مهاجرت به کانادا

مهاجرت به کانادا

مهاجرت به کانادا

مهاجرت به کانادا

شغل نو برای شهروندان کانادایی


در صورتی که درخواست از طرز آن درخواست شود، درخواست کننده بایستی شرایط ذیل را داشته باشد . 

الزامات 
اضافی: سرمایه 
گذاری حداقل ۲۰۰،۰۰۰ دلار در ایجاد، خرید و یا گسترش یک شرکت BC (خارج از ونکوور و یا Abbotsford) دستکم 
یک سوم سهام در کسب و عمل داشته باشید قرارداد 
اجرایی کارایی با دولت استانی بایستی امضا شود حداقل 
یک مجال اشتغال برای یک شهروند یا ساکن کانادا بگذارید در 
فعالیت روزمره و رئیس کمپانی شرکت کنید مجموعه 
پروژه های استراتژیک PNP BC شرکت های فرنگی که مایل به ایجاد شعبه در BC می شوند، می توانند پنج کارمند اصلی با آن ها داشته باشند . درخواست کنندگان این منزلت ۲۰۱۸ BCPNP می بایست شرایط پایین را داشته باشند . 
نیازهای 
متقاضی: شواهدی 
برای نشان دادن کار تجاری موفق و رسمی خارج از کانادا ارائه دهید اثبات 
کن که پنج کارمندان آن‌ها کلید اجرای کسب و کار هستند در صورت تایید برنامه، فرد باید موقعیت ذیل را برآورده کند . 

لازمات 
اضافی: موافقتنامه 
کارایی با دولت استانی را امضا کنید سرمایه 
گذاری دست‌کم ۵۰۰۰۰۰ دلار در استارت یا گسترش کسب و کار سه 
شغل نو برای شهروندان کانادایی یا ساکنان همیشگی برای هر یک از کارمندان حیاتی ایجاد کنید ایجاد، 
خرید و یا بسط یک شرکت که قبلا ثبت نام شده / فدرال تصویب گردیده و ثبت شده می‌باشد بیش از حد استانبول در بریتیش کلمبیا PNP 
BC مجال های شغلی ناحیه ای کسب و کار این زیر مقام برای اشخاصی که واجد وضعیت در یکی از آیتم های مسافرت تجاری بالا هستند، اعمال می شود که به آن ها قابلیت خرید و اجرای یک کمپانی بریتیش کلمبیایی از مالک بازنشسته را می دهد . این زیر رده اذن می دهد تا برای پردازش اولویت . 

الزامات: 
تغییر‌و تحول 
مالکیت کامل می بایست انجام شود تا کسب و کار واجد شرایط باشد این 
کسب و کار می بایست در خارج از ونکوور و ابوتسفورد واقع شود مالک 
فعلی باید آن را دستکم برای پنج سال سازمان کند دست کم 
یک کارمند تمام وقت داشته باشید که عضو خانواده مالک فعلی نیست در 
فعالیت فعال باشید می بایست 
کسب و عمل واجد حالت تمام به دور باشد BC 
PNP News – نهایی خبرها هجرت BC ۸ دسامبر ۲۰۱۶ – برنامه نامزدی ولایتی بریتیش کلمبیا ۵۰۰ دعوت به درخواست را صادر کرد . دعوت طومار های BC PNP به ثبت نام کنندگان از کارگر ماهر، فارغ التحصیل بین المللی، و مقدمات ورود و نصفه ماهر گروه هجرت ماهر، و همینطور متقاضی ها کارگر ماهر و دانشجوها فی مابین المللی فارغ التحصیل از استخر انتخاب اکسپرس داده شد . 

بار 
مسافرت بریتیش کلمبیا زمان پردازش سفر به مسافرت برای افرادی که در BCPNP کمپانی می کنند گوناگون می‌باشد . با اعتنا به اینترنت وب سایت هجرت رسمی بریتیش کلمبیا، مقطع پردازش فعلی برای برنامه های اخیر مهاجرت ماهر ۲-۳ ماه و برای برنامه های اخیر ایجاد اشتغال هجرت ۳-۴ ماه است . ما شایسته ترین ها را برای نگه داشتن این دوره های پردازش به روز رسانی می کنیم، اما لطفا توجه داشته باشید که این مقطع ها تغییر تحول می یابند و مدام نمی توانند به طور کامل ظریف باشند . 

