مهاجرت به کانادا

مهاجرت به کانادا

مهاجرت به کانادا

مهاجرت به کانادا

مهاجرت به کانادا:کلاس تجاری حرفه ای فدرال Immigrate

مهاجرت به کانادا:کلاس تجاری حرفه ای فدرال Immigrate 
to Canada:Federal Skilled Trades Class A . 
الزامات احراز هویت برای اینکه یک شخص برای برآورده ساختن لازمات واجد شرایط برای کلاس مسافرت به کانادا:کلاس تجاری فن ای فدرال ، وی بایستی حداقل دو (۲) سال دستمزد کار تمام وقت (یا یک میزان برابر از تجربه کار نصفه وقت پرداخت) را در یک تجارت ماهر در طی پنج (۵) سال گذشته و یک پیشنهاد اشتغال تمام وقت برای یک زمان بدون نقص دست کم یک (۱) سال یا یک مدرک صلاحیت در آن تجارت حرفه ای که بوسیله یک اداره استانی یا ارضی صادر می شود . 

وی می بایست تمام الزامات شغلی برای این تجارت ماهر را مطابق با طبقه بندی ملی شغلی (NOC) هم خوانی نماید . 

NOC به وسیله Employment and Social Development Canada (ESDC) توسعه یافته می‌باشد که یک فهرست بندی سیستماتیک از مشاغل در بازار فعالیت کانادا میباشد . 
NOC به پنج (۵) باند تقسیم می شود: 
گونه 
مهارت ۰ شغل ها مدیریت؛ مهارت 
دسته A که عمدتا از حرفه های رشته ای تشکیل می شود؛ مهارت 
مدل B که شامل رشته های فنی و رشته ای و فن های فن ای می باشد؛ مهارت 
گونه C که مشتمل بر کسانی می شود که عمدتا شامل سطح های متوسط، توابع روحانی یا این که حمایتی هستند؛ مهارت D نوعی می باشد که شامل فروش اول یا این که خدمات و شغل اولیه خدمتکار است . 
وی همینطور بایستی دستکم تراز واحد سنجش زبان کانادایی (CLB) 5 را برای سخن کردن و گوش دادن به گویش انگلیسی یا فرانسوی و CLB 4 برای تلاوت و تالیف در هر دو گویش انگلیسی یا این که فرانسوی داشته باشد . 

B . 
اعمال زیر ورودی اکسپرس شهروندی و مسافرت کانادا یک خط مش جدید برای پردازش نامزدها در کلاس کارفرمای فدرال / فدرال ایجاد اشتغال کلاس / تجربه کلاس کانادا برای مسافرت به کانادا به اسم Express Entry را اجرا کرده هست . 
سیستم ورودی اکسپرس مشتمل بر دو (۲) سطح است: 
تراز 
۱ کامل شدن پروفایل محل ورود اکسپرس آنلاین برای اینکه یک فرد برای کامل شدن ویژگی ها محل ورود آنلاین اکسپرس و ممکن است برای درخواست اقامت دایم در کانادا دعوت شود، می بایست طبق فدرال ماهر فدرال OR کلاس تجاری فدرال رشته ای یا کلاس تجربه کانادایی واجد وضعیت باشد . 

کاندیداها نمایه Online Express Entry را کامل شدن می نمایند . 
این یک فرم امن است که اطلاعات را در قضیه خویش عده می کند: 
مهارت 
ها، تجربه 
کاری، توانایی 
زبانی، فراگیری 
و رشد و جزئیات دیگر که به شهروندی و هجرت کانادا کمک می نماید واجد حالت بودن آن‌ها را نظارت می نماید . 
افرادی که معیارهای شهروندی و سفر کانادا را برآورده می کنند، به مجموعه ای از نامزدهای پذیرفته می شوند . 

هر کس که پیش از این توصیه شغلی را از نحوه تحلیل تاثیرات بازار فعالیت (LMIA) (در رخ لزوم) یا این که نامزد شدن از یک استان یا قلمرو پشتیبانی نکرده است، بایستی با شغل بانک انکشاف و بسط اجتماعی کانادا (ESDC) تصویب اسم کند . وظیفه خزانه در نهایت کمک می کند تا نامزدهای اکسپرس ورود را با کارفرمای واجد حالت در کانادا ارتباط دهند . 

نامزدان 
هم تشویق می شوند که خود را به کارفرمایان به خط مش های دیگر، از قبیل استفاده از تخته های شغل
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.