مهاجرت به کانادا

مهاجرت به کانادا

مهاجرت به کانادا

مهاجرت به کانادا

برنامه عمل ماهر کبک Quebec 2019 چیست؟ Quebec

برنامه 

عمل ماهر کبک Quebec 2019 چیست؟ Quebec 

Skilled Worker Program Requirements 2019 کبک یکی از شناخته شده ترین استان های کانادا و یک محل مسافرت برای فن ای ها در سراسر عالم است . 

مهاجرت به کانادا

یک عدد از دلایل مهم برای این که چرا این یک مقصد محبوب برای مهاجرت است، سیستم مهاجرتی مناسب و مهارت گرا میباشد که توسط دولت ایالت کبک تهیه و تنظیم گردیده میباشد . این فعالیت در کنار سیستم هجرت فدرال کانادا عمل می کند و برای ایجاد یک جریان ثابت مهاجران ماهر با وضعیت PR که می تواند به طور فعال و استوار به اقتصاد محلی یاری کند، پباده سازی گردیده میباشد . 


آیا 

می خواهید در سال 2019 به کبک برود؟ 

آیا می خواهید با خانواده خود در کبک، کانادا زندگی کنید؟ سپس به ما کمک کن تا تصمیم بگیریم هجرت در سراسر کشور، شایسته ترین خدمات مسافرت کبک را در هند ارائه می دهد . سرویس ها مهاجرتی ما دوچندان موضوع توجه و متشخص شمرده گردیده می‌باشد که شما نیاز دارید که درخواست موفقیت آمیز برای مهاجرت به کبک یا هر بخش دیگری از کانادا در سال 2019 را انجام دهید . برای کامل شدن فرم آغاز فرم ارزیابی مجانی خود را پر فرمایید . 


در بخش بعدی، ما در مورد همگی تغییرات سیاستی که در هجرت کبک به سال 2019 برگزار می شود سخن خواهیم کرد و این که چه گونه می توانید بیشترین به کارگیری را از آن داشته باشید . 

بخوان تا عمده بدانی! 

برنامه عمل ماهر کبک برای تسهیل ورود فن ای ها به مرز و بوم کانادا فارغ از خستگی ناشی از یک روند طولانی هجرت تولید شد . برنامه ی Mon Projet Quebec بوسیله دولت کیبک با این ایده در ذهن ابتدا شد . 


این اجازه می دهد تا نامزدهای گزینش شده برای درخواست CSQ (گواهی انتخاب کبک یا گواهینامه انتخابی Québec) درخواست شود . این فرایند معمولا صرفا انجام می شود و مقامات کبک با به کار گیری از سرورهای امن برای محافظت اطلاعات محرمانه و معاملات امن میباشند . 


یک عدد از جنبه های جذاب برنامه مسافرت کبک، این می‌باشد که متقاضی ها لزوما نیازی به پیشنهاد شغلی برای برد مسافرت به کبک ندارند . 


هر چند متقاضی ها با سفارش شغلی به طور ارگانیک به حق تقدم فراتر داده می شوند، متقاضیانی که می توانند ارتباط حاذق با کبک، هر دو تجاری و داخلی داشته باشند، بیش از حد قضیه دقت قرار می گیرند . 


محاسبه 

مجازات شما 

برنامه 

فعالیت حرفه ای کبک در پایانی خبرها 2019 تجربه 

عمل ایالات متحده دارای اعتبار در کبک برنامه کارگران حرفه ای کبک (QSWP) لیست اصلاحات مربوط به 1 آگوست 2018 را آورده می باشد . این اصلاحات در مورد مرتبه بندی و سازماندهی کارگران حرفه ای برای تعیین در استان کبک، کانادا . 


همانگونه که در آخرین به روز رسانی، سیستم رتبه بندی در اکنون حاضر تجربه فعالیت در ایالات متحده را در حیث بگیرد . این اصلاحی، کبک را اولین سیستم سفر در کانادا می داند که تجربه کار ایالات متحده را در هنگام درجه بندی متقاضی ها در حیث می گیرد . 


