، تعداد زیادی شغل و آفتاب عمده از هر استان دیگر کانادا، ساسکاچوان یک مقصد فراوان دوست داستنی برای کانادایی های نو هست . بی آلایش ترین راه برای مسافرت به ساسکاچوان کانادا در ۲۰۱۹ با نامزد استانی در سیستم اکسپرس محل ورود مهاجرت به کانادا میباشد . 


اکسپرس 

ورود ساسکاچوان برنامه نامزدی مهاجرین ساسکاچوان (SINP) اجازه می دهد تا استان را به معرفی افرادی که برای ورود به کانادا بوسیله دولت فدرال که دارنده مهارت و تجربه مسئله نظر در اقتصاد محلی هستند، معرفی نمایند . علاوه بر کمک به کسانی که دارای مهارت های دقیق هستند که تقاضای متعددی در سطح محلی دارند، PNP ساسکاچوان همچنین به کسانی که در حال حاضر در ساسکاچوان زندگی می نمایند و کار می نمایند یا مایل به سرمایه گذاری یا آغاز کسب و کار در استان میباشند کمک می نماید . پروسه مسافرت ساسکاچوان از نحوه SINP به افراد واجد حالت و خانواده ها اذن می دهد تا با اعمال بی واسطه به دولت کانادا، فرایند سفر را مشکل تر و پیچیده خیس نمایند . اتباع فرنگی می توانند از نحوه SINP به دو خط مش گوناگون به ساسکاچوان مسافرت نمایند . اولین آیتم این هست که مستقیما به برنامه نامزدهای استان ساسکاچوان بفرستید با ارسال برنامه به بیان ابراز عشق و علاقه یا EOI . در صورتیکه نامزد گردیده باشد، مهاجر احتمالی می تواند یک نمای نو اکسپرس ورود ساخت کند و اعتبارات خویش را در سیستم وارد نماید . 


گزینه دیگر این میباشد که با ساخت یک نمایه محل ورود جدید اکسپرس، پروسه سفر ساسکاچوان آغاز شود و به طور قانونی نشان دهنده علاقه به استان باشد . هجرت ساسکاچوان پس از آن می توانید اشخاص موضوع عشق و علاقه را انتخاب کنید و از آنها دعوت فرمائید تا به SINP اعتراض فرمایید . پس از نامزد شدن، نمایه اکسپرس ورود شما فورا با گواهی نامزدی ساسکاچوان به شما داده می شود که به شما امتیاز اضافی ۶۰۰ در سیستم سکو بندی جامع داده می شود . بعدا می توانید یک دعوت نامه برای درخواست (ITA) برای اقامت دائم در کانادا در ارتفاع قرعه کشی اکسپرس بعدی دریافت نمائید . تجربه کارشناس سفر به کانادا ما می تواند ویژگی ها ورود اکسپرس خویش را برای مهاجرت ساسکاچوان را از نحوه SINP 2018 بهینه سازی نماید . ما همچنین می توانیم به درخواست شما در PNP ساسکاچوان یاری کنیم و درصورتی که بتوانید نامزد اخذ نمائید می توانید درخواست حرفه ای خویش را در کانادا کانادا حرفه ای نمائید . درخواست های اقامت دائم کانادا که از شیوه اکسپرس محل ورود ارسال می شوند زیاد سریعتر مسئله رسیدگی قرار می گیرند، چون بیشتر درخواست ها در کمتر از ۶ ماه محاکمه می شوند . 


عشق و علاقه مند به سفر ساسکاچوان هستید؟ روز جاری برای مشورت کردن بدون پول با حرفه ای هجرت با تجربه تماس بگیرید . 


برنامه 

نامزدهای استان ساسکاچوان برنامه نامزدی ساسکاچوان ۲۰۱۸ دارنده سه جور واجد حالت برای افرادی است که مایل به زندگی و کار در استان هستند . علاوه بر سرعت پردازش درخواست از شیوه ورود اکسپرس، SINP هم پشتیبانی مضاعف خوبی را برای مهاجران شرکت کننده مهیا می نماید . 


برنامه 

نامزد مهاجرتی ساسکاچوان ۲۰۱۸ ردههای صفحه: 

طبقه 

خدمتکار ماهر دربین المللی ساسکاچوان 

تجربه رده طبقه 

کارآفرین و مزرعه طبقه 

کارگر حرفه ای در میان المللی این جایگاه سنتی ساسکاچوان PNP برای مهاجران بالقوه می‌باشد که یادگرفتن و پرورش، تجربه فعالیت ماهر، مهارت زبان، و یا توانایی های دیگر هست که آن ها را به خیر برای معاش و فعالیت در ساسکاچوان مناسب می باشد . طبقه مستخدم ماهر دارای ۳ ذیل شاخه میباشد . 


برنامه 

اسکیل ورکر سلسکاچوان سفارش 

استخدام زیر رده مشاغل 

در زیرمجموعه تقاضا ساسکاچوان 

اکسپرس ورودی ذیل رده در شرای 

شما یک پیشنهاد شغلی از یک کمپانی در ساسکاچوان اخذ کرده اید، تجربه کاری را در یک عمل “تقاضا” که نیاز به تحصیلات تکمیلی و یا دوران به تیتر یک شاگرد دارد یا پذیرفته میباشد به تیتر منتخب از استخر اکسپرس اقامت شهروندی و مسافرت کانادا این مدل ممکن می‌باشد برای شما باشد

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.