مهاجرت به کانادا

مهاجرت به کانادا

مهاجرت به کانادا

مهاجرت به کانادا

هزینه زایمان در کانادا

هزینه 
های اصلی هزینه بیمار ستان برای وضع حمل طبیعی و یک شبکه های مردمی اقامت و سرویس ها بالینی همگانی تا روستا روز پس از زایمان، از ۵۰۰۰ دلار کانادا می باشد . درصورتی که خواهان زایمان به صورت سزارین باشید بایستی حدودا دو برابر این مبلغ را بپردازید . همچنین در‌صورتی‌که خواهان سرویس ها اضافی و فردی مثل اتاق منحصربه‌فرد یا اقامت عمده از یک شبکه های عمومی باشید نیز قاعدتا بایستی به به عبارتی میزان، مبلغ بیشتری پرداخت فرمائید . 

پزشک زنان و زایمانی که گزینش کرده و زیر حیث او خواهید بود نیز برای مجموع خدمات ویزیت مادر و هم تحلیل کردن وضعیت وی تا دوران وضع حمل، از ۳۵۰۰ دلار کانادا اخذ خواهد کرد . طبیعتا درخواست خدماتی از وی عمده از آن چه که در قانون مشخص گردیده است، مشمول پرداخت هزینه اکثر خواهد بود . 

مجموع بقیه هزینه های طبی و آزمایشگاهی واجب مانند سونوگرافی و مانند آن هم چیزی در حدود ۱۵۰۰ دلار کانادا برآورد می شود . 

به این هزینه ها، باید هزینه هایی مانند دارو، لباس و وسایل مورد نیاز نوپا و هم هزینه های احتمالی را افزود . 



سایر 
هزینه های مربوط به زایمان در مطلب زایمان در کانادا با ویزای توریستی و هزینه های آن راجع به بعضا هزینه ها مثل بلیت هواپیما با دقت به نوسانات شدید نرخ ارز در درون ایران و آپشن های گوناگون ایرلاین های مختلف پروازی با اعتنا به میزان توشه و مدل صندلی انتخابی، نمی توانایی عدد دقیقی را بیان کرد و بهتر می‌باشد که آن را در هر دوران از ماشین کرایه ای های مسافرتی پرسید . هم اکنون و در دوران نگارش این مقاله، کمترین ارزش برای پرواز دو طرفه و دوران اقامت بالای سه ماه، چیزی حدود ۹ میلیون تومان برای هر نفر می‌باشد . 

برای اطلاع از هزینه روادیدِ توریستی کانادا و وضعیت اخذ آن، با مشاوران ما در موسسه حقوقی سفیران سروش خوشبختی تماس بگیرید . 

هزینه محل سکونت شما در کانادا، با اعتنا به شهر محل اقامت، شرایط آن محل در شهر، نوع واحد مسکونی و تعداد اتاق خواب آن مختلف خواهد بود . بطور میانگین می بضاعت چیزی در حدود ۸۰۰ تا ۲۰۰۰ دلار کانادا در ماه را برای آن در حیث گرفت . 

هزینه های زندگی هم به همین منوال و با توجه به سبک معاش اشخاص مختلف خواهد بود خصوصا در این مورد که هزینه های جانبی بخش اعظمی پیش بینی می شود . اما می بضاعت اظهار‌ که هزینه معاش یک شخص عادی در کانادا به طور میانگین ۱۰۰۰ دلار در ماه می باشد . 





صحبت 
پایانی در نقطه نهایی شایان ذکر می باشد که با دقت به ضوابط مربوط به پولشویی، بایستی به مقدار پول نقدی که هر فرد می تواند با خویش از کشورش بیرون و نیز به کشوری دیگر وارد نماید دقت نمود . به موجب قوانین مرز و بوم کانادا، مسافر ورودی به این کشور می تواند تا سقف مبلغ ۱۰٫۰۰۰ دلار کانادا را به یار خویش داشته باشد و نیازی به اظهار آن در فرودگاه نداشته باشد . 

موسسه حقوقی سفیران سروش بهروزی با مشاوران کاردان خود، راهنما و یار گام به گام شما در رسیدن به وضع حمل در کانادا با ویزای توریستی و هزینه های آن خواهند بود . 
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.