در 

هم اکنون حاضر، همان طور که در نهایی به روز رسانی، دو مجموعه برای طبقه بندی در برنامه کارگران حرفه ای کبک (QSWP) وجود دارد 

نامزدانی 

که پیشنهاد شغلی دارا‌هستند یا این که در کبک زندگی می کنند و یا معیارهای خاصی را (مانند اجازه فعالیت کبک) نامزدانی 

که در بیرون از کبک معاش می کنند معیارهای آرم گذاری برای گروه نخستین و دوم گوناگون از یکدیگر است . مجموعه اول، با توجه به سن، دیپلم کبک، تجربه فعالیت کانادا و آمریکا، مهارت گویش فرانسه، لهجه های دیگر، فراگیری و سازگاری در لحاظ گرفته خواهد شد . 


اما برای گروه دوم افرادی که در کبک معاش نمی کنند، عامل ها بالادستی سن، دیپلم کبک، تجربه عمل کانادا، یادگرفتن کبک میباشد که در آن تقاضا، مهارت فرانسوی، گویش های دیگر، یادگرفتن و سازگاری را ذکر کرده میباشد . هر دو تیم هر دو، بضاعت انتقال مهارت در محاسبه نقاط را در لحاظ می گیرند . 


برنامه کارگران حرفه ای کبک (QSWP) یک برنامه نامزدانه و محبوب بین مهاجرین کانادا می‌باشد که در سراسر جهان امیدوار است . به تازگی اعلام شد که مقامات مهاجرتی کبک، 5،000 جای خالی جدید را اعطا می کنند . 


این اعلامیه یک پاسخ مثبت از جوامع مهاجر در کانادا و همچنین متخصصان در سراسر جهان را به ارمغان آورده است . متقاضی ها در اولویت اولیه قرار می گیرند، به این ترتیب پیشنهاد می شود که در اسرع وقت درخواست شود . 


علاوه بر این، معیارهای کیفری نامزدی QSWP تغییر و تحول کرده می باشد . برای سطح اولیه، حداقل امتیاز مسئله نیاز یک درخواست کننده به 43 امتیاز از 42 برای متقاضی ها تک تک ارتقاء یافته است، در حالیکه برای زوج ها 2 امتیاز از 50 قبل می‌باشد . 


در سطح نهایی، نمره مبنا برای 50 امتیاز درخواست کنندگان واجد وضعیت در حالی که برای زوجین به 59 نفر افزایش یافته میباشد . آیا میخواهید در کبک تکان کنید؟ فرم برای ارزیابی مجانی خویش را لبریز نمائید تا از همان آغاز آغاز شود . 


مزایای 

انتقال به کبک مزایای زیادی برای متخصصین کسب و عمل و کارگران ماهر در اکنون جنبش به کبک در کنار پروسه هجرت سهل وجود دارد . 

آن ها هستند: 

یک جامعه سالم با یک جامعه متنوع قومی که فرهنگ وتمدن و محیط ایدهآل برای ساخت یک خانواده را فراهم می کند . 

اشخاصی که حالت PR را دارند می توانند از مزایای اجتماعی و مراقبت های بهداشتی در دسترس شهروندان منظم از دولت کبک به کارگیری کنند . 

کبک ارائه می دهد بخش اعظمی از مجال های آموزشی و اشتغال با اقتصاد دولت متنوع خود را . 

زمان پردازش PR یک عدد از کوتاه ترین و معمولی ترین در میان تمام استان های کانادا می‌باشد . 

این 

شیوه پر سرعت برای ورود به کانادا را مهیا می کند این 

استان یکی از بالاترین جایگاه ها در بین تمام مسافرت های برتر است و دارنده برچسب منحصربه‌فرد آلودگی میباشد

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.