مهاجرت به کانادا

مهاجرت به کانادا

مهاجرت به کانادا

مهاجرت به کانادا

در جدیدترین پذیرش اکسپرس انتری

در 

جدیدترین پذیرش اکسپرس انتری، استان منیتوبا دعوتنامه های نو برای متقاضیان مسافرت صادر کرد استان منیتوبا در دو‌مین پذیرش اکسپرس انتری خویش در سال جدید میلادی که تاریخ ۳۱ ژانویه برگزار شد، دعوتنامه هایی را برای متقاضیان مهاجرت از روش مدل های کارگر حرفه ای خارجی، کارگر حرفه ای بومی در منیتوبا و تحصیلات در بین المللی صادر نمود . 

مهاجرت به کانادا

برنامه مسافرت استانی منیتوبا که اختصارا MPNP نام داراست برای ۴۵۶ درخواست کننده هجرت در کل این سه گونه دعوتنامه جهت تقاضا برای اقامت دائم صادر نمود . گفتنی می باشد این سه مدل مهاجرتی برای گزینش متقاضیان از سیستم ابراز رغبت یا این که Expression of Interest استعمال می نمایند . دولت منیتوبا متقاضیان واجد وضعیت را که مایل می‌باشند از شیوه مسیر مهاجرتی تحصیلات در میان المللی (International Education) مهاجرت نمایند ملزم می کند تا قبل از ارائه هرگونه فرم، برای یک گردهمایی ارائه اطلاعات ثبت اسم کنند . 


به موجب سیستم ابراز تمایل، متقاضی ها هجرت هنگام ساخت پروفایل در برنامه سفر استانی منیتوبا، به سوالاتی در مورد های سن، احاطه بر گویش انگلیسی یا لهجه فرانسوی و سایر معیارها پاسخ می گویند . سپس، متقاضی ها واجد شرایط امتیازدهی می شوند و طی قبول های متواتر برای متقاضیانی که بالاترین امتیاز را دارا‌هستند پیشنهاد نامه (LAA) صادر خواهد شد . برای تعداد نامعینی متقاضی در سیستم فدرال اکسپرس انتری از طرز مسیر اکسپرس انتری کارگران حرفه ای خارجی، LAA صادر شد . 


گفتنی می باشد سیستم اکسپرس انتری سیستمی برای مهاجرت به کانادا می‌باشد که در سه مدل ی خدمتکار حرفه ای فدرال، مشاغل دارای مهارت و تجربه ی کانادایی از سراسر دنیا بر اساس ی امتیازات و معیارها مهاجر جذب می کند . کاندیدها بر پایه امتیازی که در سیستم جامع سکو بندی دارند گونه بندی می شوند؛ این سیستم به کاندیدها بر اساس احاطه بر لهجه انگلیسی یا لهجه فرانسوی(دو زبان قانونی کانادا)، سن، تحصیلات و سابقه کار امتیازدهی می کند . برای کاندیدهایی که بالاترین امتیاز را داشته باشند به تناوب برگزاری پذیرش ها ITA (یک دعوتنامه برای تقاضا جهت اقامت دائم) صادر می شود . 


درخواست کنندگان عشق مند و واجد شرایط برای کمپانی در این مسیر مهاجرتی می بایست آغاز در هر دو سیستم اکسپرس انتری و سیستم EOI برنامه سفر استانی پروفایل داشته باشند . درخواست کنندگان اکسپرس انتری یکی از دو تیم مستخدم ماهر خارجی بودند که در قبول ۳۱ ژانویه برای آنان جمعاً ۲۹۹ توصیه نامه LAA صادر شد . زیر ترین امتیاز متقاضی ها هر دو مجموعه ۵۷۲ بود . 


آندسته از درخواست کنندگان اکسپرس انتری که از آنها دعوت شده است بایستی ID اکسپرس انتری معتبر و کد راستی آزمایی جویای فعالیت دارای اعتبار داشته باشند و به تازگی در یکی از مشاغلی که برنامه ماجرت استانی منیتوبا آن را دارنده تقاضای بالا اعلام کرده است حد اقل شش ماه سوابق فعالیت باشند . 

گروه دوم از متقاضیان کارگران خارجی حرفه ای که در این پدیرش توصیه نامه اخذ کردند واجد شرایط زیر بودند:

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.