مهاجرت به کانادا

مهاجرت به کانادا

مهاجرت به کانادا

مهاجرت به کانادا

اقامت دائم در کانادا برای دانشجو یان و فارغ التحصیلان فی مابین المللی Permanent

اقامت 
دائم در کانادا برای دانشجو یان و فارغ التحصیلان فی مابین المللی Permanent 
residence in Canada for international students and graduates درصورتی که شما به عنوان دانش جو مهاجرت به کانادا را انجام داده اید، فراوان تحصیل کرده اید، احتمالا درکی از زبان انگلیسی یا این که فرانسوی نیز دارید و ثابت کرده اید که قادر به فهم زندگی کانادایی می باشید . به همین دلیل، کانادا می خواهد شما را به طور دائم مسافرت کند . در اینجا یک مرور کلی از مورد های شما برای اقامت دایم در کانادا برای دانشجو یان و فارغ التحصیلان فی مابین المللی، از برنامه های فدرال به برنامه های والیتی تا حمایت خانوادگی هست . 
اقامت 
دایم در کانادا برای دانشجو یان و فارغ التحصیلان خارجی: ورود اکسپرس شما ممکن می باشد در مورد ورود اکسپرس، سیستم مهاجرت حساس کانادا ، شنیده باشید . 

از آنجایی که اکسپرس ورودی در سال 2015 معرفی شد، دولت فعلی لیبرال، اکسپرس ورودی را برای به دست آوردن امتیاز مازاد به فارغ التحصیلان فی مابین المللی، و اطمینان از این‌که بیشتر آن‌ها برای درخواست اقامت مستمر دعوت شده اند، تغییر داده می‌باشد . نسبت دانشجو ها میان المللی دیرین که از سال 2015 تا 2016 دعوت شده اند تا از سال 2015 تا 2016 به اندازه قابل توجهی ارتقاء یابد، از 26 درصد به 35 درصد افزایش یافته می‌باشد . 

با این حال، قبلی از این‌که واجد وضعیت دعوت شدن باشید، شما می بایست برای هر یک از سه برنامه مهاجرت اقتصادی فدرال واجد حالت باشید و وارد صندوق اکسپرس محل ورود شوید، که در آن شما تحت امتیاز سیستم جامع سکو بندی (CRS) قرار می گیرید . پس از آن دولت، کاندیداهای برتر در استخر را برای ارائه درخواست، در تساوی که معمولا هر دو هفته یکبار برگزار می کند، دعوت می نماید . پس از آن 60 روز برای ارسال یک درخواست کامل، پس از آن دولت قصد دارد تا ظرف برهه زمانی شش ماه را کامل شدن نماید . اکسپرس محل ورود نامزدهای جوان را با عمل کانادا و تجربه تحصیلی و بضاعت زبان، به دانشجویان و فارغ التحصیلان کانادا امیدوار می باشد که بتوانند اقامت دایم دریافت نمایند . 

بیایید جزئیات بیشتری را در قضیه برنامه های ذیل رئیس Express Entry نظارت کنیم . 

کلاس 
تجربه کانادایی در صورتی‌که به دنبال یک مسیر استاندارد برای اقامت دایم در کانادا برای دانشجو یان و فارغ التحصیلان میان المللی می باشید - مسیری که تا قبل از این توسط بخش اعظمی از همتایان خویش گذرانیده شده - به هیچ وجه از کلاس تجربه کانادایی (CEC)، یک برنامه مهاجرتی که به افرادی که در کانادا برای دست کم یک سال برای مهاجرت به طور دائم عمل کرده می باشد . 

پس از فارغ التحصیلی در کانادا و تصاحب کردن مجوز فعالیت پس از فارغ التحصیلی، یک سال کار ماهرانه را آزمون کنید، توانایی زبان خود را از نحوه یک آزمون شناخته شده ثابت فرمائید و وارد استخر اکسپرس شوید . در حالتی که شما به اندازه کافی CRS امتیاز نداشته باشید تا دعوت نامه ای برای درخواست زود هنگام ارائه شود، نکاتی را در قضیه بهبود امتیاز CRS خویش ببینید . 

