مهاجرت به کانادا

مهاجرت به کانادا

مهاجرت به کانادا

مهاجرت به کانادا

برنامه سفر به کانادا

برنامه 
سفر به کانادا میان سال های ۲۰۱۹تا ۲۰۲۱ بیش از یک میلیون نفر از اشخاص در طول سه سال ( از سال ۲۰۱۹ تا ۲۰۲۱ ) به کانادا سفر خواهند کرد ، این برنامه در ۳۱ اکتبر ۲۰۱۸ بوسیله برنامه مهاجرتی، پناهندگان و شهروندی کانادا (IRCC) اعلام گردیده است . 

در مجموع، کانادا قصد دارد تا حدود ۱۰۲۱۸۰۰ نفر از افرادی که قصد اقامت دائم را دارا هستند و در این زمان سه ساله به این مرز و بوم اعزام می شوند پذیرش کند . طبق این برنامه در سال ۲۰۱۹ , ۳۳۰۸۰۰ نفر و سال ۲۰۲۰ , ۳۴۱۰۰۰نفر و در سال ۲۰۲۱ , ۳۵۰۰۰۰ نفر قصد هجرت به کانادا و دریافت اقامت دایم را دارند . 
از این تعداد افراد بیش از ۵۰ درصد برای مسائل اقتصادی مهاجرت می کنند که مشتمل بر برنامه هایی در مرحله فدرال می باشد . شناخته ترین برنامه اقتصادی فدرال تحت سیستم ورودی اکسپرس که برای به دست اوردن مستخدم ماهر می باشد . 

شمار نو واردانی که هجرت به کانادا را از طرز یک برنامه نامزدی استانی (PNP) انجام داده اند، هر ساله ارتقا می یابد . استان های کانادا مشتاق به بهره گیری از زمان هایی که بوسیله دولت فدرال برای آنان مهیا کرده می باشد می باشد، با استقبال از برنامه های کاربردی در سراسر دامنه گسترده و پرطرفدار جریان های PNP، بعضی از آنها با ورود اکسپرس هماهنگ گردیده اند و برخی از آن ها بیرون از سیستم فدرال می باشند . شما می توانید آیتم های PNP خویش را از شیوه وکلا و مجموعه رشته ای موسسه حقوقی پاد پی گیری فرمایید . نسبتاً ۱۹ درصد کسانی که به کانادا هجرت می کنند از طرز برنامه های PNP این عمل را انجام می دهند . 

اشکال 
برنامه های متفاوت برای مهاجرت به کانادا برنامه 
های مختلفی برای مهارجرت به کانادا وجود داراست که در پایین به آن ها اشاره می کنیم: 
برنامه 
اقتصادی برنامه فعالیت حرفه ای فدرال (FSW) : این برنامه مدیر اکسپرس برای مهاجرانی که دارای تحصیلات لازم، تجربه کار، مهارت در زبان انگلیسی و یا فرانسوی می باشند می توانند از نحوه برنامه مهاجرتی اقتصادی به کانادا مسافرت نمایند . 

کلاس تجاری فدرال (FSTC) : کلاس تجاری حرفه ای فدرال پایین مدیر اکسپرس برای کارگران فرنگی هست ابن برنامه برای اشخاصی هست که دارنده تخصص در یک برنامه تجاری فدرال میباشند . 

کلاس تجربه کانادا (CEC) : کلاس تجربه کانادایی به وسیله سیستم ورود اکسپرس سازمان می شود و از کارگران خارجی با تجربه کاری در کانادا و یا فارغ التحصیلان جدید عمل از شرکت ها آموزشی کانادا که در این مرزو بوم عمل می کنند علاقه نشان می دهد . 

برنامه آزمایشی هجرت اقیانوس اطلس (AIPP) : هجرت اقیانوس اطلس اذن می دهد کارفرمایان تعیین گردیده به استخدام کارگران حرفه ای خارجی یا فارغ التحصیلان میان المللی در ناحیه آتلانتیک کانادا (نیوفاندلند و لابرادور، جزیره‌ها پرنس ادوارد، آهنگ اسکوشیا و نیوبرانزویک) بپردازند . 

برنامه مراقبتی : کانادا اجازه می دهد خارجیان مجاز به مراقبت از کودک ها و کسانی که دارای نیازهای طبی بالایی هستند، اذن اقامت دایم کانادا را در این میهن به دست آورند . 

کسب و کار فدرال (برنامه روادیدِ استارت و فردی کارمند) : برنامه های کسب و عمل فدرال اجازه می دهد که خارجی هایی که موقعیت حتمی را کسب می کنند، مجال کسب و فعالیت جدید یا پیش از این موجود در کانادا را داشته باشند . 

برنامه نامزد استان (PNP) : این برنامه به استانهایی اذن می دهد تا نامزدهای هجرت پذیر را برای اقامت دائم کانادا انتخاب نمایند . 

برنامه عمل حرفه ای کبک و کسب و عمل در این ایالت : استان کبک سفر خود را به خارج از سیستم فدرال می موفقیت . مرحله برنامه ریزی دولت کبک برای سال های ۲۰۱۹ تا ۲۰۲۱ تا کنون گزینش نشده می‌باشد . 


برنامه 
های کلاس خانواده برنامه های کلاس خانواده حمایت 
از سهیم زندگی مشترک / قانون مشترک و فرزند وابسته 
برنامه 
پدر و مادر , پدربزرگ و مادربزرگ 
پناهندگان 
و اشخاص مراقبت شده، بشردوستانه و غیره 
اشخاص 
مراقبت گردیده در کانادا و وابستگان خارج از کشور 

با 
نگاه به آتی با نگاه به آینده یک برنامه سه ساله برای سطح ها گوناگون مهاجرت، تمرکز مداوم دولت کانادا در قضیه نیاز به تشویق مسافرت به این کشور و نقش سفر در برنامه ریزی اقتصادی و بقیه برنامه ها را نشان می دهد . دولت کانادا معتقد میباشد که مهاجران به ابداع و حمایت از بازار عمل داخلی یاری می نمایند و در عین اکنون یاری به رسیدگی به واقعیت های جمعیت شناختی نیروی انسانی تندرست میباشد . سطوح هدف برای کلاس های خانواده و پناهندگان از تعهد کانادا به احیای مجدد خانواده و مساله در میان المللی بشر دوستانه حمایت می کند . 
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.