در رابطه 
PNP بریتیش کلمبیا پرسنل BCPNP پیش داوری نمی کنند و هیچ گاه پیشنهاد نمیکنند که کدام نوع مهاجران احتمالی پایین درخواست شوند . این گفته می شود که پرسنل BC PNP حمایت مداوم از مهاجران نامزد اخذ می کنند . این شامل تالیف یک نامه حمایتی است که می تواند در هنگام درخواست جواز کار موقت به کار گیری شود و به کارفرمایان اذن داده شود اجتناب از نیازهای سنگین محاسبه تاثیرات بازار عمل (LMIA) را از بین برنده شود . 

در شرای چه BCPNP عمدتا مبتنی بر صاحب کار است، ممکن هست واجد شرایط برای سفر بریتیش کلمبیا در بازه زمانی تحصیلات تکمیلی دربین المللی باشد، حتی در صورتی‌که شما مشمول مجال شغلی مناسب نباشید . کلیه گروه های دیگر برنامه های نامزد استان بلندی کولومبیا نیاز به حمایت از کارفرمای رشته ای BC دارا هستند . موقعیت های کاری موقت به تیتر شغل ها واجد شرایط پایین برنامه نامزدهای ولایتی بی . صرفا پیشنهادات شغلی نامشخص تمام وقت پایین شرایط و قانون ها برنامه تایید خواهد شد . 

چه 
اندازه هزینه برای درخواست به PNP BC؟ هزینه پردازش ۵۵۰ دلار هست که بایستی در هنگام اعمال ضوابط سفر به استرالیا و کلمبیا PNP Express Entry و Qualified Immigration پرداخت شود . مبلغ تصویب نام ۳۰۰ دلار غیر قابل استرداد برای ثبت عشق خویش به برنامه کارآفرین BC وجود دارااست . در حالتی که از شما دعوت شده می باشد که برای برنامه کارآفرین بریتیش کلمبیا درخواست بدهید، هزینه درخواست ۳۵۰۰ دلار وجود دارااست . همینطور یک مبلغ ۱۰۰۰ دلار برای هر یک از کارکنان دارای اهمیت که در یک برنامه کارآفرین BC وجود دارد، وجود دارااست . 

سیستم 
تصویب نام مهاجرت از مهارت های BC (SIRS) بریتیش کلمبیا SIRS یک سیستم رئیس مسافرت مبتنی بر امتیاز مبتنی بر نمره هست که اجازه می دهد نامزدان به طور قانونی عشق و علاقه مند به PNP BC باشند . SIRS پس از آن اذن می دهد تا استان بریتیش کلمبیا مهاجران آتی امیدوار کننده را به رویه کارآمد بر مبنا نمره BCPNP که اخذ می کنند انتخاب نمایند . بیشینه و کمینه ی دما داوطلبان بالغ بر یک دعوت نامه برای درخواست برنامه نامزدهای ولایتی بریتیش کلمبیا اخذ خواهند کرد . نامزدها که پروفایل خود را با BCPNP Online تولید می کنند، بر شالوده عامل ها مختلفی به دست می آیند . نمره دهی SIRS بر پایه دست اندرکاران اقتصادی، کارداران سرمایه انسانی، حقوق سالانه پیشنهاد شغلی، حیطه ای از استان می باشد که اشتغال دارد و سطح مهارت استخدام . نامزدانی که تصویب اسم می نمایند در بازه ۱۲ ماه در پایتخت BC PNP حفظ می شوند و در رخ اخذ دعوتنامه برای درخواست از برنامه، ۳۰ روز برای درخواست سفر در BC استفاده می شود . BCPNP تکرار می شود اکثر اوقات اتفاق می افتد، به این ترتیب کلیدی است که خصوصیات خویش را تا مورخ محافظت فرمائید تا اطمینان حاصل شود که بیشترین و کمترین دما امتیاز ممکن هست . 

نامعتبر 
بودن BCPNP طرف های ذینفع واجد حالت برای BC PNP نیستند درصورتی که به هر دلیلی به کانادا مجاز نباشند، به طور قانونی به مرز و بوم فعلی خویش اقامت داده نمی شوند، در کانادا غیر قانونی فعالیت می کنند، ادعای پناهنده شدن حل نشده دارند، بدون مجوز (به عامل برای نمونه از دست دادن موقعیت PR کانادا)، یا این که تحت فرمانی حذف کانادا قرار دارند . 
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.