کلاس 
کارآفرین فدرال رویه دیگر ورود به استخر اکسپرس ورود به عنوان یک خدمتکار ماهر فدرال می‌باشد . این ممکن است مسیر شما برای شما باشد در شرای شما پیروز به کامل شدن یک سال کار ماهرانه در کانادا نباشید، البته این کار در بیرون از کشور انجام گردیده میباشد . اساسا، شما باید دست کم 67 امتیاز را در شبکه ای که سن، توان زبان، تجربه کاری را انتخاب می کند، ارائه دهید یا این که خیر . پیشنهاد کار در کانادا و بعضی از دست اندرکاران سازگاری، یکی از آن ها مطالعه پیشین در کانادا می‌باشد . 

بدانید که آیا شما به عنوان یک خدمتکار ماهر فدرال واجد موقعیت می‌باشید . 
همچنین یک برنامه سوم اکسپرس ورودی، کلاس تجاری فدرال (FSTC) برای معترضان واجد موقعیت وجود داراست . 


اقامت 
دایم در کانادا برای دانشجوها و فارغ التحصیلان در بین المللی اقامت 
دائم در کانادا برای دانشجو یان و فارغ التحصیلان میان المللی: برنامه های نامزدهای استان (PNP) استان های کانادا همچون دولت فدرال نیز خواهان دانشجوها و فارغ التحصیلان بین المللی می‌باشند . اگر اکسپرس محل ورود برای شما در هم اکنون حاضر یا این که در آینده نزدیک نیست، یا این که در صورتیکه شما در درحال حاضر سعی برای رسیدن به آستانه قطع CRS در اکسپرس ورود تساوی، شما می بایست PNP را در حیث بگیرید . 

هنگام اندیشه کردن در مورد اقامت دائم در کانادا برای دانشجویان و فارغ التحصیلان در بین المللی از روش PNP، لطفا در قضیه استان هایی که فارغ التحصیل گردیده اند، بلکه در استان هایی که می خواهید زندگی نمائید و در آن عمل کنید، را در لحاظ بگیرید . برخی از استان ها ممکن می باشد به شما اجازه دهند حتی در صورتی‌که فارغ التحصیل شوند یکی دیگر از استان ها، در حالی که دیگرافراد برنامه های کاربردی را محدود به اشخاصی که در آن استان خاص فارغ التحصیل شد . 

انتاریو 
برنامه نامزدی هجرت انتاریو (OINP) دانشجو یان دربین المللی و فارغ التحصیلان را با سفارش شغلی مجال برای مدام در انتاریو معاش می نمایند و عمل می نمایند . 
اطلاعات عمده در مورد این فارغ التحصیلان OINP: 
دانشجوها 
دربین المللی جریان جریان فی مابین المللی معلم جریان دربین المللی PhD بریتانیا کلمبیا قوانین در بین المللی فارغ التحصیلان در بین المللی BC، که یک عدد از آنان با اکسپرس محل ورود است، برنامه های کاربردی از فارغ التحصیلان دانش گاه ها و دانشکده ها در سراسر کانادا پذیرفته گردیده است، تا زمانی که متقاضی سفارش شغلی در BC داشته و معیارهای دیگر را برآورده نماید . 
بخش اعظم بدانید: 
بی 
بی سی اکسپرس: مسافرت مهارت های فی مابین المللی فارغ التحصیلان بی سی: بازه زمانی تحصیلات تکمیلی دربین المللی حل و فصل در BC از شیوه BC PNP ممکن هست سوای ارائه شغل از نحوه جور های میان المللی پس از فارغ التحصیلی، که کمک می نماید فارغ التحصیلان با سکو استاد یا دکترا (علوم) در علم ها طبیعی، کاربردی و یا تندرست که یک برنامه فارغ التحصیل معتبر را از علم آموزی در یک مؤسسه پس از سال تحصیلی واجد موقعیت در BC در سه سال قبلی به طور دائم در BC قرار داراست . 
گشوده هم یکی از این گونه ها با اکسپرس محل ورود هماهنگ شده است:
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.